Permalänk
Medlem

g15 problem

Jag har ett Logitech G15 tangentbord. men jag har börjat få en del problem med det, ibland så ger tangenterna L,Ö,Ä upp och slutar fungera. om man trycker på dem rätt så många gånger kommer dom igång igen men efter en stund så slutar dom att fungera igen och man måste göra om hela proceduren.

någon som har varit med om något liknande och kan berätta hur dom blev av med det eller är det bara att leta efter ett nytt tangentbord

Visa signatur

Life is pain, get use to it
Athlon II X3 440, 12GB ram 5,2TB HDD, Geforce GTX 460

Permalänk
Medlem

Om jag vore du skulle jag kontakta din återförsäljare eller logitech direkt och höra, borde väl gå på garantin?

Permalänk
Medlem

Mitt G11 gjorde samma sak...
För mig kom allt smygande från vänster, ju längre tiden gick desto fler tangenter slutade fungera...och när det så började tok-glappa mitt i ett raid så skickade jag det snabbt till sista vilan...

Köpte ett G15 som jag inte alls är nöjd med, knapparna är för trögtryckta för min smak...men det är en annan sak.

Visa signatur

Phenom2 x4 810@3445mhz : Zalman CNPS 9900 cpu cooler : Antec P183 : Gigabyte GA-MA790XT-UD4P : HIS Radeon HD 4850 512MB GDDR3 IceQ 4 : 4Gb corsair XMS3 : CorsairTX650W :

Permalänk
Medlem

tror inte jag har någon garanti kvar på tangentbordet, kommer inte exakt ihåg när jag köpte det tror det kan röra sig om ca. 4-5 år sedan.

så jag får väl bita i det sura äpplet och köpa ett nytt tangentbord. får se om jag kan hitta något som verkar vara intressant

Visa signatur

Life is pain, get use to it
Athlon II X3 440, 12GB ram 5,2TB HDD, Geforce GTX 460