Permalänk
Robot

Usb minne i Plexi

Här kommer mitt bidrag till Usb galleriet.

Besök albumet: Usb minne i Plexi av Sparc0

Permalänk
Medlem

Cool och snyggt, men får endast 4poäng för man är så trött på alla USB moddar -.-

Permalänk
Medlem

Helt ok.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chrilledilel
Cool och snyggt, men får endast 4poäng för man är så trött på alla USB moddar -.-

Det är menningen att du ska lägga betyg på hans skapelse inte hur många usb minnen andra har gjort.

Så varje gång någon lägger upp en modd/dator ska du säga
"är trött på alla datorer"
Skärpning.

Tycker den ar ganska fin, men fattas lite mer färg, du får en 7 utav mig.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

VARFÖR ALLA DESSA USB MODS?!?!?! om jag får säga det själv så är knappast ett usb minne gjort på några timmar något mot ett chassie som är byggt från grunden, eller åtminstånde fiffigt/fränt modifierat. Ett USB minne är så himla värdelöst att modda, visst dem kostar 199kr på närmsta classe affär, och kommer i plastiga skal, men inte betyder det att det är häftigt eller vidare välgjort av dig att stoppa in det i "vad som nu än har rätt storlek och ligger och skräpar" snälla.. ta dig tid till att göra något vettigt, om än bara en liten router, eller en vältänkt modd på kylningen i datorn.. detta är ändå ett datorforum, snälla håll det till dator modifiering och konstruktion, istället för att fylla det med sådant här värdelöst skräp.. visst blir man impad om man ser en häftig dator på lanet, men knappast av ett USB minne ^ jag skulle ta ner galleriet om jag var du.

Permalänk
Medlem

Har inget emot usb mods så länge de är unika och seriösa och de var jue denna så 8 poäng från mig

Permalänk
Medlem

1p. Hur ska man kunna sätta högre när man ger 10p för wolverines senaste HTPC bygge. Och det här är i princip 1 kvadratcentimeter av hörnet, om ens det på ett sånt bygge?

Permalänk

kan inte det bli ett eget "usb-mods galleri"...dom har ju iallafall en hög med bidrag

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mortal1ty
VARFÖR ALLA DESSA USB MODS?!?!?! om jag får säga det själv så är knappast ett usb minne gjort på några timmar något mot ett chassie som är byggt från grunden, eller åtminstånde fiffigt/fränt modifierat. Ett USB minne är så himla värdelöst att modda, visst dem kostar 199kr på närmsta classe affär, och kommer i plastiga skal, men inte betyder det att det är häftigt eller vidare välgjort av dig att stoppa in det i "vad som nu än har rätt storlek och ligger och skräpar" snälla.. ta dig tid till att göra något vettigt, om än bara en liten router, eller en vältänkt modd på kylningen i datorn.. detta är ändå ett datorforum, snälla håll det till dator modifiering och konstruktion, istället för att fylla det med sådant här värdelöst skräp.. visst blir man impad om man ser en häftig dator på lanet, men knappast av ett USB minne ^ jag skulle ta ner galleriet om jag var du.

man kan inte bygga ett hus utan grund, man kan heller inte modda ett skal före man har moddat nånting mindre

man måste få låta konsten flööda, inte nödvändigtviis posta det på ett forum men i alla fall

Citat:

Ursprungligen inskrivet av byskebon
1p. Hur ska man kunna sätta högre när man ger 10p för wolverines senaste HTPC bygge. Och det här är i princip 1 kvadratcentimeter av hörnet, om ens det på ett sånt bygge?

så du menar att man inte kan ge en moped mera poäng en 5 av 10 eftersom en bil kör snabbare och är bekvämare?

nu är det hur bra USB minnet är i förhållande till andra USB minnen

Visa signatur

Workstation: Asus P9X79 - Intel i7 4,2Ghz 3930K - 32gb 1866mhz RAM - 256gb ssd + 4tb drive - 2x Asus Gtx 660 - 2x DELL 2713hm
Misc: Iphone 6s

Permalänk

Det här med USB moddar börjar bli som det vi hade med alla bordsfläktar vi hade för ett tag sedan, om det redan inte är det

Permalänk

hade du varit först så kanske någon hade reagerat "wow.. innovativt" men nu kan du inte ens få poäng för det..

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk

Nån gång ska vara den första man testar att modda
inte så bra tillfälle bara att lägga upp på sweclockers nu ^^
men som sagt , det verkar ju insperera många att knapa ihop en usb mod , tror det mesta är sweclockers fel i och med deras nyhet om modden. Många lät sig inspereras .

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Jag tycker det blev fult.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

För många usb mods, nu gäller det att komma med något speciellt om man vill ha höga poäng.

Permalänk
Medlem

Men herregud pojkar !!!

"modda" ett jävla usb minne, det är INTE COOLT, man får inte vänner av det...NÄSTAN värre än alla JÄÄVLA bordsfläktar...Det fanns en tid när Sweclockers var en rolig sida att besöka... SKÄRP er ungar...

Visa signatur

-+ PaynE +-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjogge_
Men herregud pojkar !!!

"modda" ett jävla usb minne, det är INTE COOLT, man får inte vänner av det...NÄSTAN värre än alla JÄÄVLA bordsfläktar...Det fanns en tid när Sweclockers var en rolig sida att besöka... SKÄRP er ungar...

"man får inte vänner av det."
det var den lamaste kommentaren jag någonsin har hört. gämnför modden med andra USB'minnen för helvete och ge han inte 1P bara för att du själv inte har någon fantasi.

tycker den blev rätt fräck. 6p