Permalänk
Medlem

Kanske dags att byta nätagg

Tjenare

Jag har just nu ett 340watts nätagg (det som kommer med chieftech lådorna). Jag har för tillfället, en tb 1400, asus a7v133 med 512mb 133 minnen, tv tuner kort, nätverkskort, PoV GF2 grafik, 2cd enheter, 6st hdds.

Just nu klarar agget att mata det som behövs men ska köpa ett Ti4400 i veckan och kommer agget fortsätta att klara av allt detta? Eller ska man köpa ett Qtec 550watts från komplett?

// narlith

Permalänk
Medlem

Jag tror att du lungt klara dej med ditt nätagg.....
Mitt system (som du kan se på singaturen) kör jag på 250W....

Jag skulle nästan bil brydd om du inte klarade dej

Visa signatur

"Gravity is a myth, the earth sucks."

Permalänk
Medlem

men jag har nästan dubbla din mhz på prollen + att jag har 6hdds sen så drar väl ett GF4 mer än ett 2:a?

Permalänk
Medlem

Men det klarar det ändå jag kör me ett 300w agg och jag har en p4 2,2GHz Northwood gf3 ett CCFL 4fläktar 768meg ram 4hdds brännare och dvd så klarar det nog

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem

Fint då tjänar man 900:- där

Permalänk
Medlem

Ja det gör man... du klarar dig jvlit länge på ett 340agg om du inte kör me pelt... min får jag köra me separat agg

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk

då vill jag fråga jag kör ju på ett 300w:S agg....kolla singnaturen....plus att jag har en CCFL en 120x120mm fläkt och en 80mm fläkt...när jag kopplar in en fläkt till (80x80) så börjar agget lukta bränt!!!

Visa signatur

| A64 3000+ | Gigabyte GA-K8NS Pro | 1024 mb DDR Corsair Value Select | Club 3D x800PRO | Compucase CI-6919 | 120 GB 160 GB 160 GB | 10028 @ 3DMark -03 Oklockat www.m0jjen.com

Permalänk
Medlem

mitt 340 watts agg klarade det inte....... brännare, dvd, 4 hdd, p4 2,26, asus p4s533, ti4600,,,, var tvungen att köpa ett nytt.... hela datorn blev instabil..sen blev det bättre

Visa signatur

P4 2,26 Ghz , 896Mb DDR, Geforce4 Ti4600, SB Audigy Platinum, 24/10/40, 300Gb HDD

Permalänk
Medlem

OM det börjar lukta byt snarast annars kommer Die Polizei och tvingar dig att se på alla avsnitt av sunset beach... nää skoja bara men byt annars kan skiten börja brinna för din egen skull asså

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop