Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bbx8
PRISA GUD NU SPENDERAR VI!

Nu kommer skatteåterbäringen!

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Medlem

Tur att man inte bor i sverige för då skulle det antagligen ha farit mer pengar på overkill datagrejs helt i onödan. Fast det skulle nog sitta duktigt fin med en ssd

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | MSI 4090 Suprim X | Asus x570 prime pro | 32 GB G-Skill 3600mhz | EVGA G2 1000W | LG CX48 | Custom loop vattenkylning, 3 x 420 radiatorer, 2 x D5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LightBlizz
Retail versionen får man 3,5 till 2,5 släde och typ en sata kabel och en riktigt förpackning:)

Så pass Men det är fan förpackningen som är viktigast. det är den man ställer upp i bokhyllan så man har nåt att flasha med när polarna kommer

Permalänk
Inaktiv

Med risk för att bli lynchad måste jag ändå fråga er vad det är som får er att tro att det är just SSD'er?

Skaplig åldersskillnad i forumet med tanke på alla de som inte känner till "All your base..".
Lolcats bör ni nog klura ut med bilden ovan.

Permalänk
Medlem

Fick en 965 sist, hoppas på 5870 eller 5850 nu

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk

Själv så är jag inte säker på att det är en SSD men jag hoppas ju såklart.

anders.149, anledningen är att det står "All our drives are belong to you" vilket borde betyda hårddiskar, sen så hoppas vi på att det är SSD då deras senaste 1337-deal var AMDs vassaste processor, så handlar nog inte (som tidigare nämnt) om någon lagerrensning av gamla delar.
Om det skulle vara vanliga mekaniska hårddiskar vore det lite tråkigt, ~ halva priset på en ~800:- 1TB disk vore inte så superimponerande då det tillkommer frakt.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos II | Gigabyte Odin 1200W| Gigabyte x58a-OC | 12GB Corsair Dominator DDR3 @ 1600MHz | MSI GTX970 | Intel Core i7 920 @ 3,4GHz (HT enabled) | Samsung EVO 250GB |

Permalänk
Medlem

Tyvärr, missade väl space-genren helt enkelt för de var inte min smak, sen vadå? Där har du hypad graffe med 32färger ^^
edit: drives kan också menas kampanj xD

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Azuricate
Själv så är jag inte säker på att det är en SSD men jag hoppas ju såklart.

anders.149, anledningen är att det står "All our drives are belong to you" vilket borde betyda hårddiskar, sen så hoppas vi på att det är SSD då deras senaste 1337-deal var AMDs vassaste processor, så handlar nog inte (som tidigare nämnt) om någon lagerrensning av gamla delar.
Om det skulle vara vanliga mekaniska hårddiskar vore det lite tråkigt, ~ halva priset på en ~800:- 1TB disk vore inte så superimponerande då det tillkommer frakt.

Sant. Det tråkiga med förra dealen var alla som klagade på komplett över att de sålde AMD's flaggskepp för halva priset och inte en Core i5/i7. Hoppas att medlemmarna är lite mognare denna gång om det nu inte blir SSD'er. Det skulle lika väl kunna vara VelociRaptors som säljs ut.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bloopy
Tyvärr, missade väl space-genren helt enkelt för de var inte min smak, sen vadå? Där har du hypad graffe med 32färger ^^
edit: drives kan också menas kampanj xD

Mest att det är en gammal klassiker. Ökänd för just sin engrish.

Ska erkänna att när jag såg reklamen första gången läste jag "All our Fermi are belong to us". Men det är bara önsketänkande och en stunds bristande koppling till verkligheten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Skaplig åldersskillnad i forumet med tanke på alla de som inte känner till "All your base..".
Lolcats bör ni nog klura ut med bilden ovan.

Jag är väl egentligen för ung för att känna till "All your base..." men har sett den i många versioner på en viss sida Men det där med lolcats var jag tvungen att tänka på ett tag men tror mig nu veta ;D men jag kan också vara ute och cykla med tanke på tiden

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Det känns tyvärr lite för lätt att lista ut då det suddade ordet syns för väll
Borde varit klurigare = lite mera spännande

Skälv så skulle en 2TB sitta fint (Har en SSD)
Men en SSD skulle nog glädja 2 av minna vänner
Så det lutar åt en vin vin situation

Visa signatur

MB: Gigabyte Z690 Gaming X DDR4 | CPU: 13700K | RAM: DDR4-3200 64 GB
GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterFo Skärm: Acer Predator 4K 27" XB273KGP
DYSLEKTIKER Kan innehålla spår av språkfel

Permalänk
Medlem

Hmm några har föreslagit i7-920 eftersom 930 kommer snart

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=391447

Inte i lager. 205 st. 26.feb.2010 (Preliminärt)

Kan va den ?

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bbx8
Hmm några har föreslagit i7-920 eftersom 930 kommer snart

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=391447

Inte i lager. 205 st. 26.feb.2010 (Preliminärt)

Kan va den ?

Fint isf (ska ändå köpa en 920/930). Synd att man bara kan köpa en (hade velat handplocka ett bra ex)

Permalänk
Inaktiv

Om det nu är en i7 920 blir det en för mig med. En till BIGADV-burk skulle inte skada.

Permalänk
Komplett.se
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Men vad är fel med nedräkningen?
Står 1 Dag 16 Timmar, det är ju 25:e?

Vi är tacksamma för att du noterade detta. Våra banners är nu korrigerade, korrekt tid och datum är nu på fredag klockan 13:37 (2010-02-26 13:37)

MVH // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Komplett
Vi är tacksamma för att du noterade detta. Våra banners är nu korrigerade, korrekt tid och datum är nu på fredag klockan 13:37 (2010-02-26 13:37)

MVH // Erik J

Av ren nyfikenhet, varför just fredag och inte torsdag? Slutar det på en torsdag och man beställer vad-det-nu-är så bör man ju ha en chans att få denna grej på fredag, och inte måndag som det nu blir.

Permalänk

Är det en 920 köper jag en fast jag inte har 1366 mobo och ddr3, kan ju bytas bort/ säljas vidare

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Är det en 920 köper jag en fast jag inte har 1366 mobo och ddr3, kan ju bytas bort/ säljas vidare

Lite småfult tycker jag men men (isf bencha den gärna först )

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aser
Lite småfult tycker jag men men (isf bencha den gärna först )

Köpte en 965 till min rigg förra gången så tycker jag jag kan få köpa en 920 nu äveen om jag inte tror att det är en 920 de kommer sälja ut. Kikar isf upp batch.nr mm åt dig som ville kunna handplocka en

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Äre en 920 slår man ju lätt till.

Visa signatur

[I-860 @ 4,01GHZ]*[Corsair 8gb 1600mhz Ram]*[Intel X25-M 80GB X2 Raid 0 SSD]*[XFX XXX 5870X2 CF @ 900/1300]*[Asus Sabertooth i55]*[Samsung 24" 2ms P2450]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Förra erbjudandet var ju knappast amds sämsta processor. Så nja, tror nog inte att detta är någon varurensning utan snarare en goodwill-kampanj.

Man får inget gratis här i världen
Det finns ett syfte med Kompletts kampanjer, om det nu är PR, lagringsrensning eller goodwill... så tror jag inte på den senare

Visa signatur

#1 Workstation/Spel: AMD Ryzen 1700 | Asus B350 Prime | 16GB DDR4| MSI GTX 1080 Gaming X | Intel 500gb m2 SSD | FSP Aurum 750W 80+ Gold | Windows 10 x64 |

Permalänk
Komplett.se

anders.149
Det är så enkelt att det är veckoslut, denna gång sammanfaller det även med att många får sin lön / bidrag denna i dagarna. Men det är inget som hindrar att vi vid eventuella framtida erbjudanden startar kampanjen/erbjudandet en annan veckodag / tid i månaden.
Lämna gärna Era synpunkter gällande datum & tider i vår tråd.

