Permalänk
Medlem

PCB Distribution

Hej!

Som egenföretagare i dator-branschen kikar jag alltid efter grossister. Är PCB något värt att bli ÅF hos? Jag skulle enormt uppskatta om någon ville skriva ut lite priser på utvalda varor samt om de har någon slags rabatt på sitt konto. Det är skönt att veta ungefär vart de ligger innan man ingår i något avtal.

Intel i5 2500k
Intel i7 2600k
Geforce GTX 570
Geforce GTX 580
Radeon 6950
Radeon 6970

Tack!

Permalänk
Medlem

Tar du kontakt med dem och kan påvisa att du är företagare kan du säkert få den infon av dem.

Permalänk
Antielefant
Skrivet av Rådström:

Hej!

Som egenföretagare i dator-branschen kikar jag alltid efter grossister. Är PCB något värt att bli ÅF hos? Jag skulle enormt uppskatta om någon ville skriva ut lite priser på utvalda varor samt om de har någon slags rabatt på sitt konto. Det är skönt att veta ungefär vart de ligger innan man ingår i något avtal.

Tack!

Av min erfarenhet är de grossister man behöver rätt snabbt listade;

Techdata
Ingram Micro
Gandalf
Captech

Ett ÅF-avtal med Komplett eller Dustin fixar oftast resten.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Leveranser från Gandalf Data är alltid mysiga.

Visa signatur

| FD Define C TG | Asus Prime Z390-A | 9700K | H100i | Vengeance LP 16GB | MSI 3080 | RM750X |

| 970 Evo m2 500GB | 870 Evo 500GB | 4TB WD | LG 34GN850 | Sennheiser GAME One |

| PCMR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcenicx:

Av min erfarenhet är de grossister man behöver rätt snabbt listade;

Techdata
Ingram Micro
Gandalf
Captech

Ett ÅF-avtal med Komplett eller Dustin fixar oftast resten.

Jag skulle nog lägga dit Deltaco för alla roliga saker samt billiga kablar som marginalförstärker din försäljning.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)