Permalänk
Medlem

svensexa behöver tips

tjena en polare ska hålla i en svensexa men skulle behöva lite tips och idér på saker de kan hitta på.
de ska tydligen vara en relativit nykter tillställning så de vill ha tips på saker de kan göra å ha kul med även nyktra

så shoot

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Då sprack alla mina 20000 idér... ja menar ingen alkohol...

Nej men såg denna sidan direkt. kanske den kan hjälpa!

http://www.svensexa-guiden.se

Permalänk
Medlem

Aldrig sett orden svensexa och ordet (utan extrabokstäver)"nykter/nyktra" i samma mening.

OnT... nej jag är mållös... nyktert liksom?!

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

Go-cart följt av en skön middag, då har man tid och snacka och njuta, även tracka varandra för körningen

Annars är ju paintball följt av grillning en hit som funka på senaste jag var på, men då var det ett par öl innan och efter men är nog lika kul utan, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Tejpa fast en dildo i pannan på han. Sedan påpekar ni lite fint att det hade varigt jävligt mycket roligare om ni var fulla...
Kul utan sprit, bhaa.....

Permalänk
Medlem

Slå honom riktigt hårt i huvudet, blir ju samma effekt. Sedan lägger ni honom, naken, i en hiss på södermalm med en kondom i rumpan.

Permalänk
Medlem

hahahaha

Permalänk
Medlem

Kan man ha en KUL! svensexa utan sprit?

Vi skickade in polaren (efter att han fått i sig en del starkdryck) i en livsmedelsaffär med en sån där sexleksak i form av en uppblåsbar gris med svullet rövhål under armen där fick han hämta en burk vaselin på hyllan och sen fråga kassörskan om hon visste om det var friktionsfritt. :D:D:D
Vi hade skitkul som stod och kollade på vart fall.Och kassörskan minns honom än idag. He,He!

Vad som är roligt på en nykter svensexa är svårt....Hmm?... bingolotto ???

Permalänk
Medlem

Tejpa spiraler upp för hans ben och armar med tejp, låt han sedan ta en sådan där heldusch med brun utan sol En av mina bekanta råkade ut för detta.

Permalänk
Medlem

Tag inspiration från denna film av yppersta kvalitet
http://www.imdb.com/title/tt0954541

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

nyktert? Då får jag väl tipsa om att det finns andra droger som kan fungera istället

Permalänk
Medlem

Gokart, laserdome, fäktning är exempel på aktiviteter och sen kan ni laga någon god middag alternativt gå ut på någon trevlig resturang.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk

Det skall finnas ett företag i stockholm som gör specialeffekter till filmer där man får göra studiebesök (svensexa). För runt 3-4000 kr får man som grupp pröva på massa olika saker och ta coola foton med en massa eld och saker som sprängs i bakgrunden.

Edit:
www.stuntgruppen.se

Priset verkar inte stämma, men ni kan ju höra er för.

Kolla här annars:

http://www.eventguiden.se/stockholm/default.asp?tid=4

Permalänk

Svensexa = alkohol.

Sup honom svinfull, klä honom i kvinnokläder och lämna honom i närmsta hamn (klassiker).

Sup honom svinfull, vira in honom i en matta, lämna honom utanför hans blivande frus dörr och plinga på, sen kubbar ni som fan!

Permalänk
Hedersmedlem

Fallskärmshoppning är alltid skoj!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel

Sup honom svinfull, vira in honom i en matta, lämna honom utanför hans blivande frus dörr och plinga på, sen kubbar ni som fan!

Hört en sån där där det gick jävligt snett, dom lindade in han för hårt så han fick ingen luft, dog..

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Jag var på en svensexa härrom året där vi spelade paintball. Den blivande fick en älgdräkt på sig sen var det 12 mot 1. Riktigt roligt iaf för ena laget

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Kompis till mig fick sitt bak på en tandemcykel med ögonbindel Det var tydligen riktigt underhållande med lite alkohol i blodet

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Fallskärm, bungy jump, klättring, listan är lång. Mycket skönare o va hög på adrenalin hela dan än att supa sig full Sen avrundar ni kvällen med en riktig brakmiddag, efter en dag med adrenalinkickar kommer alla bli vrålhungriga efter att adrenalinet börjar gå ur kroppen.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

haha jo ja tycker oxå de ska dricka, men då hela gänget tydligen är trogna kristna så ska de ej konusmeras rusdryck.

han som håller i de för skriva i tråden sen och berätta hur de gick, han bad mig starta tråden ifall offret läser på swec.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever