Permalänk
Medlem

Ljudkort eller Hårddisk? Dilemma

Hej, står inför ett dilemma. Har 800kronor som jag skulle kunna lägga på antingen en WD GP 1tb eller en Asus Xonar DX.
Vad är värt mest? Jag har en full 320gb hårddisk extern och en på 500 gb där jag har bla operativsystem. Jag snålar verkligen med platsen och raderar saker för att få plats med annat. Ska jag satsa på en ny hårddisk eller ett ljudkort? Jag är verkligen en kille som behöver bra ljud, mitt nuvarande integrerade ljudkort mår jag nästan illa av.

Kan heller inte vänta till nästa månad då det här är pengar jag har över.

Vad tycker NI?

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool PC-K56 | PSU: Corsair V 550w | CPU: Phenom 2 x3 720 | Grafik: ATI Radeon HD4890 1gb | HDD: 500gb WDCaviar black sata2 | RAM: 4gb DDR3 1333mhz | Moderkort: Asus M4A79XTD EVO | OS: Windows 7 x64 | Kringsmaterial: Razer Deathadder, QcK Heavy, Sennheiser PC151, WD My passport 320gb, WD Green 1tb 64mb cache

Permalänk
Medlem

Beror helt på vad du behöver mest, låter som att du behöver mera plats i mina öron Hur lyckas du fylla upp 820GB?!

Visa signatur

Lista på min dator och kringutrustning hittar du HÄR
Citera för svar! Beskök gärna min Youtubekanal! Där lägger jag upp musik jag skapar!

Permalänk
Medlem

Låter som du behöver en hårdisk till mest, ljudkort kanske du kan skaffa senare.
Jag har över 3Tb och har konstant platsbrist, spelar ingen roll hur mycket HD man har, det är alltid för lite är nått man får leva med, men det är enklare om man har mer HD åtminstone istället för mindre.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur man kan fylla upp så mycket. Jag har ungefär 530gb ledigt på min

Vad har du för ljudanläggning och vad lyssnar du på för musik?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Filmen och musiken tar ju upp allt
Har bestämt mig för en ny hårddisk Kommer alltid fram lite överblivna pengar som går att spendera efter en helg!

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool PC-K56 | PSU: Corsair V 550w | CPU: Phenom 2 x3 720 | Grafik: ATI Radeon HD4890 1gb | HDD: 500gb WDCaviar black sata2 | RAM: 4gb DDR3 1333mhz | Moderkort: Asus M4A79XTD EVO | OS: Windows 7 x64 | Kringsmaterial: Razer Deathadder, QcK Heavy, Sennheiser PC151, WD My passport 320gb, WD Green 1tb 64mb cache