Permalänk
Avstängd

Min cs-film

Hej!

Spelade in en film i dag. Tänkte ni kunde kolla på den och säga vad ni tycker. Är inte så duktig på redigering och så men jag är desto bättre på att spela cs.

Ha de gött!

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=4_A8lhy6pyg&fmt=18

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk

Njae, tyckte inte den var nått vidare. Att spraya lite o få nått tur-hs blir det ingen bra film av.

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q9550 | Gigabyte GA-EP45-DS3 | 8gb PC6400 | WD VelociRaptor 150gb | XFX GTX280 | Corsair TX650W | Antec ThreeHundred | Win7 64 Ultimate | Samsung 2233RZ

Permalänk
Medlem

Ja du är grymmmm, eller hade musknappen fastnat?

Permalänk

Re: Min cs-film

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Är inte så duktig på redigering och så men jag är desto bättre på att spela cs.

Hahahahaha

....Fast det är ju iof sant för redigeringen var _RIKTIGT_ dålig

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Medlem

detta är vad jag skulle kalla för SPRAY AND PRAY ^^ hehe och som dom andra säger.. ingen vidare redigering =P

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Inaktiv

Nja, inte direkt bra... dessutom spelar du public, skulle varit intressantare om du dragigt några snygga one-shots på pracc eller nåt... redigeringen var inte något att hurra för direkt ;P

Permalänk
Medlem

Snygg redigering.. eller jag skulle inte kalla det redigering att sätta in klipp i rad i windows movie maker och gör en TITEL MED BLÅ BAKGRUND OCH VIT TEXT, kan det bli mer opersonligt?!

Och snygga frags också, det kan ju vara på vilken random server som helst? Inga från lag-matcher?

Och så är såklart frapsloggan där... och radarn, och net_graph och ... ja, allting.

på 01:13, vad vill du säga med det? Det här är ett dåligt försök att vara rolig.

Permalänk
Medlem

gör en bättre själva då killar!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Seriöst, du kan inte vara mer än 11 år? Jag gissar på att du spelar in med fraps direkt när du spelar också.

Edit: Inser nu att du inte är fullt seriös. Tror inte någon p12 kan skriva såpass utförligt som du.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iqf
gör en bättre själva då killar!!!

Är du och "thallid" samma person?

Permalänk
Avstängd

Okej göbbar, vill inte ha massa trams i tråden, då kanske moderaterna låser den. Vill helst bara ha positiv kritik också.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iqf
gör en bättre själva då killar!!!

inte svårt att dra snyggare frags än han iaf ;P

Tips: till nästa film du tänker göra thallid, skriv record i console och sen stop då du vill stoppa istället, det blir mycket bättre och du slipper frapslogon och netgraphen osv...och öva på aimet,

Permalänk

Värdelös film, dålig på cs några turskott bara, dålig dator laggar på CS 1.6?!

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem

Thallid tränar Country-Strike????????? inte counterstrike då? i början av filmen:P

Annars hade du otroliga skills!!p12

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a7pm
Thallid tränar Country-Strike????????? inte counterstrike då? i början av filmen:P

Annars hade du otroliga skills!!p12

Vad menar du? Ja, jag tränade bara lite Country-Strike, körde inte seriöst alltså

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Vad menar du? Ja, jag tränade bara lite Country-Strike, körde inte seriöst alltså

Ja det han menar är att det inte finns något som heter Country-Strike. Spelet du spelar heter Counter-Strike. Förövrigt, hur kan man spela med så hög ping som du har? 1000-3000 ms? Det är ju 3 sekunders fördröjning!

Permalänk
Medlem

Ännu en, jag frapsar timmars material, lyckas döda 6 personer under tiden, klipper ihop dessa 6 kills och tar bort de 100 deaths man fick, och visar upp filmen.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Åååh, någon som minns den där gamla sticker-Strike-flashen? Alltså, original-originalet, den första från den gamla goda 0.7b-tiden? Den utan vare sig text eller mkt ljud.
Kom utsökt att tänka på den.
Hittar den inte på YouTube ivf.

Och vad har ni emot Tintin i Kongo?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai

Och vad har ni emot Tintin i Kongo?

Haha. Tintin is the shit, fantastisk avslutningsbild. Den var riktigt bra inlagd i redigeringen och toppade filmen!

Permalänk
Medlem

finns det folk som spelar CS än?

trodde de flesta som lirade FPS online föredrog COD serien nu för tiden:/

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
finns det folk som spelar CS än?

trodde de flesta som lirade FPS online föredrog COD serien nu för tiden:/

Med tanke på att iaf CoD 4 är typ ett RPG där du har sämst vapen om du inte kört 1000 timmar och att hitboxen etc är sämst tror jag det är svårt att ta det som ett seriöst alternativ. Det är ju jävligt kul men inget man kör seriöst.

Permalänk
Medlem

Låten och slutbilden är ju kanon!

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt poängen, varför vill du visa upp den där filmen?
Söker du feedback för ditt arbete så är det lika bra att ge upp för det skulle krävas extremt mycket text för att få med all feedback som du skulle kunna tänkas behöva... *suck*

En fråga, vad tycker du själv om din film?

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

http://www.gotfrag.com/cs/forums/thread/185137/

Läs den där noga och sen gör du som det står med lite snygga klipp (inte spray & pray) så ska du se att filmen blir bra

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Okej göbbar, vill inte ha massa trams i tråden, då kanske moderaterna låser den. Vill helst bara ha positiv kritik också.

Varför ooo varför vill du bara ha positiv kritik? Det hjälper dig ju inte ett skit

Visa signatur

Dator: i9 12900K @5.2 all core, Arctic Freezer II 420mm, Asus Z690 Hero, 32gb 6000MHZ CL34 DDR5, Asus RTX 3090 TUF OC , Asus Strix 1000w Nätagg, 1x1TB NVME Systemdisk, 2x500GB NVME Gamingdiskar, Fractal Meshify 2 XL, 32" Samsung Odyssey G7 240hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Okej göbbar, vill inte ha massa trams i tråden, då kanske moderaterna låser den. Vill helst bara ha positiv kritik också.

Det finns ju ingen positiv.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Det finns ju ingen positiv.

Jodå, musikenval var inte så dumt...

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iqf
dum eller? kan du räkna till 8 din potta?

Haha det där låter som taget från madicken eller nåt

Sen är det lite kul att folk blir så upprörda av ett videoklipp. Spelar folk fortfarande CS?

Permalänk
Medlem

Riktigt grymt. 5/5. Börje gör också filmen så jävla klockren, öva lite mer på redigeringen men aimen var 10/5!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Med tanke på att iaf CoD 4 är typ ett RPG där du har sämst vapen om du inte kört 1000 timmar och att hitboxen etc är sämst tror jag det är svårt att ta det som ett seriöst alternativ. Det är ju jävligt kul men inget man kör seriöst.

M16A3, har du från lvl1, det absolut bästa vapnet enligt mig.