Permalänk
Robot

Lian Li PC7 Med Ljuddampning

ville bara visa hur det blev efter att jag kopte Thermaltake ljuddampande mattor

Det som shockade mig mest va att dom faktist funkade Dom top i princip bort alla hogfrekventa ljud! Later mer som en mullrande HEMI V8 om ni fattar

Besök albumet: Lian Li PC7 Med Ljuddampning av ...Dubadai...

Permalänk
Medlem

Ar inte riktigt klar en eftersom jag inte har lagt ngt pa golvet av chassit, far tag o gora det nar jag kommer hem fran mamma

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk

Ser bra ut tycker jag, vad haru för hårdvada? 8p

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av charlie@home
Ser bra ut tycker jag, vad haru för hårdvada? 8p

E6600 @ 3.0ghz
8800GTS 512 SLi
2gb 800mhz Corsair XMS2
1st 80gb Caviar
1 160gb Barracuda
1 320 Caviar
Tuniq Tower 120
Tagan Force 600w

Visa signatur

Permalänk
Medlem

8p, snyggt Saknade närbilder och kabeldragningen var inte den finaste.. Annars har du skurit ut fint Vad kostade dessa mattor?

söker mattor som dämpar lågfrekventa ljud

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem

ååh.. byta graffe kort??? 2 st 8800GTS 512mb e inte lite å spela med du

Permalänk
Avstängd

gillar inte kabeldragningen ^^

Visa signatur

| Antec P190 | OCZ ProXStream 1000W SLI ATX |Asus STRIKER II FORMULA nForce 780i|QUAD QX6700 3.4GHz | Corsair Dominator 4GB 1465MHz CL3|BFG GeForce 8800Ultra x3 SLI!|x3 150GB Raptor X|
[LAGRING] |x4 500GB Samsung Sata2|
[ÖVRIGT] Skärm: |Samsung 226BW 22" 2ST!| Ljudsystem | Logitech Z-5500|

Permalänk
Medlem

Ertan: Jag ska antagligen kopa ett modulart natagg ngn gang denna vecka sa jag kan fixa kabeldragningen! mattorna kostade 150kr haha! dom e fran thermaltake! Kopte dom i dubai eftersomjag bor dar, kanske det ar skatten som gor att dom e billiga, det finns ju ingen skatt :P: :D:D

nae0: haha visst framtidssaker ar jag i alla fall hhaa, fick plugga skiten ur mig i skolan for att fa dom monstrerna haha!

pLatinumz: Jag vet, gillar inte den heller, som jag sa innan, nytt modulart natagg imon kanske...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

haha.. stackare dubadai.. men hårt arbete lönar sig ;D sj ska jag skaffa ett till 8800GT till mars/april :D:D

Permalänk

snyggt med 2 st 8000, själv har jag 3 st fatality 8000gts

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nae0
haha.. stackare dubadai.. men hårt arbete lönar sig ;D sj ska jag skaffa ett till 8800GT till mars/april :D:D

Haha, japp det gor det, hehe!

Citat:

[i]snyggt med 2 st 8000, själv har jag 3 st fatality 8000gts [/B]

Vad har du 3 for? du kan ju itne kora 3-Sli med dom enda! det ar bara GTX och Ultra som kan det!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blev det någon skillnad på temperaturen? 8p

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

tycker om din fläktkontroller

har sådan också!

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

Wow vilken dröm... Aldrig varit i Dubai men vill dit! Att det inte finns skatt är ju ingen nackdel heller

Aja, grattis för du har turen o vara där :'(

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad har du 3 for? du kan ju itne kora 3-Sli med dom enda! det ar bara GTX och Ultra som kan det! [/B]

det går visst kolla på nvidias hemsida ;D

Permalänk
Avstängd

Snyggt med ljudisolering, är det vanliga självhäftande skumplattor?
Ska du inte ta och gummiupphänga hårddiskarna så den blir så tyst den bara kan bli?

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

e din farsa pilot lr? min pappa blev erbjuden arbete i dubai.. det var nära på att vi flyttade. men vi stannade kvar i sverige för att ja inte har gått ur högstadiet ;D

Permalänk
Avstängd

Då är det väll en ny processor du behöver här näst?
Lite mera minne kanske, man ska inte snåla med CPU och minne när man har bra graffen, då får man inte max ur dom.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Caterham: Japp det ar vanlig sjalheftande mattor, far se om jag orkar med hdd'sen hehe, lat som fan nar det galler sant hehe!:P

nae0: Haha ahh det ar han hehe, har bott har i 3 ar nu, du kan ju flytta i alla fall, det skadar ju inte om du gor hogstadiet har nere eftersom gymnasiet ar pa samma skola, man gar fran 1an -12an ar nere, dvs gymnasiet med, och sa far man ju perfa engelska ocksa!

Caterham: Japp det blir det! Har precis kopt min http://www.viewsonic.com/products/lcddisplays/xseries/vx2255w...
sa jag e lite pank nu markte ingen skillnad pa prestanda i alla fall :D:D crysis ser fan sjukt snyggt ut nar man spelar pa stor skarm! Allt pa high och x2 AA utan att det laggar mkt, bara lite ibland, satter jag pa x4 sa blir det som nar jag korde med mitt gamla GTS (1) och 19" skarmen, laggar lite hela tiden.. ska nog kopa en till GB av minne nar jag far min manadspeng

Visa signatur

Permalänk

ser ganska ok ut, tror jag också ska skaffa ljuddämpming och försöka få tyst på fanskapet ;P

Undrar samma sak som AntooNzor, blir det nån märkbar temperatur skillnad?

Permalänk
Avstängd

Köp 2x2gb minne och instalera XP pro X64, processorn är ju igen flaskhals igentligen och du har ju klockat den så mera minne borde göra susen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quadspider
ser ganska ok ut, tror jag också ska skaffa ljuddämpming och försöka få tyst på fanskapet ;P

Undrar samma sak som AntooNzor, blir det nån märkbar temperatur skillnad?

Nej,det va ingen temperatur skillnad

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caterham
Köp 2x2gb minne och instalera XP pro X64, processorn är ju igen flaskhals igentligen och du har ju klockat den så mera minne borde göra susen.

Man ska inte satsa pa Vista+ 1gb till?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Klart du ska ha 6GB ram och 64bitars varianten av XP
Farsan kör Xeon och 4GB ram på WIN2000.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caterham
Klart du ska ha 6GB ram och 64bitars varianten av XP
Farsan kör Xeon och 4GB ram på WIN2000.

Det går fort att "spela" 2000 med andra ord ;D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quadspider
Det går fort att "spela" 2000 med andra ord ;D

Det har jag ingen aning om, det sitter ett Nvidia Quadro FX i den och han caddar bara på den. Det roliga är att det går att koppla in 8st skärmar på den. Men han har bara en 24" skärm.

Visa signatur

Permalänk

ser bra ut förutom kabeldragningen 8p

Permalänk
Medlem

vart köpte du dina mattor?

Mitt chassi låter med T_T