Köpa Skullcandy GI elr Skullcandy TI? hjälp

Permalänk
Medlem

Köpa Skullcandy GI elr Skullcandy TI? hjälp

Hej det är så att jag funderar på att köpa ett skullcandy lurar och se om det är något att ha. Dock så undrar jag om det är nån skillnad på lurarna GI och TI? är det bättre bas i TI som det står, eller är det bara reklam för att alla ska köpa dom, spelar ingen roll hur mycket dom kostar, men man vill ju inte lägga ut mer än nödvändigt. Kan någon vara snäll och säga om det nu är någon skillnad ljud mässigt mellan lurarna?

Och ni som inte gillar skullcandy behöver inte skriva.

Permalänk
Medlem

Re: Köpa Skullcandy GI elr Skullcandy TI? hjälp

Citat:

Ursprungligen inskrivet av noob007
Hej det är så att jag funderar på att köpa ett skullcandy lurar och se om det är något att ha. Dock så undrar jag om det är nån skillnad på lurarna GI och TI? är det bättre bas i TI som det står, eller är det bara reklam för att alla ska köpa dom, spelar ingen roll hur mycket dom kostar, men man vill ju inte lägga ut mer än nödvändigt. Kan någon vara snäll och säga om det nu är någon skillnad ljud mässigt mellan lurarna?

Och ni som inte gillar skullcandy behöver inte skriva.

har GI sj och tkr det är dom bästa hörlurarna jag använt. enligt mig sj är dom bra mkt bättre än t.ex Razer Barracuda och Steelseries SIberia men har inte provat TI lurarna

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |