Permalänk
Medlem

hmm. Man Kanske ska ta å köra spelet igen? wow börjar bli lite tråkigt nu när man har allt klarat )

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fabola
hmm. Man Kanske ska ta å köra spelet igen? wow börjar bli lite tråkigt nu när man har allt klarat )

Det tycker jag, iofs så blir Lotro också trist när man kommer till end-game delen men det kommer iaf nytt innehåll som oftast är gratis, MoM är den enda expantion som kostat hittils.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Update Game Data 664/12477 14-31kb/s
Alldeles för långsamt tycker jag.
Fler som upplever samma sak?

Edit: Lvl 6 quest som inte går att soloa @ lvl 8.
Ska hämta en toolbox vid en av Blackwolds(?) små camps men där vaktar 4 mobs, lvl 7-9. Fina fisken.

det gäller att pulla mobsen vid rätt tillfälle, dom rör på sig då och då såfort nån rört sig bort från dom andra pulla honom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Haha, rekommenderar inte att uppdatera lotro via wifi på random hotel

Hållit på i snart 24 timmar..men börjar bli klart nu tror jag, haha.

Är grymt sugen på att testa detta igen.
Hur länge är ens gubbar kvar, någon som har någon info på detta?

dom tas aldrig bort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fjanterifjant
Jag kör på Gilrain, skrik till om du skapar en char där så kan jag hjälpa dig en sväng.
Kör 3 chars för tillfället, Clarabella, lvl 60 mini, Balobo, lvl 58 hunter samt en liten lvl 21 warden vid namnet Dorkwipe.

Världen är bra liten, en av mina alts fick hjälp av Clarabella att göra "Defense of Trestlebridge" för några månader sedan. Jag erbjuder mig också att hjälpa nya spelare att komma igång.

Redleaf lvl60 capt, Lillsten lvl60 Guard, Zandros lvl58 hunter

Visa signatur

ASUS Z270H, i5 7600K, 16GB DDR4, 2X Samsung 850 EVO 250GB SSD,Sennheiser U320, Asus 1060 6GB, AOC 2460fQ

Chassi: HAF XB EVO
Xiaomi 9T pro 128GB
HTPC = Lenovo L440

Permalänk
Medlem

Just! För alla nya spelare på [EN]Eldar om ni behöver hjälp eller har frågor så är det bara att skicka iväg en tell till aegzor eller haka.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johnny
Världen är bra liten, en av mina alts fick hjälp av Clarabella att göra "Defense of Trestlebridge" för några månader sedan. Jag erbjuder mig också att hjälpa nya spelare att komma igång.

Redleaf lvl60 capt, Lillsten lvl60 Guard, Zandros lvl58 hunter

Oh, hej på dig, var längesen
Vilken kin är du med nu?
Jag är med i The Six Six Six Shadow Lords med 3 av mina chars, minin som du spelat med, Balobo, min hunter och Dorkwipe min warden.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem

Är med i Judgement of Eru, men som captain så lirar man med allt och alla då man är efterfrågad i instanserna.

Häckade med Fenris ett bra tag innan jag hoppade runt lite...

Visa signatur

ASUS Z270H, i5 7600K, 16GB DDR4, 2X Samsung 850 EVO 250GB SSD,Sennheiser U320, Asus 1060 6GB, AOC 2460fQ

Chassi: HAF XB EVO
Xiaomi 9T pro 128GB
HTPC = Lenovo L440

Permalänk
Medlem

Tjena hej!
Tänkte prova på att lira lotro så tog hem trailen och har laddat hem klienten och 2.02 patchen o allt sånt. Men har ett litet problem..
När jag sen startar spelet och kommer till förtsa loading skärmen och just efter "loading characters" eller vad det står så låser sig hela datorn, ingen respons alls.
Har följande grejjer:
c2d e8500
4870x2 (8.12 driver atm.. har även provat med 9.1 och 9.2)
4gb ram
Vista ulti 64bit

Att tillägga är att alla andra spel jag kört (GRAW2, NWN2, flat out 2, wow, C&C- spelen, crysis etc etc fungerar hur bra som helst.
Har googlat men inte lyckats hitta något svar på mitt problem, någon som känner igen sig?
Tack på förhand

EDIT: glömde operativ

EDIT2: hittade lösningen Tog bort Userconfig filen under mina dokument, då hoppade det igång (yay)

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

vad tycker du om spelet än sålänge då ?

