Left 4 dead-tråden

Permalänk
Medlem

Pre-load är igång.

Permalänk

Fuck, och jag är på jobbet. Skit skit skit

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Som jag förstått så är det mer av ett actionspel än ett skräckspel.. men självklart blir det ju mer inlevelse i vilket fall med surround

Sant, men det är ju inte enbart för L4D som jag köper högtalarna, men hoppas ändå på bra ljudeffekter och dylikt i L4D!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Fuck, och jag är på jobbet. Skit skit skit

ingen fara , pre-loaden var på redan när jag vaknade kl 7 .

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaiNeaA
Sant, men det är ju inte enbart för L4D som jag köper högtalarna, men hoppas ändå på bra ljudeffekter och dylikt i L4D!

länka systemet du tänker köpa

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
länka systemet du tänker köpa

http://www.webhallen.com/prod.php?id=79118# (duger för mig, inget spec behov/begär) och ett https://www.inet.se/datorkomponenter/ljudkort/asus-xonar-dx/6... eftersom mitt nuvarande inte har 5.1

EDIT: Wut, Validating game files!!
EDIT: 1min kvar på nedladdningen.

Permalänk
Medlem

Rätt kul spel.

Permalänk
Medlem

Single player är jättekul och med mycket inlevelse från ljudeffekter och sånt, och då körde jag bara demo-kapitlet.

Permalänk

Wut ? Är demot bara singleplayer ? Fett värdelöst isånnafall. Please updatera mig asap. Sitter på jobbet och vill veta

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk

Tack ! 30 min kvar nu

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

har hittat en sida att få tag i en sådan där "code" för att lira gamet, men var får jag tag i clienten(demot"??

Här e länk till en blogg om hur du kan få tag i "koden": http://filenetworks.blogspot.com/2008/11/how-to-get-into-left...

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
har hittat en sida att få tag i en sådan där "code" för att lira gamet, men var får jag tag i clienten(demot"??

Via steam.

Testade just demon lite, gud vilket spel

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

okej hur får jag tag i steam(ny med steam" menar e det grattis? vill bara ha steam o använda min kod

Visa signatur

okej

Permalänk

www.steampowered.com och det är gratis. Men du gör klokt i att börja skaffa spel via det ist för att köpa skivor. Du gör ju som du vill naturligtvis, men det känns lite overkill att ha världens bästa speldistributions program för enbart left 4 dead.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

när jag väl köper spel så e det över internet på diverse sätt faktiskt, men det är sällan jag köper över huvudtaget, men spelar mkt ändå.

och left 4 dead e ett måste o skaffa steam för FÖR du vill verkligen lira detta game, iaf jag.

Visa signatur

okej

Permalänk

Ska bli trevligt att testa detta. Ska släckas ned i rummet och på med sterion

Lägg gärna upp lite screenshots om ni kan

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem

ni som spelat, säg nu sanningen, är detta ett spel med samma multiplayer som "CS" och med samma singelplayer story som tex deadspace?

MKT replayability mao??

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
ni som spelat, säg nu sanningen, är detta ett spel med samma multiplayer som "CS" och med samma singelplayer story som tex deadspace?

MKT replayability mao??

Svårt å säga då det är ett demo. Men annars tror jag att man kan göra egna maps och sånt sen. Singleplayer är precis som multiplayer fast med bots istället för players.
Det verkar som de 432kr jag spenderade är värt det.

Väntar spänt på den kompletta klienten.

Permalänk
Medlem

sjukt bra spel. Säger bara det. Har spelat multiplayer i ca 30 minuter nu, andra banan är vi på. årets spel, lätt!

Permalänk
Medlem

Fan va kul o höra, hoppas fler kommer med hjärliga kommentarer som föregångna har, vill inte ha ett till fjasko som FC2

Visa signatur

okej

Permalänk
Avstängd

dom 2 goda kommentarerna låter lovande:D gud va jag längtar till 20 november:O

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Ritkigt kul att höra... *letar efter VISA kortet* Får man lov att fråga.... Ehmm, jo, om man ska ansluta till ett spel, går det överhuvudtaget??? Alltså under ett pågående spel.

Permalänk
Proffsmoddare

Underbart spel, precis som jag trodde att det skulle vara. Fan väntat i närmare 3år nu. Enda dåliga just nu är server lag, men det är ju inte spelets fel. Jävligt kul på svåraste, tar fan en 30min att komma ut ur första stället då dessutom är de vanliga zombierna till och med farliga då, och inte bara häftiga.

Testa att stänga en trädörr och sen låta zombierna slå den i spillror när det kommer än hel horde, det är hur häftigt som helst.

Årets lan spel, kommer bli riktigt nice att sitta och spela med folk som inte är totala idioter eller med botar.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Varför kan jag inte tanka ner demot av spelet på Steam?
När jag trycker på installera demo, så blinkar det till och inget händer. Det kommer inte upp på "mina spel" eller någonting, någon som vet?
tex, NBA09 går att ladda ner, men inte Left 4 Dead...

aha nu ser jag, man måste köpa skiten för att få tillgång till demot, eller hur?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

eller så gör du som vissa skaffar koden genom länken jag har postat redan, så kan du få tillgång till demot utan att förhandsboka

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
eller så gör du som vissa skaffar koden genom länken jag har postat redan, så kan du få tillgång till demot utan att förhandsboka

aha den måste jag ha missat, tack!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
ni som spelat, säg nu sanningen, är detta ett spel med samma multiplayer som "CS" och med samma singelplayer story som tex deadspace?

MKT replayability mao??

Nu kanske du redan har provat demot, men singleplayer har det _aldrig_ varit något prat om. Ställ altså inte in dig på ett djup singleplayer lir, det här är utan tvekan ett multiplayer lir med singleplayer möjligheter.

That being said, it's the worlds most awesome multiplayer game

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Är lite irriterad över att co:op inte fungerar, jag kan inte komma åt servrarna av någon orsak.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Lirade igenom demot på svåraste med 2 polare nyss, sjukt j*vla kul! Ser verkligen fram emot hela liret

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Nu har jag spelat nonstop sedan rellen 16.00 tidigare idag. Har tillslut tröttnat på de två mapsen man spelar om och om igen, eller "avsnitten" eller vad man ska kalla det. Men längtar redan till releasen av fullversionen, detta kommer man fanimej nöta. Slutversionen tror jag kommer hålla i flera år alltså. För oss tog det 2 timmar att klara av 2nda avsnittet, som egentligen inte ens är långt. Och under de 2 timmarna var det lika kul att spela det som det var första gången! Valve har verkligen lyckats med någonting otroligt, omspelarvärdet är någonting som jag aldrig upplevt tidigare. Den duktiga AI:n ser till att spelet ställer om alla zombies/witches annorlunda, de kan komma varsomhelst, hursomhelst och närsomhelst. Det är verkligen inte samma "map" du spelar, kan man säga.

Hur som helst, jag måste ta ett litet break nu och återgå till verkligheten, ni som missar detta spelet, missar årets spelhändelse, och kanske århundradets lankalas.