Permalänk
Medlem

18års fest

Hej! Ska gå på en fest om nån vecka, En tjejkompis fyller 18. Har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa för present.. Helt nollställd. Skulle uppskatta om någon har ett bra tips. Börjar bli ganska bråttom och man känner paniken

Tack så länge!

Permalänk
Medlem

18+ grejer, typ dildo lr nåt, hon kmr säkert kolla snett på dig men innerst inne älskar hon den

Visa signatur

GAMING
271QRX QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk

Undvik prylar till 120%

en blomma eller ett paket jäst kommer alltid på fråga.
Ge henne en tavla elelr nått vet ja

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ge henne ett paket kaffe. Hon kommer antagligen inte att fatta förrän morgonen efter...

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

ÖL. Massor av ÖL.

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Ge henne ett paket kaffe. Hon kommer antagligen inte att fatta förrän morgonen efter...

Haha

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

15, 18 och 20 är sex-relaterade prylar i allmänhet man ska ge bort både till killar och tjejer

Jag och några andra köpte en dildo till en killkompis som det kom ut nåt jävla skit ifrån när man höll på med den hahaha

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gilgamesh
18+ grejer, typ dildo lr nåt, hon kmr säkert kolla snett på dig men INNERST INNE älskar hon den

Antagligen ett av det bästa ordskämt i dag och jag vet inte om du märkte det XD

Btw champagne brukar vara poppis

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

men för guds skull köp inte nån jäkla sex leksak. så jävla uttjatat, det är inte roligt längre.

köp nån skoj sprit,champagne ellr liknande.
bygg/gör nått själv som du kan ge hon?
har du ingen aning om va hon gillar för nått? borde vää va lättare att hitta nått om man visste lite sånt.

Edit: ligg med hon?

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
men för guds skull ligg inte med henne. Så jävla uttjatat, det är inte roligt längre.

Tycker också du ska köpa nåt roligt till henne. Behöver inte vara sexleksak men nåt i spexväg helt klart.

Detta utalande måste ha varit det konstigaste någonsin, i vilken värld lever du i där det inte är roligt längre?
måste veta så man inte råka hamna där nån gång?

oh oh oh, kom på en ny sak. tårta i ansiktet? DET är en sjukt rolig grej.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Blommor och en flaska av något hon tycker är gott. alkohol alltså.

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar! Men sexgrejer går bort av 2 anledningar; har inte i närheten av en sådan öppen relation till henne, Finns inga lämpliga affärer i den här pisshålan.

Eftersom jag bara är 17 orkar jag inte lägga energi på att få tag i alkohol, men tack iaf.

Spexgrejer, nått exempel? kanske kan va nått

Permalänk
Korsordsguru

Om du ska ge henne något användbart så funkar väl pepparspray och sådant där litet larm.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
men för guds skull köp inte nån jäkla sex leksak. så jävla uttjatat, det är inte roligt längre.

bygg/gör nått själv som du kan ge hon?

Man kan ju gjuta av sin egen numera.
http://www.vuxen.se/cloneawilly-kit-p-2491.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n1mda
Man kan ju gjuta av sin egen numera.
http://www.vuxen.se/cloneawilly-kit-p-2491.html

Finns även att köpa på teknikmagasinet, hade ju varit sjukt om man kunde få sin egen inplastad i förpackning etc då hade man lätt gett bort den, efter ett år så säger man att det var äns egen

Permalänk
Medlem

Speciellt om hon har berättat för alla sina kompisar om hur jäkla bra den är och kompisarna frenetiskt har letat efter en i stans alla butiker.
Snacka om att man hade fått ligga efter ett erkännande.

Permalänk
Medlem

en säck potatis? köp nått udda, i det kan du väl lägga lite annat, som i säcken kan du ju lägga i massa chocklad lr nått?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
en säck potatis? köp nått udda, i det kan du väl lägga lite annat, som i säcken kan du ju lägga i massa chocklad lr nått?

Mycket bra förslag tycker jag.
Någonting som ger första intrycket "Oh nej, en sådan ville jag ju inte ha!", men som sedan ger en glad överraskning.

En annan sak vi gjorde till min morsa på hennes 40års dag, var att vi hittade en jättestor låda, så fyllde vi den med någon sorts små vita frigolit-liknande sockerbitar typ (Ni vet säkert vad jag snackar om). Och sedan så blandade vi i lite spindlar av plats, geléaktiga saker, platsinsekter osv osv. Sen så la vi ett paket med något smycke i, längst ner i ena hörnet. Det var uppskattat av alla, utom morsan kanske.

Permalänk
Medlem

En barbiedocka, sånt gillar flickor.

Permalänk

Nåt litet och svindyrt, det är mitt standard presenttips!

Nån JÄVLIGT fin tvål lr parfym lr nåt...

Visa signatur
Permalänk

Presentkort på typ HM eller nåt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Presentkort på typ HM eller nåt.

Presentkort är nog den tråkigaste presenten man kan ge någon. Personliga grejer är nog det bästa man kan få enligt mig... t.ex. var den bästa julklappen jag fick förra julen en stor tavla med bilder från när jag och två kompisar tågluffade förra sommaren.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Tjejer tycker om uppmärksamhet, ge henne uppmärksamhet.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

parfym?
Funkar alltid

Permalänk
Medlem

Presentkort hos massör alt. hudbehandling.
Går alltid hem.

Permalänk
Medlem

Budget?

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem

Fickplunta! Går alltid hem, vem vill inte dricka fulsprit på krogen billigt

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk

Massage är ingen dum ide

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En CD med Amon Amarth?

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
En barbiedocka, sånt gillar flickor.

hahahaha ... fick såna skratt attack efter att först läst alla seriösa och oserösa inlägg