Permalänk
Hedersmedlem

nice bygge!

Permalänk
Avstängd

är så less på att alla har intel åxå

nämen allvarligt hur kul är de då när nummer 50 av p182 kommer upp på galleriet, det är ju inget nytt precis.
när jag betygsätter saker på galleriet så ger jag ovanliga saker och ricktiga moddar höga betyg, den här p182an förtjänar nog inte mer än 5p egentligen.

gått nytt år

Visa signatur

AMD 6000+ 3,3ghz. 4gb XMS2-6400 800MHz. BFG 8800gts 320mb 684/930.
ASUS m2n-sli deluxe. 74gb raptor. 3st samsung 500gd. 1st samsung 320gb
10765p 3dmark06. 8065p pcmark05 lightsmark 216,1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av super moren
är så less på å se dedär chassiet, det är säkert bra men alla har de ju.
dock så får du 6p för ditt amd/ati system

fan ser nu att du inte hadde amd, har ju redan röstat men skulle egentligen sänka till 5p

Antec P serien för jävla fint chassi. Hjälpt två av mina kompisar att köpa nytt system, blev P180 till bägge. Då det är bra kylning, tyst och stilrent. Lätt att mecka med. Tittar man bland alla alla andra fula 100% plast chassin så är det ett att rekommendera inom midi tower. Finns inget idag jag hellre skulle ta, inom midi tower.

Ger 7/10. Snygg kabel dragning. Föredragit 8800 i SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stenfors
Antec P serien för jävla fint chassi. Hjälpt två av mina kompisar att köpa nytt system, blev P180 till bägge. Då det är bra kylning, tyst och stilrent. Lätt att mecka med. Tittar man bland alla alla andra fula 100% plast chassin så är det ett att rekommendera inom midi tower. Finns inget idag jag hellre skulle ta, inom midi tower.

Ger 7/10. Snygg kabel dragning. Föredragit 8800 i SLI

JA SLI är fint de också. Denna gång vart de crossfire.

Visa signatur

[Q6600 Slacr][4GB Crucial Ballistix PC8500/1066MHz][Club-3D Radeon HD3870 Crossfire][Gigabyte GA-X48-DQ6][Corsair 620w][Antec P182B]

Permalänk

Snygg kabeldragning.. ^^

Det är kul att Noctua förgyller fler och fler chassin med sin tystnad! Dock känns det dyrt att betala ett till chassi pris för att få 6st fläktar..

Bra val av chassi, även fast alla säger att det börjar bli tråkigt, det är klart att folk använder någonting som presterar utmärkt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ygglur
Förstår inte varför folk inte röstar bara för att man har ett chassi i P18x serien. Antecs chassin är ju riktigt bra.

Vissa säger "Alla har ju Antec chassi" därav röstar de inte.... vilket bs. Klart att folk köper lika chassi om man nu tycker att de är bra. Kolla bara på recensioner på nätet och bilder på system som flyter runt. Kanonbra jobbat av Antec.

Ska nog anamma samma sak när det gäller grafikkort. Ska sluta rösta på folk som har 8800GT/GTS 512 för att alla har dessa kort.

Kushter. Fint val av produkter.

T A C K!

För ca 3 år sen eller nåt, så såg jag detta chassi fast i silver nät jag var hos Net2World och köpte stuff.. Blev förälskad i chassit! Älskade utseendet. Visste absolut inte hur bra den kylde, om den var högljudd eller något. Jag bara var kär i den helt enkelt Visste direkt att detta skulle vara mitt framtida chassi! Och det blev det Fast efter ha kollat lite så gillade jag den svarta modellen bättre

Btw 10p.. Framtidssäkert Kommer bli billigt att uppgradera till nästa dator även om du köper hardcore stuff..

Hårddiskar, chassi, nätagg, dvd spelare och fläktar behöver du inte köpa nya.. Förstår dock inte hur man vågar ge ut så mkt pengar för fläktar :/ Jag köpte tre nexus fläktar för 300 kr med en tår i ögat... 1200 kr är en annan sak :// Men enda saken som gjorde att jag köpte är för jag ska fortsätta använda detta chassi tills det blir totalförstört..

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem

Varför förstöra en så bra data med Vista?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zenta_
Varför förstöra en så bra data med Vista?

Pfft... vad grundar du det på? Inget direkt "fel" med Vista, visst har man hört om buggar etc, men att säga att det FÖRSTÖR datorn...

Nu får du allt tänka en gång till...

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

får jag fråga varaför galleriet heter black edition ? det enda jag tänker på när jag hör det är AMD's Black Edition prolle, vad fick du i tankarna när du döpte galleriet till det ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ygglur
Förstår inte varför folk inte röstar bara för att man har ett chassi i P18x serien. Antecs chassin är ju riktigt bra.

Vissa säger "Alla har ju Antec chassi" därav röstar de inte.... vilket bs. Klart att folk köper lika chassi om man nu tycker att de är bra. Kolla bara på recensioner på nätet och bilder på system som flyter runt. Kanonbra jobbat av Antec.

Ska nog anamma samma sak när det gäller grafikkort. Ska sluta rösta på folk som har 8800GT/GTS 512 för att alla har dessa kort.

Kushter. Fint val av produkter.

Jag kan inte hitta ett vad ja tycker är ett bättre chassi.
Inte för att ja kommer sluta rösta på 8800 men ja ser din Poeng och den är bra

Visa signatur

Nyare: |Antec P182| |Asrock Z68| |I7 2700K @ 4,8Ghz 1,375V 24/7 | |16GB DDR3 Corsair Vengeance| | 3X(R9 290X LCS) | 5x SSD 120GB Corsair Force 3 || Vattenkylsys info kommer. De är Halv Tum så får ni en finger visning.| |Samsung s27a850|
Äldre: |Antec P182| |Maximus Extreme| |Q6600 @ 3,6Ghz 1,45V 24/7 FSB16001,4V| |4GB DDR3 9-9-9-24 2000MHZ Patriot Viper| |2st 3870x2 FullcoverWaterblocks| Vattenkylsys info kommer.

Permalänk
Medlem

Har gjort mig av med DDR3 blir DDR2 igen efter trubel med DDR3

Visa signatur

[Q6600 Slacr][4GB Crucial Ballistix PC8500/1066MHz][Club-3D Radeon HD3870 Crossfire][Gigabyte GA-X48-DQ6][Corsair 620w][Antec P182B]

Permalänk

Varför har du bytt nätaggsfläkten te noctuna? Den orginalfläkten är la näst intil helt ljudlös eller?

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SLAYER6x6x6
Varför har du bytt nätaggsfläkten te noctuna? Den orginalfläkten är la näst intil helt ljudlös eller?

'

enbart för allt ska va noctuna i mitt chassi har pengar över

Visa signatur

[Q6600 Slacr][4GB Crucial Ballistix PC8500/1066MHz][Club-3D Radeon HD3870 Crossfire][Gigabyte GA-X48-DQ6][Corsair 620w][Antec P182B]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kushter
'

enbart för allt ska va noctuna i mitt chassi har pengar över

Fy fan.. xD Om man endå va så rik asså:p Ja skulle va glad om ja hade 1 Noctuna fläkt asså

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520