Call of Duty World at War problem!!!

Permalänk
Medlem

Hej, nu är det så att jag har letat och letat men inte funnit var man kan byta kvalitet på ljudet.
Så SNÄLLA, kan någon hjälpa mig?

Jag har Realtek HD Audio Manager och använder det tillsammans med XP..
Verkar inte finnas några ljudalternativ då.

Tacksam för hjälp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av froet
Hej, nu är det så att jag har letat och letat men inte funnit var man kan byta kvalitet på ljudet.
Så SNÄLLA, kan någon hjälpa mig?

Jag har Realtek HD Audio Manager och använder det tillsammans med XP..
Verkar inte finnas några ljudalternativ då.

Tacksam för hjälp!

Hur gör man? Har exakt samma problem!

Permalänk
Medlem

köpte spelet när det var nytt..inga problem att köra igång oså..kör bana efter bana..tills man kom till banan "Rentless" elr nått sånt..då laddar precis som han ska tills att det står click to play elr nått..när man gör det så hoppar han ner till skrivbordet o avslutat spelet..och inga error skyltar alls..inget..bara när man startar upp spelet igen så säger han om man vill gå in i safe mode..la det på hyllan men tog fram det idag igen o slängde in alla patchar fram till 1,4. men enu så hoppar han ur på den banan..what to do? har ju inte vart nått problem annars. flytit på hur fint som helst..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

*bump*

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Återupplivar tråden då jag har problem.
Jag kan inte spela solo/co-op och jag kan inte få fram servrar som funkar på multiplayer. står att jag ska ladda ner patch/update vilket jag gjort, laddat ner dom som nämns på Callofduty.com.

Fattar inte hur jag ska få fram servrar som funkar, betalade 300 spänn för det här j***a spelet

Visa signatur

"Här sitter vi som tre mongolider" - Mattias den skånske blekingebon

"Vad gör du cp?" - Mattias den skånske blekingebon

Permalänk

Testa att ändra filter i serverlistan . och kolla att du har senaste versionen samt att du har öppnat brandväggen.

Visa signatur

Logitech G PowerPlay Wireless Charging System med Logitech G502 X PLUS - BLACK
Headset Logitech G 935 Keyboard Logitech G910 skärm:ASUS 27" ROG SWIFT PG278Q+ LG49G95TSSRXEN Motherboard ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming WiFi CPU: Intel Core i7-13700KF GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB disk: Samsung 980 PRO 1TB M.2 NVMe x2Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz PSU:Corsair RM1000e 1000W

Permalänk
Avstängd

Har du uppdaterat punkbuster? Finns ett program som heter pbsetup.exe som fixar det åt dig. http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Lånar denna tråden i hopp om o få mitt problem löst

Alltså, har precis köpt CoD: waw som nu inte funkar, multiplayer startar, slås
sen av och sen kommer frågan om jag vill skicka felrapport till Windows och därefter "Unhandled exception caught". Singelplayer startar upp bara sen slås de av lika snabbt. Läste mej fram till att de va ljudet som spökade och försökte sänka ner ljudet till 16bitars, hittade inte riktigt vart i windows xp bara. Då slog jag av ljudkortet och gick fortfarande inte och starta. Vart mer av typ "black screen" så har fan ingen aning va ja ska göra nu