Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frallam
Ok, får väll fixa det samtidigt som jag fixar klarlack

Jag använde inte klarlack. Köpte och testade när jag var klar första gången och då blev den helt plötsligt en gråaktig färg:P Tror de va primern som syntes igenom. Så då va d bara att slipa ner och göra om

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Sjukt mycket snyggare än innan, solklar 10a

Permalänk
Medlem

har tänkt göra samma sak

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cosmos92
Jag använde inte klarlack. Köpte och testade när jag var klar första gången och då blev den helt plötsligt en gråaktig färg:P Tror de va primern som syntes igenom. Så då va d bara att slipa ner och göra om

Konstigt :S klarlack borde ju inte göra så det blir så. men jag prövar med klarlack på min iaf o blir det dåligt så får jag väll lacka om precis som du ska till biltema i morgon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frallam
Konstigt :S klarlack borde ju inte göra så det blir så. men jag prövar med klarlack på min iaf o blir det dåligt så får jag väll lacka om precis som du ska till biltema i morgon

OK, ok de blir nog bra^^ lägg upp bilder sen så man får se hur de blev ^^

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cosmos92
OK, ok de blir nog bra^^ lägg upp bilder sen så man får se hur de blev ^^

yess sir!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Passade klockrent med vitt.

Musen kladdar inte av sig lacken något eller så på handen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frallam
Du grundlackade inte innan va? btw vad använde du för spackel? ähh, jag kör på biltemas metallspackel Kan ju säga att metalspcklen va skit, fick ta bort det för det stelnade aldrig

Då har du använt för lite härdare (eller inget alls?) alternativt att du inte blandade ihop det någe bra om det aldrig stelnade

Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Vore ballt att testa med tvåkomponentsbillack. Nu du min lilla Razer, nu ligger du risigt till! Hehe

btw, är det någon som testat att lacka Diamondback mössen?

Jag ska ta och lacka om min diamondback nu i helgen tror jag Dock vet jag inte vad för färg jag vill ha riktigt. Så du kanske får ett svar på den frågan snarligen Kommer givetvis lägga upp det i min tråd här sen.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skillz
Riktigt snyggt! Passade klockrent med vitt.

Musen kladdar inte av sig lacken något eller så på handen?

Nej faktiskt inte! ^^ jag va rädd att den skulle göra det men nu efter några dagars intesivt gameande och handsvett så har de varken flagnat eller färgat av sig^^

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skillz

Då har du använt för lite härdare (eller inget alls?) alternativt att du inte blandade ihop det någe bra om det aldrig stelnade

tog nog förlite härdare först, men när jag märkte att det inte stelnade kletade jag på en ordentlig klick till med härdare på spacklet, men det blev inte bättre för det (lät det stå i typ 2 timmar och det ska härda på 10 min)

Bär snart av till biltema iaf

blev inget plastspackel på biltema, prövar metallspacklet igen idag med rätt mycket härdare.. får hoppas det blir bra annars får jag köpa ngt annat..

verkar inte fungera så bra...

Permalänk
Medlem

Stil rent och snyggt precis som det ska va

Permalänk
Medlem

känns inte som om det där är spec bra för handsvettet

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton
känns inte som om det där är spec bra för handsvettet

om du lyckas svettas bort den här lacken så innehåller nog ditt handsvett koncentrerad saltsyra:P

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cosmos92
om du lyckas svettas bort den här lacken så innehåller nog ditt handsvett koncentrerad saltsyra:P

Nej altså menar att om man jämför mot t.ex. razers antislip material så blir man nog väldigt mycket svettigare på det där.

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

Så j***a snyggt håller precis på med att göra samma sak 10 points dude. Och tak för ideén

Permalänk

va använde du för lack ? sprey färg ? bil lack?:P

Permalänk
Medlem

mycket snyggt här också