Permalänk
Medlem

Slutsatsen jag dragit av alla tjejkompisar och sådant man haft är att det mest är fjortisar som vill ha en "bad guy"...

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Slutsatsen jag dragit av alla tjejkompisar och sådant man haft är att det mest är fjortisar som vill ha en "bad guy"...

Något som är värt att minnas är att vissa tjejer inte växer ur den där fasen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Något som är värt att minnas är att vissa tjejer inte växer ur den där fasen.

Bimbos med andra ord? *host* IQ level less than 80...

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk

Mjo man kan ju faktist undra. visst de kanske känner sig lite säkrare ibland. men jag har faktist upplevt det många gånger att tjejen försöker hindra sin 'bad guy' ifrån att göra något. oftast så iggar killen tjejen eller bara föser undan henne. det där är faktist lite respektlöst. man kan ju undra varför de inte lämmnar de? iofs är de väl rädda för att få 'skit' spredet ryktesvägen och rädda för att tex bli slagna/ våldtäckt osv. men ändå?

Iofs brukdar det inte finns många bad girl's. eller mja majoriteten av knarkare är väl det men annars tror jag faktist det är rätt svårt att hitta en sådan.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

jag tror jag är kär!
den där tejen som jag pratade med och fann intressant har
helt visat att hon inte är intresserad,så den fisken
slängs direkt tillbaks i plurret.
ryskan som jag hade tänkt att hala in får nu nog vänta ett
bra tag på att bli in vevad,för man har nu hittat en som slår
ut alla som man har på krokarna.

började lite blygt mellan oss,men hon var mycket lätt att
prata med och var alltid nära till skratt.
började att snacka om hundar,vilket hon och jag är
intresserade utav för att vi båda har hundar,gled sen in
på ämnet träning,vilket hon blev glad över,hon var tydligen
väldigt intresserad utav träning,så jag gick på lite väl
starkt och lade fram förslaget om tränings kompis,vilket
hon ville:D,hon är tydligen stark och är inte rädd för att
ta i,så det kan bli kul...små tjötade lite mera och hon
frågade sen om jag spelade tv spel(jag vet att dom flesta
tjejer tycker det är töntigt och barnsligt) så jag var rätt
så nervös över att svara "ja",men jag var ärlig och sade som
det var och hon blev glad över det för att hon själv lirade
rätt så mycket,70 i lvl i wow tex:D,snacka om load of my mind.

här har jag nu alltså en tjej(20 år) som är tränings
intresserad,bor på samma ställe som jag gör
(typ nån gata bort bara,ja världen är liten,hade en jäkla tur),
gillar att se skräckisar(men bara när någon annan är med),
inte är rädd för att ta i och få skit under naglarna,är djur
intresserad,spelar dator/tv spel och har den slags humor
som jag själv har.
en kanon tjej med andra ord:)
denna blir det,denna ska jag verkligen satsa på.
hon har sett mej och jag har sett henne i webcammen,
så attraktion finns.

hade idag tänkt att tage mod och fråga om vi skulle hitta på nått,
men det slutade med att det var HON som tog iniativet och "bjöd ut" mej,första gången det har hänt:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jag e i Darwin i Australien nu har inte mycket internettid men tankte bara sejja att jag treffa tjejen igar och hon var precis som jag trott efter sms och sant helt underbar.. synd hon har kille men jaja nu har jag treffat henne det var skont att se att hon finns pa riktigt och inte bara var en "ful gubbe" som folk varnat mig for

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andre_H
jag e i Darwin i Australien nu har inte mycket internettid men tankte bara sejja att jag treffa tjejen igar och hon var precis som jag trott efter sms och sant helt underbar.. synd hon har kille men jaja nu har jag treffat henne det var skont att se att hon finns pa riktigt och inte bara var en "ful gubbe" som folk varnat mig for

najs

keep rockin

Permalänk

Roligt att höra mangemani! Bara glida på och vara social och glad. hoppas det går ihop. kom gärna med info sen hur det gick/går.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani

här har jag nu alltså en tjej(20 år) som är tränings
intresserad,bor på samma ställe som jag gör
(typ nån gata bort bara,ja världen är liten,hade en jäkla tur),
gillar att se skräckisar(men bara när någon annan är med),
inte är rädd för att ta i och få skit under naglarna,är djur
intresserad,spelar dator/tv spel och har den slags humor
som jag själv har.
en kanon tjej med andra ord:)
denna blir det,denna ska jag verkligen satsa på.
hon har sett mej och jag har sett henne i webcammen,
så attraktion finns.

