Fuel of war 10 kr ett kap :)

Permalänk
Medlem

Spelet fungerar för mig men kan inte spela med nuvarande grafikkort i datorn märkte jag, mitt 8800GTX är på service. >_<

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

1.10 patchen fungerar inte för mig. Står "Callback 0D" efter punkbuster grejen. Kör vista 64 och det är alltså retail patchen härifrån det gäller http://www.kaosstudios.com/ffow-patches .

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av club01
Sådär ja nu funkar patcharna också. Var nog jag som tagit fel.
Tar en jävla tid att installera dom i alla fall de måste jag säga.

Funkar servern som den ska nu? Och är det någon som provat? Ska bli roligt att få möta några sweclockers på slagfältet. Får se när allt blir klart bara.
//Club01

Har den uppe nu 213.65.17.103 port 63719. är inte 100% säker men står att det ska va den. testa och joina pch se om det går. annars leta upp en som heter.............. Sweclockers 1# Public, 24 Players och bannan CQ-Gnaw

Permalänk
Medlem

ska köpa det på tor.. ses på slagfältet gubbs ^^

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
1.10 patchen fungerar inte för mig. Står "Callback 0D" efter punkbuster grejen. Kör vista 64 och det är alltså retail patchen härifrån det gäller http://www.kaosstudios.com/ffow-patches .

Jag kör också Vista 64 och det var inga problem alls för mig med patcharna.
Plockade ner dom via gamershell.com och fz.se

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Testa och se om ni kommer in på den nu dåå

Permalänk
Medlem

Verkade nice, så jag kunde inte hålla mig från att beställa ^^

Permalänk
Medlem

Fan jag och kompisen åkte till elgiganten, men det var stängt. Så vi ses imorgon kära Swec. Ska bli riktigt trevligt. Spelet verkar ju hur bra som helst efter 2GB patcher.

tydligen så det 5 nya maps på patch 1.3

New Map – Hindsight

New Map – Sunder

New Map – Wide Awake

New Map – Infiltration

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Vi borde skapa clan oxå så alla som vill ha en swec clan skriv till mig kom gärna med namn förslag oxå. jag kan kanske skaffa Vent eller TS oxå

om jag får in över 5 st som vill ha klan kan jag fixa ett forum oxå

atm så har vi

2st som är intresserade

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Varför ifan finns inte Norrköping på collect@store för. Jävla skit.

Dock är de helt klart ett roligt spel. Riktigt roligt att styra dem små robotarna o hela tiden 100% action

Permalänk
Medlem

men det är nog bara på elgiganten och siba elr?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Jag kör också Vista 64 och det var inga problem alls för mig med patcharna.
Plockade ner dom via gamershell.com och fz.se

Tack, de på gamershell fungerade fint.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

nu är vi 4 st i clanen

kom gärna med namnförslag

mitt är typ bara

SWEC än så länge

skriv medelande till mig om ni vill vara med

vi kan fixa vent /ts och snart kommer det ett forum oxå men plxplxplx kom med namn förslag!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Har beställt 5 st nu, ska se vilka i klassen som vill hänga med in och köpa efter plugget imorn:P

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

SWEC låter bra men då har vi något att bära på. Vi ska representera swec också.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Puppisen tyckte

"SweC.FFOW | "nick"" och det låter bra tycker jag oxå

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

jag är med också på SWEC, hittar dock inte någon sweclockers på servers, är det bara jag? Har provat söka på 213.65.17.103:63719 men NO server match found.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

Behöver vi verkligen ha FFOW i namnet? Jag menar är det inte rätt uppenbart när vi spelar.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

det är ni som ska komma med förslag annars kan det ju bli

|SweC|"nick" typ

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Spelar ju ingen större roll. Dock tycker jag FFOW är lite onöd|igt.
|SweC| "nick"
är ju sexigt

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Avstängd

Beställde några ex.
Ska ge bort till nära o kära för att ha några att lira med, sen kanske man lirar med swecare ifall man hittar varandra.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

spelade precis lite, måste säga om man ska jämnföra med BF2 så är denna inte värd 10kr men men kul att testa.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damir2d
spelade precis lite, måste säga om man ska jämnföra med BF2 så är denna inte värd 10kr men men kul att testa.

Körde du med alla patchar? Körde du multiplayer?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det var sådär den första halvtimmen, sedan så blev det lite beroendeframkallande. Saker dör väldigt lätt vilket orsakar många trevliga explosioner och störtande flygfän. Inte testat singleplayer, bara multiplayerläget.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

angående nick tycker jag swec | nick

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

edgren kommer jag kalla mig i spelet. Precis som i nästan alla andra spel

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Ska in till stan och skaffa spelet imorgon, ska se om jag kan hitta Sweclockers servern också.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

stängde tyvär ner servern igår efter kl 10 men den kommer vara uppe hela dan idag så testa då.

men nu är det 213.65.17.103:61215

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Körde du med alla patchar? Körde du multiplayer?

Jag körde alla patchar alltså den senaste 1.3.0 och Multiplayer dock var jag inte så glad för att spela den under en längre tid då den inte var så WOW, BF2 flyter mycket bättre tycker jag, men ska testa lite till idag för att ge den en chans, heter Damir2d som i alla spel.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

till alla er som vill vara med i FFOW clanen så kommer det idag någon gång ett forum och kanske vent/ts

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.