håller min hårddisk på dö ?

Permalänk
Medlem

håller min hårddisk på dö ?

Tjena ja undrar om min hårddisk ja har som extra hårddisk där ja sparar alla mina bilder musik etc håller på dö för att ibland kan ja höra ett ljud från den som att den lägger av eller som den skulle startas upp på nytt och min dator låser sig samtidigt med det en liten stund. och finns de nåt ja kan göra för att förhindra detta ?

Visa signatur

på internet kommunicerar vi mesta dels med text skriver du som en idiot får du acceptera att bli betraktad som en sådan :)

Permalänk
Hedersmedlem

Jaha, då skall vi se om vi kan se i kristallkulan...... nej det lyckas inte!!

Nä, men allvarligt vi kan ju inte se vad du har för något i din burk, så info hade inte skadat =/

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jalle64
Jaha, då skall vi se om vi kan se i kristallkulan...... nej det lyckas inte!!

Nä, men allvarligt vi kan ju inte se vad du har för något i din burk, så info hade inte skadat =/

ni får säga vad ni vill veta xD vet inte riktigt vad ni vill ha för info precis

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jookeer
Vid minsta misstanke att den disk strular -> backa

va ?

Visa signatur

på internet kommunicerar vi mesta dels med text skriver du som en idiot får du acceptera att bli betraktad som en sådan :)

Permalänk
Medlem

Kör backup på din burk.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s + 19 TB NVME. Bambu labs P1S.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och dual 10G.

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är det i din burk? Hårdvara + mjukdito?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

HD sentinel är ett bra program för att upptäcka fel, har funkat bra för mig iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarcusW
HD sentinel är ett bra program för att upptäcka fel, har funkat bra för mig iaf.

hmm har laddat hem hard disk : sentintel enterprize demo. men fattar inte hur ja ska göra

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hmm har laddat hem hard disk : sentintel enterprize demo. men fattar inte hur ja ska göra
EDIT : hittade rätt program nu. oh de står att den kommer bara överleva 32 dagar till. ja har kopierat allt ur den o sparat om. finns de nåt ja kan göra för att rädda den ?

Visa signatur