Permalänk
Medlem

Ny Mus!

Hejsan alla!

Har tidigare haft 3st intelli 1.1 möss men börjar lessna på att dom alltid börjar dubbelklicka och blir värdelösa efter en tid.

Så jag behöver tips på en lite mer stryktåligare mus som liknar intelli musen, musen ska användas till spel o photoshop.

Permalänk

Den där sidewinder (microsoft) ska ju tåla 7 miljarder tryck eller vad det var. Kommer inte exakt ihåg men den skulle hålla för många tryck iaf

Permalänk
Medlem

ikari optical:P

Permalänk
Medlem

Razer Lachesis

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Hej igen!

Tack för alla svar :P. Sidewinder (microsoft) ser så plastig ut o fy f#n vad ful den är för ögat, razer produkter har ju lite halvdan kvalitet, men ikari optical kanske är något för mig.

Permalänk
Hedersmedlem

Ikari hade rejäla kvalitetsproblem i början, men jag är ganska säker på att de här problemen än åtgärdade nu. Jag sitter med en Ikari nu, och den känns robust. Razer är tveksamma ut kvalitetssynpunkt, antingen brukar sladden börja glappa eller så går nån knapp sönder efter några år.

Permalänk
Medlem

Deathadder, haft i 6 månader och känns fortfarande som ny. Passformen är som en moddad 3.0, alltså väldigt bra!

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ] [ EVGA G2 750W ] [ Intel Core i7 4790K @ 4.2 Ghz ] [ Asus Z97-A ] [ MSI RTX 2060 ] [ 16GB Crucial 1600Mhz DDR3 ] [ Samsung EVO 850 500GB + 2TB HDD ]

Permalänk
Medlem

Steelseries Ikari (Optical & Laser) är båda mycket fina möss.

Kvalitén och slitstyrka på dem är på topp. Min Ikari Laser känns väldigt robust, ingen knapp eller så känns plastig eller glappar.

Om det vore dålig kvalité skulle då Inferno Online, Stockholms största internet café med cirka 300 datorer, köpa Ikari Optical? Mössen används ju i stort sätt dygnet runt och inte särskilt varsamt heller och ändå håller de.

Rekommenderar den starkt. SteelSeries har alltid gjort bra grejer.

Visa signatur

"A person who never made a mistake never tried anything new." - Albert Einstein

CPU: Intel® Pentium® 4 EE @ 3.73 GHz Grafikkort: ATI Radeon HD2900 XT 512MB Minne: DDR2 PC6400 2048MB Hårddisk: Western Digital Black™ 640GB OS: Windows 7 Ultimate x32

Permalänk
Medlem

mx518 bästa musen som gjorts men har slitit ut några stycken....