Kan bara ha 1 fullscreen på min dualscreen konfiguration?

Permalänk

Kan bara ha 1 fullscreen på min dualscreen konfiguration?

Tjenare!

Det är så att jag har en vanlig dator skärm och en 32tums Lcd tv som jag kör samtidigt i datorn. Använder inställngingen "Extend these displays". Allt funkar fint och jag kan dra över saker till TVn. Men om jag tex ser på en youtube film och kör den i fullscreen på TVn så funkar det sålänge jag inte klickar med musen på datorn skärmen.

Fullscreen avbryt alltså på TVn om jag vill tex surfa samtidigt som jag ser på en musikvideo.

Dock så avbryts inte tex VLC och Wmp.

Hur fixar jag detta?

Har Windows7 (inte betan) och Radeon 4850 "xXx"

Visa signatur

DunderdatorN ZOMFG:

Intel core 2 duo E6600 2,4ghz @ 2,8Ghz | XFX Radeon 4850 "XXX" | Creative fatality | 1500gb HDD 7200rpm | 2gb corsair 800mhz | Intel bad axe 2 mobo | 12890p i 3Dmark06

Permalänk

Om du vill ha fullscreen på båda två måste du ha ett HD58*0 kort med Eye infinity eller 2gohead saken nått

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk

om jag tex startar denna i helskärm: http://www.brasan.nu/

på TVn alltså och typ klickar in på google på dator skärmen så försvinner helskärm och den blir liten :/. Går detta alltså inte att fixa? O.O

Visa signatur

DunderdatorN ZOMFG:

Intel core 2 duo E6600 2,4ghz @ 2,8Ghz | XFX Radeon 4850 "XXX" | Creative fatality | 1500gb HDD 7200rpm | 2gb corsair 800mhz | Intel bad axe 2 mobo | 12890p i 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Det beror på att flash är konstruerat på det sättet. Du skulle kunna köra flashsidan i en virtuell maskin på den andra skärmen för att gå runt det.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.