Permalänk

Nån som kan holländska?

Kan någon som kan holländska hjälpa mig med att översätta ett par korta meningar? Testat Google translate men fungerar inte bra.

Tack på förhand!

Permalänk
Hedersmedlem

Se upp för §1.3 och liknande, det är inte så givande att läsa kontaktannonser. Skriv ut texten direkt istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mycketbra
Kan någon som kan holländska hjälpa mig med att översätta ett par korta meningar? Testat Google translate men fungerar inte bra.

Tack på förhand!

lite grann kan man allt. skriv va du vill veta så ska jag försöka översätta.

Visa signatur

Antec Designer 500| Antec Earth 500W | Asus M3A Socket Am2+ | AMD Phenom 9500 | Kingston 2x1024mb| Sapphire Radeon HD3850| Western Digital Caviar WD2500KS 250GB 7200rpm 16MB SATA2

Permalänk
Medlem

Har "tillgång" till en Holländare , skriv här som sagt så kan det kanske ordnas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Se upp för §1.3 och liknande, det är inte så givande att läsa kontaktannonser. Skriv ut texten direkt istället.

va? var skriver trådskaparen om det?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Har också en nära vän som säkerligen kan hjälpa till

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Fan va sjysst att ni känner ett par holländare

Hm nu har jag visserligen varit ihop med en och fått litet intresse för språket men är tyvär inte så bra, annars hade jag jättegärna hjälpt till!!

Har du skrivit A får du fan skriva B så posta texten här^^

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joelh
va? var skriver trådskaparen om det?

Det verkar som att trådskaparen bara vill ha kontakt med någon som kan översätta. Annars hade det väl bara varit att skriva ut texten direkt och se om någon lyckas?

Permalänk
Medlem

Ja = Ja
Nee = Nej
Danke = Tack
Stadsbuss = buss (tror jag?)
Ik = Jag
He(e)b = Känner (socialt)

hehe, ja det var då det mesta jag visste om holländska. Grejjen med holländska är att om man hör det muntligt så kan man förstå ganska mycket ifall man kan tyska, svenska, engelska (har läst tyska i 3 år nu)

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem

kom å tänka på Grotesco när nån politiker sitter på möte och någon pratar holländska i bakgrunden, "...creme fraiche..." :D:D:D hahaha

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lejo
Ja = Ja
Nee = Nej
Danke = Tack
Stadsbuss = buss (tror jag?)
Ik = Jag
He(e)b = Känner (socialt)

hehe, ja det var då det mesta jag visste om holländska. Grejjen med holländska är att om man hör det muntligt så kan man förstå ganska mycket ifall man kan tyska, svenska, engelska (har läst tyska i 3 år nu)

danke är tyska va:p

dank u dock är holländska

emh ik heb = jag har.

Däremot är uttalen ibland riktigt svåra:p

edit: denna kanske funkar: http://www.freedict.com/onldict/dut.html ?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
danke är tyska va:p

dank u dock är holländska

emh ik heb = jag har.

Däremot är uttalen ibland riktigt svåra:p

edit: denna kanske funkar: http://www.freedict.com/onldict/dut.html ?

Hehe, jag har inte någon större insikt i det språket när det är skrivet pga uttalsregler

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem

Trådskapararen verkar inte riktigt seriös då han inte verkar vilja svara i rtåden. Även jag har några holländare som skulle kunna översätta en hel del ifall så var fallet.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b