Permalänk
Medlem

Vilken är det mest overpowered klassen nu i pvp?
och vilken klass saknas / behövs mest för pve?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

för the watcher enligt vissa taktiker:
mini + hunter + champ/captn + loremaster

lite olika dock beroende på taktik.
men alla klasser behövs på sitt sätt men en(två) klass som alltid behövs är mini och alternativt runekeeper.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig spelat detta spel.. har endast spelat wow och warhammer online.
Tänkte dra igång trial och se hur det är.. har nämligen några kompisar som ska börja spela detta.
Något speciellt jag bör tänka på när jag väljer karaktär.. server.. eller i början av spelet?
Någon speciell server som rekommenderas? vill att det ska finnas mycket folk på servern så man inte blir så ensam på låglvl.

Jag kommer troligtvis vara en del pvp-inriktad men även en hel del pve-endgame(om det finns?).. Mini sades ju vara bra.. vad är det för typ av karaktär?

Vet som sagt inget om detta spel.. aldrig intresserat mig tidigare, men nu när kompisarna ska spela det så måste jag ju iaf prova på.

Kollade lite på youtube filmer här om dagen.. verkar som det är otroligt segt att döda mobs och andra spelare.. i filmerna jag sett så står de o slår på samma fiende i flera minuter :S
Jämfört med wow då man kunde hoppa in lock lyckas critta ner en fiende på några sekunder bara.

Tacksam för all info jag kan få

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Jag har aldrig spelat detta spel.. har endast spelat wow och warhammer online.
Tänkte dra igång trial och se hur det är.. har nämligen några kompisar som ska börja spela detta.
Något speciellt jag bör tänka på när jag väljer karaktär.. server.. eller i början av spelet?
Någon speciell server som rekommenderas? vill att det ska finnas mycket folk på servern så man inte blir så ensam på låglvl.

Jag kommer troligtvis vara en del pvp-inriktad men även en hel del pve-endgame(om det finns?).. Mini sades ju vara bra.. vad är det för typ av karaktär?

Vet som sagt inget om detta spel.. aldrig intresserat mig tidigare, men nu när kompisarna ska spela det så måste jag ju iaf prova på.

Kollade lite på youtube filmer här om dagen.. verkar som det är otroligt segt att döda mobs och andra spelare.. i filmerna jag sett så står de o slår på samma fiende i flera minuter :S
Jämfört med wow då man kunde hoppa in lock lyckas critta ner en fiende på några sekunder bara.

Tacksam för all info jag kan få

Tja, det beror helt på vad du är för typ av spelare, men om ni är flera stycken som ska börja spela så rekommenderar jag att ni mer eller mindre tar en av varje klass.

Kort beskrivning av klasserna:
Minstrel = Main healer
Guardian = Main tank
Champion = Offtank / Aoe dps(typ)
Captain = Buffer / Offtank
Burglar = Debuffer / Fellowship manouver thrower / stunner
Loremaster = Crowdcontroll
Hunter = Dps
Runekeeper = Healing/Damage over time / Off healer
Warden = Offtank

Gällande raser så är det lite olika där med
Man får extra fate vilket är speciellt bra för minstrels, loremasters och runekeepers (Genom ras bonus + ras traits)
Elfs får will vilket är bra för samma klasser som man (Genom ras bonus + ras traits)
Dwarfs får också extra fate men även så tål de mer typer av skada
Hobbits är lite mer sneaky sneaky, de får även extra might men de har även lägre från början då de är mindre till storleken än de andra raserna.

Om jag skulle börja om helt igen så skulle jag välja en pure dps klass såsom hunter eller champion då de är lättast att köra själv med till högre levlar (även om de ska sänka hunters skada fast även mobsens hälsa iom nästa bok/stora uppdatering)

Servermässigt så spelar det egentligen ingen roll, själv spelar jag på gilrain.

PVE endgame är väl The Watcher just nu, finns även de äldre endgame raiderna såsom The rift (Där du dödar en balrog) och Helegrond där du dödar en gigantisk drake.

Sen det där med att döda segt, min hunter kan one-shot-killa mobs vid samma level: Burn hot + heartseeker = c:a 8000 damage ungefär då mobsens health i regel är runt 2500 vid level 60.

Edit: Skickade iväg inlägget av misstag innan jag skrivit klart.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem

Det du skriver om Hunters låter lockande.. synd att de blir nerf:ade.
Jag är en ganska "all around spelare"... kan spela det mesta.. jag var dock lite sugen på att spela healer.. dock så har jag låg tolerans mot att det ska vara segt att döda.. går det att specca en healer-klass så som Minstrel att göra skada och då kunna lvla hyfsat fort?
Har sett nån film med hunter.. och jag gillar animationerna.. buffar sig själv och samtidigt vrålar osv.. rätt coolt.. sånt som får en att vara motiverad till sin karaktär.
Så just nu kan jag nästan säga att det isf står mellan hunter och minstrel...
Kan jag få lite mer information angående de 2 klasserna.. ?
Vilken saknas mest när man ska söka grupp till olika saker o spelet osv?
T.ex.. spelar jag Hunter, kommer jag ha lätt att hitta grupp till olika 'instancer' osv?

En till sak.. nån som vet om det finns några nackdelar med att köra trial.. t.ex i wow.. kör man trial där så har man inte tillgång till att trade:a saker med andra spelare.. och man kan inte gå över lvl20 m.m.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Det du skriver om Hunters låter lockande.. synd att de blir nerf:ade.
Jag är en ganska "all around spelare"... kan spela det mesta.. jag var dock lite sugen på att spela healer.. dock så har jag låg tolerans mot att det ska vara segt att döda.. går det att specca en healer-klass så som Minstrel att göra skada och då kunna lvla hyfsat fort?
Har sett nån film med hunter.. och jag gillar animationerna.. buffar sig själv och samtidigt vrålar osv.. rätt coolt.. sånt som får en att vara motiverad till sin karaktär.
Så just nu kan jag nästan säga att det isf står mellan hunter och minstrel...
Kan jag få lite mer information angående de 2 klasserna.. ?
Vilken saknas mest när man ska söka grupp till olika saker o spelet osv?
T.ex.. spelar jag Hunter, kommer jag ha lätt att hitta grupp till olika 'instancer' osv?

En till sak.. nån som vet om det finns några nackdelar med att köra trial.. t.ex i wow.. kör man trial där så har man inte tillgång till att trade:a saker med andra spelare.. och man kan inte gå över lvl20 m.m.

Som mini så kan man specca damage också ja, man kan traita/specca i tre träd (man kan givetvis blanda också men då förlorar man en del bonusar).
De tre träden är:
Healer -> Ger huvudsakligen mer healing output, mindre power krävs av skillsen samt mindre thret
Buffer -> I princip så får du såsmåningom 4 buffingauras ihopslagna till två där normalt alla fyra existerar var för sig, dessutom så varar bland annat dina ballad buffar längre
Damager -> Du kan använda medium armor göra mer skada

Hunters har också tre spec grenar.
Pure dps -> vilket ger högre crit chans och heartseeker bonusar
Trapper -> Dina fällor blir bättre
Den tredje spec grenen kommer jag ärligt talat inte ihåg men har för mig att deth ar med att man blir rörligare.

Det som oftast saknas överlag är just höglevlade minis och tanks(även fast efterfrågan på dem är sisådär just för tillfället men det blir ändrig på det med nästa bok/stora uppdatering).

Hm, vet ärligt talat inte vad de nerfat på trial accounts, misstänker att de begränsat chat och trade här med. Tror dock det inte är någon levelcap. Inte säker dock.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem

finns det någon snabb torrent man kan ladda ner senaste EU client:en?
Tänkte börja spela lite ikväll.. (trial) .. hoppas det är kul..
Är det upp till förväntan kommer jag spela det till Aion / Diablo 3 kommer ^^

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
finns det någon snabb torrent man kan ladda ner senaste EU client:en?
Tänkte börja spela lite ikväll.. (trial) .. hoppas det är kul..
Är det upp till förväntan kommer jag spela det till Aion / Diablo 3 kommer ^^

Är nog snabbast via de olika ställena som cm redan erbjuder. Sätt på tankning över dagen så är det nog löst tills ikväll då du börjar lira.

Kontakta mig in-game om du behöver hjälp och om du vill spela på servern Gilrain.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fjanterifjant
Är nog snabbast via de olika ställena som cm redan erbjuder. Sätt på tankning över dagen så är det nog löst tills ikväll då du börjar lira.

Kontakta mig in-game om du behöver hjälp och om du vill spela på servern Gilrain.

nick?
får se vart jag spelar.. ingenting bestämt. Vill ha en server med mycket spelare.. lätt att hitta grupper osv.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

clarabella / balobo / dorkwipe / fisco

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fjanterifjant
clarabella / balobo / dorkwipe / fisco

Hur är den servern.. har den mycket spelare?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

Det är inte den största servern men den har en hel del folk.
Mycket svenskar, norskar och britter vilket gör det skoj på det sättet.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem

Sådär.. efter att ha spelat lite (till lvl12) så måste jag säga att man blivit någorlunda beroende
Miljöerna, atmosfären, musiken.. allting är så fridfullt på något vis.. mycket trevlig stämning.. Kör en mintrel.. är lite halvsegt att döda, men man lyckas.

