4670 (infinite loop) hjälp!!

Permalänk
Medlem

4670 (infinite loop) hjälp!!

efter jag installera mitt nya 4670 så började jag få bsod där det stod att drivern till grafikkortet fastnat i en infinite loop !!! enda sättet att hålla datan igång e att köra utan drivrutinerna ... vill ju spela snälla hjälp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maqan
efter jag installera mitt nya 4670 så började jag få bsod där det stod att drivern till grafikkortet fastnat i en infinite loop !!! enda sättet att hålla datan igång e att köra utan drivrutinerna ... vill ju spela snälla hjälp

Har du avinstallerat dina gamla drivrutiner innan du satte in det nya kortet/byte till de nya drivrutinerna?

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Hedersmedlem

Om du skall installera CCC samtidigt, så kolla att du har .NET framework 2.0 installerat först

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

ja jag rensade ut allt!!!! har gjort det innan ett par ggr med mina gamla datorer
o jag kör vista 64 där e väl framwork inbakat ... om jag inte har fel för mig

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom de olika frameworken inte är bakåtkompatibla, så måste du ändå kolla om du har 2.0 installerad, ta aldrig för givet att det är så, speciellt inte på datorer

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)