hade idag tänkt att tage mod och fråga om vi skulle hitta på nått,
men det slutade med att det var HON som tog iniativet och "bjöd ut" mej,första gången det har hänt:)

med de intressena får vi hoppas att hon verkligen har två hål i kalsongerna..

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani

Härligt, lycka till

Visa signatur

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
med de intressena får vi hoppas att hon verkligen har två hål i kalsongerna..

två? hur tänker du nu?
Visst du syftar på att hon 'är' en kille. men två?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
två? hur tänker du nu?
Visst du syftar på att hon 'är' en kille. men två?

Även shemales har ett hål, så väl som regular males. Därav nämnde han säkerligen två.. Men om man ändå ska räkna antalet "hål" får vi inte glömma mun, näsa och öron... Sen även naveln på sina håll..

Där har vi "hål" minsann!

EDIT: Eller drog jag förhastade slutsatser som vanligt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Kanske är för man är mer avslappnad. klär sig lite snyggare och bara fökjer strömmen..

Om du vill så kan du ckiak över nåågra till mig

Jo det kan stämma, att man inte bryr sig så mycket.
Haha sååå många är det inte, bara att det händer mer nu än för ett par månader sen.
Lite komiskt är det allt.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Jo jag vet då inte.. tjejer använder ju inte kalsonger. de använder någon form av trosa iaf. (förhoppningsvis)

Var säkert Tjejernas ' grotta' och 2an han syftade på.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Finns nog de utan något alls med

Visa signatur

Permalänk

Jag hade egentligen bara tur när jag fick min flickvän, om man nu 'får' en flickvän. Några polare drog med mig på en grillfest och jag gick dit enbart för att få det överstökat. Väl där träffar jag en person som senare visade sig bli modell och faktiskt just nu hänger som reklamansikte på Göteborgs alla spårvagnar.

Innan var jag väl som de flesta, en ful äcklig nörd. Men det löste sig. Nu är jag jävligt snygg faktiskt ;).

/Breaker

Permalänk
Medlem

Ser mig själv som en rätt snygg nörd, det går det också!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
Finns nog de utan något alls med

Haha! Påminner mig om tjejen jag ragga upp på arvika i somras

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Haha! Påminner mig om tjejen jag ragga upp på arvika i somras

Du menar polisen som du trodde var prostituerad?
Hmm mjo det gäller ju bara attt ha ett jäkligt brett vänskapkskrets där typ inte alla känner allt utan någon känner någon. brukar vara bättre stämmning om det ska bli ragg osv.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ringde upp hon med barnet idag för att kolla vad som egentligen hänt.

Hon säger att hon inte mått så bra uppe i bollen men att det är bättre nu.

Hon sa även att hon inte trodde jag ville ha henne p.g.a jag snackat så mycket om att flytta från stan.

Sa även det till henne att vi får se vad hennes unge säger.. Tänker INTE bli tillsammans med henne om grabben av någon anledning skulle må dåligt i min omgivning.

Vi får se hur det blir.. Time will tell

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

aja det är svårt o skaffa kompisar om man inte har nån speciell hobby... säga vad ni vill har iaf hittat ett ställe där man kan vara sig själv o hitta kompisar fast man e 19 och det är på nåt iaf vi i ljungskile kallar kyrkans ungdom.... man behöver inte tro på gud eller nåt för att vara med alla är välkommna det tycker jag är bra! är alltid fredagar så man slipper ^^ att dra ut till krogen typ bara där jag är social.... hehe... mina kompisar i skolan suger! man får liksom inte riktigt vara med i gänget eller vad man skall kalla det... jag vet att många polare hittar på saker utanför skolan men jag är inte direkt någon som tar iniativ eller sånt.... men jag har liksom frågat folk vad dom gör utanför skolan men dom kommer aldrig med nåt riktigt svar.... känns som man är tråkig eller utanför iofs så har jag alltid haft den stämpeln...

aja en del offtopic.... :(...

kanske starta en annan tråd socialt handikappade.... ;).