Det var väldigt besvärligt att komma in i spelet.. förstå sig på allt om traits osv.. och jag har fortf långt ifrån lärt mig mycket ang det. Det är både spännande och jobbigt att inte veta allting som man vet med t.ex wow.
Jag har klarat mig till lvl12 utan att dö nån gång.. hörde att om man klarar sig till lvl20 utan att dö så får man en achievement. (the undying).. satsar på det

Började som dwarf.. ganska tråkigt område och miljö.. finns heller inte mycket spelare bort på det området.. på lvl9 drog jag istället till Bree.. och då lyftes spelet upp rejält hos mig.. mycket trevligare där och mycket mer spelare.. besökte även the shire.. mycket fina miljöer.. bäckar som rinner.. musik som spelas.. man blir glad på nått vis

Håller på o jagar vargar i the old forrest som ligger nära the shire..

Nått som jag irriterat mig väldigt på och gör fortf är ur mycket och hur noggrant man måste läsa questen för att förstå vad man ska göra och vart man ska göra dem... väldigt drygt att hålla koll och försöka göra så få quest-runs som möjligt.. t.ex springa en veva och göra 4-5 quests vill man ju helst göra.. istället för att bara göra ett och sedan dra tillbaka till staden.. man vill ju spara tid. Finns ju sidor där man kan söka efter quests osv.. men de är inte alltid korrekta.
Jag vill helst ha ett quest helper addon.. (som inte finns).

Jag har beställt spelet iaf... 99kr på Ginza ! .. 50% rea.. det är ju givet!

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

Kul att du gillar spelet, vilket server kör du på?
Ja, Ered Luin är inte det mest spännande området i spelet. Roligaste är nog Angmar tror jag.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem

kommer fasiken inte på vilken server det var.. men tyvärr inte den du spelar på.. mina kompisar har spelat på den servern sen en tid tillbaka så

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

ah ok

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | 32gb G.Skill DDR4 @ 3600mhz | Asus X570-F | PowerColor RX6900XT RedDevil Ultimate | 1TB m.2 SSD gen 4 | 256gb m.2 SSD gen 4 | 1TB HDD | Phanteks Revolt Pro 1000W | Phanteks Eclipse P500A

Permalänk

Någon låglevlad som härjar på Snowbourn?

Tänkte ta upp spelandet och börja om på den servern så lite kompanjoner uppskattas alltid.

Jag kommer vara en piprökande kapten och jag sätter igång ikväll, namn ej valt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danskpilsner
Någon låglevlad som härjar på Snowbourn?

Tänkte ta upp spelandet och börja om på den servern så lite kompanjoner uppskattas alltid.

Jag kommer vara en piprökande kapten och jag sätter igång ikväll, namn ej valt.

Det är nog fan den server jag spelar på !!!
Du får gärna lira med mig.. jag är neeeewbie på detta spel så jag kanske kan behöva lite hjälp med dylika frågor osv...
Heter Badsoup i spelet och kör en mintrel .. lvl12
har 3 irl kompisar på lvlarna 6-14 också.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Det är nog fan den server jag spelar på !!!
Du får gärna lira med mig.. jag är neeeewbie på detta spel så jag kanske kan behöva lite hjälp med dylika frågor osv...
Heter Badsoup i spelet och kör en mintrel .. lvl12
har 3 irl kompisar på lvlarna 6-14 också.

En hel grupp alltså, låter fint inför kommande faror. Jag spelade till lvl 34 ungefär senast jag spelade så jag är inte den starkaste veteranen men om mitt minne är på rätt ställe ska jag nog kunna vägleda er noviser. Jag Hör av mig, Badsoup.

På tal om sak, vilka klasser är det dina vänner spelar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danskpilsner
En hel grupp alltså, låter fint inför kommande faror. Jag spelade till lvl 34 ungefär senast jag spelade så jag är inte den starkaste veteranen men om mitt minne är på rätt ställe ska jag nog kunna vägleda er noviser. Jag Hör av mig, Badsoup.

På tal om sak, vilka klasser är det dina vänner spelar?

Guardian, hunter, rune-keeper nån har även en champion

Edit:
Jag körde lite i grupp igår.. och då fick jag nån typ av "fellowship skill" .. kom upp nån tips om det.. men fattar ingenting.. frågade i /advice och fick bara dåligt svar.. Hur ordnar man med dessa skills?
Hörde att man inte kan bestämma själv när de ska användas.. utan det bara händer.. men kan nån förklara mer om det?

Hörde också att första instancen är ungefär för lvl20 spelare.. nån som kan förklara lite mer om det? är instancerna som i wow eller?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv