Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Dratt igenom spelet och försöker bli ond/korrupt, ond är inga problem, men korrupt?
Sover, tar hög hyra på mitt hus, är otrevlig mot allt och alla, men min mätare vägrar röra sig nedåt, är nästan fullt pure atm, vad ska jag mer göra egentligen?

Äger du fler än ett hus ?

Permalänk
Medlem

Ehum? mörda lite folk då? ja har max på ond korrupt, var inge problem=)

Visa signatur

stoffe69

Permalänk
Medlem

Rackarns vilket kanonspel må jag säga
Har tydligen lyckats fetta till mig en hel del, hur ska jag bära mig åt för att bli smal igen ? Nån som har nån fin ide :)?

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Horiko
Rackarns vilket kanonspel må jag säga
Har tydligen lyckats fetta till mig en hel del, hur ska jag bära mig åt för att bli smal igen ? Nån som har nån fin ide :)?

Äta Tofu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid
Äta Tofu.

Vars hittar man det ? Har hittills bara hittat celleri (stavning?) som sänker fat%.

Visa signatur

Godde!

Permalänk

Celery är det man kan köpa, och ger minst fett. -5
Men sen kan man ju råka hitta en Amazing Apple Pie som ger -90

http://www.fablefanboy.com/fable2/guides/food

Finurlig sida. Om man har spelat ut det. Eller helt enkelt har fastnat/tråkigt.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk

Någon som kört Knothole island? Tycker det var lite fattigt alltså. Kan man inte få nya skills eller något? Nu sitter jag på 600k skill experience som jag inte kan göra något av. Finns det något av värde om man utforskar ön? Diggar som fan att det finns potions som gör att man blir kortare. Ocoolt att vara tjej och typ en halvmeter längre än alla killar i hela spelet.

Jag vill ha fler saker att göra. Typ dubbelt så många skills och en dubbelt så lång main quest. Det här är andra igenomspelningen nu.

Permalänk

Usch vilket tråkigt spel det var - som the Sims med lite äventyr.

Men det som verkligen förstörde spelet var quest-systemet med det där jädrans snöret man ska springa efter hela tiden, och som gör att man får skygglappar för allt annat i världen. Visst, man kan ju stänga av fegsnöret, men eftersom informationen är väldigt knapp i quest-beskrivningarna så är det bara att glömma.

Stämningsfullt var det iaf, och rätt rolig och oväntad dialog.

Visa signatur

Bro!

Permalänk
Medlem

så hur mycket är tilläget värt i achivments ? 200 ?

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Vad är skillnaden på den 2 paketen, premium och icke premium?

Premium;Man kan utforska knothole island och allt där i.
Icke premium; Du kan inte besöka ön, men har endel vendors etc att köpa saker från
Har jag fattat det rätt?

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Vad är skillnaden på den 2 paketen, premium och icke premium?

Premium;Man kan utforska knothole island och allt där i.
Icke premium; Du kan inte besöka ön, men har endel vendors etc att köpa saker från
Har jag fattat det rätt?

Du kan även utforska ön via CO-OP med någon som äger Premium.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Hej hur öppnar jag guilden chest box ?? blir tokig vet att man skall gå till fable2.com men jag kommer aldrig till spelet som man skall spela det alternativet finns inte så hur skall man göra?

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
Hej hur öppnar jag guilden chest box ?? blir tokig vet att man skall gå till fable2.com men jag kommer aldrig till spelet som man skall spela det alternativet finns inte så hur skall man göra?

jag undrar samma sak. har oxå läst att man ska kolla på nån slideshow och jag hittade en med 11 men inget hände efter.

så läste jag att på spelet på sidan (som jag inte värkar hitta) så får man svara på frågor efter. och om man gör det på 3 olika sätt kan man få alla 3 olika paket med grejjer.

på ett annat ställe stod det att man skulle se på en puppet show.

har de olika alternativen här att göra med wilket land man har på sidan eftersom jag kommer till en svensk. eller kanske med att göra med när svaren är skrivna?

kan någon skriva en ordentlig guide, kan man öppna den fler ggr? kan man komma tillbax senare?