Permalänk
Medlem
Citat:

Även shemales har ett hål, så väl som regular males. Därav nämnde han säkerligen två.. Men om man ändå ska räkna antalet "hål" får vi inte glömma mun, näsa och öron... Sen även naveln på sina håll..

Där har vi "hål" minsann!

EDIT: Eller drog jag förhastade slutsatser som vanligt?

Om du syftar på mitt inlägg så undrar jag hur du klär dig om du får in mun näsa och öron i ekvationen "två hål i kalsongerna"

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Om du syftar på mitt inlägg så undrar jag hur du klär dig om du får in mun näsa och öron i ekvationen "två hål i kalsongerna"

Specialanpassat plagg, sytt av självaste almighty han själv!

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Specialanpassat plagg, sytt av självaste almighty han själv!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson

Oh well... Ninja of the Hump!

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
aja det är svårt o skaffa kompisar om man inte har nån speciell hobby... säga vad ni vill har iaf hittat ett ställe där man kan vara sig själv o hitta kompisar fast man e 19 och det är på nåt iaf vi i ljungskile kallar kyrkans ungdom.... man behöver inte tro på gud eller nåt för att vara med alla är välkommna det tycker jag är bra! är alltid fredagar så man slipper ^^ att dra ut till krogen typ bara där jag är social.... hehe... mina kompisar i skolan suger! man får liksom inte riktigt vara med i gänget eller vad man skall kalla det... jag vet att många polare hittar på saker utanför skolan men jag är inte direkt någon som tar iniativ eller sånt.... men jag har liksom frågat folk vad dom gör utanför skolan men dom kommer aldrig med nåt riktigt svar.... känns som man är tråkig eller utanför iofs så har jag alltid haft den stämpeln...

aja en del offtopic.... :(...

kanske starta en annan tråd socialt handikappade.... ;).

Vet Exakt hur det är.. Exakt!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Vet Exakt hur det är.. Exakt!

ok då är vi 2 om att ha samma problem :(....

Permalänk
Medlem

hmm, lite uppdatering bara, såg förut att tjejer kräver mckt uppmärksamhet, vet dock inte om detta har med det att göra.

Men en sak jag stör mig lite på i mitt förhållande är att tjejen ska jämt tjata om sina ex killar. Jag mummlar oftast tillbaka: jaha okej, va kul, intressant bla bla ^^ men hon slutar aldrig att tjata om vad som var så grymt härligt och vad som var felet i den idioten. Sedan tar hon upp helt utan anledning massa namn som hon har varit ihop med, jag tror faktiskt att hon hittade på de namn hon sa eftersom det var totalt meningslöst.
Några av de killarna sa hon att hon hade varit tsmns med exakt lika lång tid som med mig och de visade sig vara idioter... och vissa hade hon varit tsmns med längre.
Själv har jag aldrig ens sagt ett ord om mina gammla förhållanden, hon har aldrig ens frågat något om de...
Samt en sak att hon faktiskt kan tänka sig ett slut, att hon helt ärligt säger rakt ut att hon är säker på att det kommer ta slut någongång (vilket vi båda vet) men på sättet som hon säger det på... och att hon ens kan säga det, får mig bara kännas som om jag bara är något litet i hennes liv och inte har någon stor betydelse.

Ibland så känns det som om hon inte tror på oss eller något... :/

Annars är det inga problem i vårat (ca 3månader) förhållande, det flyter på sjukt bra.

Permalänk
Medlem

Det

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Massa text..

Det låter som tösen har dålig fantasi och at det inte händer tillräckligt just nu att prat om. Hon verkar var typen som MÅSTA prata och då pratar man om det som finns. Det går nog över när ni har mer historia gemensamt at prata om.

Visa signatur