Permalänk

Längtar till Säsong 3.
Tycker förövrigt att säsong 1 var bäst, 2a var lite "over the top" ibland kände jag (fortf bra såklart).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Längtar till Säsong 3.
Tycker förövrigt att säsong 1 var bäst, 2a var lite "over the top" ibland kände jag (fortf bra såklart).

Jo, jag håller med. Säsong 1 var helt klart bäst, jag gillade själva grejen med 'The ice truck killer" och deras spel. ;]

Permalänk
Medlem

Intervju med med spoiler!
http://www.sho.com/site/dexter/season2/chat.html

Season 3 coming in 2008.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Season 3 coming in 2008.

Surprise motherfucker!

(doakes citat från säsong ett )

Dexter är den överlägset bästa serien just nu, men avslutningsavsnitten i båda säsongerna har varit lite krystade (nu avrundar vi lite snabbt)

Trots detta - klart bästa serien

i 720p såklart...

Permalänk
Medlem

Har sett båda säsongerna nu och är helt fast alltså... Dessa MÅSTE komma på bluray annars gör jag en hemmagjord dexter-serie fast på verklighet i ren protest! Who's with me?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Intervju med med spoiler!
http://www.sho.com/site/dexter/season2/chat.html

Season 3 coming in 2008.

Urg, vad ovärdigt. Sista avsnittet var visserligen otillfredsställande men detta kan enbart sluta riktigt, riktigt illa.

Jag älskar kapitalism men dess stora nackdel är att den inte kan erbjuda konsten ett värdigt slut så länge det finns pengar att tjäna på dess fortsatta existens. Tänk t.ex. om Prison Break hade fått bli den 7 avsnitt långa miniserie som det var tänkt. Oh, well..

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Tredje säsongen baseras inte på tredje boken, utan på andra boken. Första säsongen följde ju inte första boken helt, och i andra säsongen valde dom att inte följa någon bok alls, men till tredje ska dom alltså fortsätta med andra boken.

Och det är bekräftat att det blir en tredje säsong.

Eh, jag undrade just om de skulle följa bok2 något i säsong två, eftersom bok2 är milt störig.. så nu får jag väl börja undra hur man visualiserar en joddlande potatis igen

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk

En av de bättre serierna jag sett. Perfekt med 12episoder. Tyvärr kommer det en tredje säsong. Hatar när det ska dra ut enbart för att få in pengar...

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk

Gammal tråd jag vet.

Har bara skummat igenom den här tråden lite (rädd för spoilers då jag bara sett några enstaka avsnitt på sexan). Skulle ni säga att det är värt att köpa säsong 1-3 på bluray? Blir ganska dyrt jämfört med dvd... Förstår inte riktigt varför det är så mycket dyrare. Jämför man de lägsta priserna på prisjakt så är säsong 1 på bluray 235% dyrare än säsong 1 på dvd. Kommer priserna på blurayfilmer/serier gå ner något överlag det här året tros?

Permalänk
Medlem

köp, riktigt värd serie. längtar till säsong 4.

Permalänk
Medlem

En gammal tråd. men jag måste bara få rekommendera denna! Har precis sett klart säsong 4. Helt mindblowing. Utan tvekan den bästa serien jag någonsin sett.

Det finns i stort sätt inte ett dåligt avsnitt på 4 säsonger. Riktigt bra skådespelare. Speciellt John Lithgow som är med i sista säsongen.. Han skulle ha en Oscar för den rollen.

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem

Håller med, fantastisk serie, men jag störde mig dock på kärleksdravlet som två av kollegorna hade.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

har bara sett dom 2 första säsongerna. så fort jag har tid över blir det dags för säsong 3

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Världens bästa serie, har sett alla 4 säsonger som kommit och kommer att fortsätta följa serien

//stort Dexter-fan

Visa signatur

Burk: AMD FX-8320 | Radeon R9 270X | 8GB RAM | ASUS M5A97 R2.0 | CM 550W | FDD R4 | Samsung Evo 840 250GB