Permalänk
Medlem

Mirrors Edge - FREE

Simpel fråga kanske men jag blir tokig :)!

Fick för en tid sedan en fri download av Mirrors Edge från NVIDIA. Jag installerade och angav "promotional code" vilket gick utmärkt. Nu har jag ny dator och vet inte alls hur jag ska gå till väga för att installera spelet igen på mitt redan existerande konto på EA-Games som är leverantör och skapades då jag gjorde detta första gången. Jag har för mig att det håller samma princip som 'Steam' där det bara att ladda hem "programmet" och installera om spelen.

Jag har gått till angiven plats men måste ju där skriva in koden som redan är använd...

Tacksam för hjälp, är säkert super enkelt :).

Visa signatur

"freedom is just another word for nothing left to loose"

Permalänk
Sötast

Kan du inte bara logga in på ditt konto och välja spelet från din "köpta spel" lista?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Kan du inte bara logga in på ditt konto och välja spelet från din "köpta spel" lista?

Just min tanke, men kontor relaterar inte så, hittar ingen länk eller liknande. Måste nog ha deras spelmotor men hittar ingen download till det heller, eller så är jag blind :).

Visa signatur

"freedom is just another word for nothing left to loose"

Permalänk
Medlem

Inga fler förslag?

Visa signatur

"freedom is just another word for nothing left to loose"

Permalänk

Du behöver bara ladda ner "EA Download Manager"... logga in där o ladda hem spelet.

https://files.ea.com/downloads/eacore/ead-installer.exe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaga
Inga fler förslag?

hittar du inte EA Download Manager ?

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaga
Inga fler förslag?

§ 4
Bumpning

Meningslösa inlägg för att flytta en tråd längre upp på forumets indexsida är inte tillåtna (s.k. bumping).

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.