Permalänk
Medlem

längtar tills demon kommer ut på xbox live, någon som vet ett exakt datum och tid? ÄR VÄLDIGT SUGEN PÅ ATT TESTA DETTA SPEL!

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Nu kanske du redan har provat demot, men singleplayer har det _aldrig_ varit något prat om. Ställ altså inte in dig på ett djup singleplayer lir, det här är utan tvekan ett multiplayer lir med singleplayer möjligheter.

That being said, it's the worlds most awesome multiplayer game

Du missförstog nog min poäng, jag var kanske inte tillräckligt tydlig...

En multiplayer del med djupet som ett singelplayer-spel, ala "left 4 dead".

Mkt kul att du älska det, ser fram emot att testa, inte testat än.

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Hoppas det slängs upp fler servrar för det är aningen trist att behöva sitta och vänta.

Permalänk
Medlem

har spelat igeom det 3ggr nu, ingen av ggr har jag vetat vart man ska sikta ibland är det en storm bakom en, ibland är det lugnt och ibland så dör man för att det grinar en söt flicka (läs : UGLY AS HELL) på ett ensamt ställe....

kung spel! tur man förhandsbokat! kommer väl ta någon dag innan dom fått till allting men det kommer bli LEGEN....wait for it.....DARY!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Nu blir man ju inte lite sugen på att skaffa Har följt det här hur länge som helst, och bara längtat! Det är ett definitivt införskaffande på gång iaf,

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
har spelat igeom det 3ggr nu, ingen av ggr har jag vetat vart man ska sikta ibland är det en storm bakom en, ibland är det lugnt och ibland så dör man för att det grinar en söt flicka (läs : UGLY AS HELL) på ett ensamt ställe....

kung spel! tur man förhandsbokat! kommer väl ta någon dag innan dom fått till allting men det kommer bli LEGEN....wait for it.....DARY!

ser att du är ett himym fan;)

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Inaktiv

Suger att det blir dyrare att köpa genom steam än i affärer höär i Sverige med cdskiva och allt.

Permalänk

Måste hålla med om att det var sjukt ball som online. längtar bara tills man kan spela som zombie också 11 dagar kvar till det!

Visa signatur

| Intel i5 4670K | Asus ROG maximus VI gene | Corsair 8GB (2x4GB) CL11 2133MHz VENGEANCE | sapphire r9-290 arctic cooling accelero hybrid |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
eller så gör du som vissa skaffar koden genom länken jag har postat redan, så kan du få tillgång till demot utan att förhandsboka

Vilken länk? hittar ingen i denna tråd? du menar väl en kod som gör det möjligt att ladda hem o köra demot utan att köpt det genom steam?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Vilken länk? hittar ingen i denna tråd? du menar väl en kod som gör det möjligt att ladda hem o köra demot utan att köpt det genom steam?

http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=8707282...

Permalänk
Medlem

tack så mycket.. reggad och hoppas jag får prova på detta spel i helgen.. är det kul så förhandsbokar jag direkt

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag tycker demot var riktigt kul. Spelade med några polare och vi plogade oss fram igenom döda zombies. Jag gillar starkt hur snabbt zombiesarna springer lika fort fram som dem flyger tillbaka när man pumpar dem i magen med ett hagelgevär.

EDIT: aja-baja!

Permalänk

Mmm, helt jävla underbart Även skitkul att dom står kvar upp mer lr mindre ända tills man slutar skjuta typ Btw, snälla försök att hålla tyst om Hamachi. Vill verkligen inte få den här tråden låst.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Mmm, helt jävla underbart Även skitkul att dom står kvar upp mer lr mindre ända tills man slutar skjuta typ Btw, snälla försök att hålla tyst om Hamachi. Vill verkligen inte få den här tråden låst.

Varför skulle hamachi få tråden låst? Är ju bara ett hjälpmedel för att "simulera" ett LAN så man lättare kan köra med sina kompisar.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Lycka till att få en kod jag gjorde igår morse och har ännu inte fått en.

Permalänk
Medlem

kan ta upp emot 24 timmar, så ha tållamod, har inte fått min heller, men folk har kommenterat o sagt att det funkar och att dom fått sin kod, vissa efter 9 timmar andra 24 timmar.

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Har inte heller fått min kod från gamestop ännu reggade igår morse, men läste att det kan at uppåt 36 timmar...Men demot verkar sinnesjukt roligt så man längtar verkligen att få lira.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eXtranj3rO
Har inte heller fått min kod från gamestop ännu reggade igår morse, men läste att det kan at uppåt 36 timmar...Men demot verkar sinnesjukt roligt så man längtar verkligen att få lira.

nån som ens fått en confirm mail att de har reggat sig? det har inte jag fått iaf.. reggade mig för några timmar sen

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

va? det e inte meningen att du ska få ngn "confirm mail" om du gjort efter instruktionerna från länken.

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
va? det e inte meningen att du ska få ngn "confirm mail" om du gjort efter instruktionerna från länken.

inte en aning.. va en fråga bara, kanske skulle formulera bättre.. hade känts bra att få ett confirm mail dock att registreringen är genomförd eller nått

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidrone
Varför skulle hamachi få tråden låst? Är ju bara ett hjälpmedel för att "simulera" ett LAN så man lättare kan köra med sina kompisar.

Släng en snabbtitt på klistrade trådar i spelforumet så förstår du nog. Har bara varit där i några år nu

"Hamachipolicy
Det är inte tillåtet att diskutera användningen av Hamachi eller liknande program tillsammans med spel som redan har en funktion för nätverksspel via internet. Om du har frågor eller synpunkter på regeln, kontakta en moderator via mail"

Vet att hjärnan automatiskt sållar bort klistrade trådar, men så är det iaf...

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Får jag fråga vad det är för något som är bra i det där spelet? Ser ju allmänt dåligt ut tycker jag.
Blir väll säkert ett nyss cs spel eller vad man kan kalla det xD haha. Då vet man ju vad som händer framöver på forumet.
En jä*la massa kids som bara gnäller om fps osv. Nä någon gräns finns det fanimej ;P

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

du får en sorts "confirm" när du klickat på "submit" då står det ngt i stil med

"Thank You! Early access to the demo will run from November 6th through November 11th. Codes will begin being sent out on November 5th."

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Hur kan man ens se CS och L4D som liknande spel? Left 4 Dead är bra mycket roligare och inte samma spel still någon stans..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fammo
Får jag fråga vad det är för något som är bra i det där spelet? Ser ju allmänt dåligt ut tycker jag.
Blir väll säkert ett nyss cs spel eller vad man kan kalla det xD haha. Då vet man ju vad som händer framöver på forumet.
En jä*la massa kids som bara gnäller om fps osv. Nä någon gräns finns det fanimej ;P

Du är inte så spelinsatt va ?
Även fast ditt utlåtande baserat på första intryck från bilder och inte från att faktiskt ha provat det, väger väldigt tungt så måste jag nog ändå be dig att lite mer specifikt precisera vad som ser dåligt ut (mer än att det verkar bli ett "nyss cs spel").

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Inte värt att prova i mitt tycke. Eftersom skaparna bakom cs ligger bakom det här, så tackar jag nej av egna erfarenheter.

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fammo
Får jag fråga vad det är för något som är bra i det där spelet? Ser ju allmänt dåligt ut tycker jag.
Blir väll säkert ett nyss cs spel eller vad man kan kalla det xD haha. Då vet man ju vad som händer framöver på forumet.
En jä*la massa kids som bara gnäller om fps osv. Nä någon gräns finns det fanimej ;P

förstår va du menar...
till er som kommentera detta inlägg så menar han inte att det är likadant som cs.. han menar bara att det lockar samma typ av människor... tydligen så gillar han inte majoriteten av människor som spelar cs som bara klagar på att FPS var dåligt, att det var därför man dog osv osv... att det blir en tävling där varenda millimeter räknas.. och att det blir massa småbarn som gnäller i chatten hela tiden.. började med äldre personer som spela.. precis som i cs (den genomsnittliga ålder på cs när det va nytt va ju typ 18-22.. nu är den typ nere på 15)..
Dock så tror jag inte L4D kommer bli likadant på det sättet...

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Precis den känslan har jag. Att risken finns att det kommer över till L4D. Det förstör spelets glädje med massa gnäll av små ungar. Hoppas att nu inte fallet är så men risken är stor tror jag. Eftersom det verkar bli ett nytt fps spel som counter-strike skaparna ligger bakom. Och de konceptet drar till sig små ungar av någon konstig anledning.
Nu är jag iofs 19 snart 20år gammal. Glöden till spelen har väll försvunnit till viss del med åren huhu

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

synd måste jag säga, ser fram emot när jag e 50 bast o fortfarande älskar spel. Helst i digitala former, och bara fantisera vilka "spel" vi har om 30 år.. soft säger jag.

Visa signatur

okej

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fammo
Får jag fråga vad det är för något som är bra i det där spelet? Ser ju allmänt dåligt ut tycker jag.
Blir väll säkert ett nyss cs spel eller vad man kan kalla det xD haha. Då vet man ju vad som händer framöver på forumet.
En jä*la massa kids som bara gnäller om fps osv. Nä någon gräns finns det fanimej ;P

Just därför spelar man co op med 3 polare, problem solved.