Mvh // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dacke164
Det är garanterat en usb driven penis pump eller nått annat värdelöst..... Men om det är en ssd så slår jag till direkt;)

Har du rätt så köper jag en.. bara för att.. Mest värdelösa usb-tillbehöret någonsin.. wiihiiii!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToKu
Man får inget gratis här i världen
Det finns ett syfte med Kompletts kampanjer, om det nu är PR, lagringsrensning eller goodwill... så tror jag inte på den senare

Godwill genererar pr

Hur ska man annars förklara att förra erbjudandet inte var heldåligt?

Och varför gör man erbjudandet endast till en begränsad skara människor? Enligt tråden är det bara sweclockers som fått infon. Om man ska lagerrensa så ska man väl se till att många kommer och köper upp så det inte blir något över? Varför lagerrensarna man föresten endast en produkt? Ska de exempelvis lagerrensa s775cpuer så undrar man ju varför det bara är intressant att lagerrensa EN modell och inte alla?!

Permalänk
Medlem

Jag tror Komplett skrattar ganska ordentligt åt allt detta spekulerande men myser åt allt intresse.

Visa signatur

Ace Clubs 2 | Asus M4A785TD-M EVO DDR3 | AMD PhenomII x2 550 3,1GHz @ x4 3,1GHz | Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 | XFX HD5770 512MB | 500GB Samsung Spinpoint F3 HD502HJ | Windows 7

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Komplett
anders.149
Det är så enkelt att det är veckoslut, denna gång sammanfaller det även med att många får sin lön / bidrag denna i dagarna. Men det är inget som hindrar att vi vid eventuella framtida erbjudanden startar kampanjen/erbjudandet en annan veckodag / tid i månaden.
Lämna gärna Era synpunkter gällande datum & tider i vår tråd.

Mvh // Erik J

Då förstår jag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Disclose
köpte du 40G Barn? :S:S vart gjorde du av resten? jag menar, även en nyfödd väger ju ca 2 Kg.

LOL

Permalänk
Medlem

Skulle sitta så jävla bra med 50% på ett HD5850 nu! med tanke på att mitt 8800GTS inte varkar vara så pålitligt längre (DVI-D fungerar inte längre).

Skulle å andra bli ganska sur om det är en Intel 80GB SSD, eftersom att jag köpte en sådan för lite drygt en vecka sedan =/

Tur att jag har sportlov den här veckan

Permalänk
Medlem

Tror det blir att ta sen lunch på fredag annars tar jag 12:00.. nu kommer de bli 13:00 så äter man fort och sen sätter sig framför datorn

Jag antar att Komplett gör som de flesta andra när de gäller kampanjer..

De frågar runt via sin inköpare om det finns nån produkt som de kan få extra billigt och få lite "Sponsorpengar"

Dock kan de säkert göra egna kampanje roch gå back på dom men helst så köper de kanske lite störr emängd och får bättre pris på den..

Sen så hoppas de att de får in nya som gamla kunder och att de såklart ska passa på att handla nåt mer än bara kampanj produkten,,

De kommer även att få in pengar = Omsättning och på det sättet snuva deras konkurenter på den typ av vara ett tag framöver,.

Jag välkomnar fler sånna grejjer,, för det funkar nog ganska bra,, särskilt då det just varit löning och allt själv skulle jag aldrig komma på att byta dator nu men om de blir jävligt bra pris på tex en processor eller SSD så kommer man ju nästan va tvungen

Missade tyvärr förra gången å deras 965 prolle men men,, ska se va detta blir fö såge ..

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrDuke
hahahHAHA

http://www.youtube.com/watch?v=qItugh-fFgg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arginj
http://www.youtube.com/watch?v=qItugh-fFgg

Jahaja, tack för allmänbildningen då!

Permalänk
Medlem

Säkert nått från logitech Tänkte på det här: http://www.sweclockers.com/nyhet/10634-logitech_drar_sig_ur_g...

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce