Permalänk
Medlem

Razer Deathadder Modd + Sleeve Red & Black!

Tog mig tid och moddade ytterliggare en Deathadder jag hade hemma dock den sista! Störde mig sjukt på dem blåa dioderna och att den hade samlat lite dam runt om knapparna mm...sagt och gjort så bestämde jag för att göra en grundlig makeover !

Det som har gjorts:
-Bytt ut strobedioden
-Bytt ut scrollhjulsdioden
-Sleevat muskabeln (vilket var ganska jobbigt då jag hade dåligt med ljus för att löda)
-Tvättat grundligt
-Bytt ut mina glides till Steel Series Glides!

Jag hoppas att bilderna blev bra och skarpa :)!

Har ni frågor angående modden så är jag villig att svara!

Happy Modding!

Razer Deathadder Modd + Sleeve Red & Black!

Permalänk

ge miiiiig ditt moddfreak !!!

Permalänk
Avstängd

awsome !!!

Permalänk

sjukt snyggt!, ska du ta med den till skolan eller ??? hur blev det med den nya glidzen??? har tänk på att köpa sådana till deathaddern

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

ge miiiiig ditt moddfreak !!!

haha dröm vidare

Skrivet av n0xAn_Xhander:

awsome !!!

visst är den

Skrivet av ToxixMamba:

sjukt snyggt!, ska du ta med den till skolan eller ??? hur blev det med den nya glidzen??? har tänk på att köpa sådana till deathaddern

tackar...hmm naeeh har stripat den i kabelhärvan igen men jag har ju min andra kameleont-deathadder som jag har i skolan dagligen

Permalänk
Medlem

Sexigt som fan har alltid gillat dina idéer, och följt alla byggen intensivt, och detta var fan... awesome går inte att beskriva det på ett annat sätt!

5p, ofc!

Permalänk
Medlem

en sån mod skulle man göra, dock så är min deathadder helt åt helv*** skrollen fungerar inte ens!

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av hannessb:

en sån mod skulle man göra, dock så är min deathadder helt åt helv*** skrollen fungerar inte ens!

hehe :P, har du en rev 1 eller ??? dem brukade skrollen gå på väldigt ofta !, bytte in 3 stycken tills jag fick en 2 stycken rev 2 av razer ;), trots att jag lirar KZ som en galning så har den hållit

Skrivet av Goo5e:

Sexigt som fan har alltid gillat dina idéer, och följt alla byggen intensivt, och detta var fan... awesome går inte att beskriva det på ett annat sätt!

5p, ofc!

haha man tackar mannen ! grymt impad av ditt intresse !

Permalänk
Medlem

awsome brushan, du kan din sak med dem jävla deathaddarna

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Avstängd

detta var brutalt snyggt brow, djävligt cleant och ser ut som en orginal speccialverision ;D

Permalänk

väldigt snyggt och unikt ! 5P såklart ! synd att det inte fans en 10:a!

Permalänk

Den vart smexig hördu

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDoZz:

awsome brushan, du kan din sak med dem jävla deathaddarna

hehe vaah tuhurur duuu ;)!

Skrivet av acezz:

detta var brutalt snyggt brow, djävligt cleant och ser ut som en orginal speccialverision ;D

tack brow !, javisst gör den !

Skrivet av Somin-Sabahad:

väldigt snyggt och unikt ! 5P såklart ! synd att det inte fans en 10:a!

man tackar så mycket !

Skrivet av solslidan:

Den vart smexig hördu

ohh smexig är bara förordet ;D

Permalänk
Medlem

Fint som vanligt! synd att man inte har kunskapen eller tiden själv;)

Vi får hoppas på ett till fint projekt snart..

Visa signatur

i5 2500k@4,4| NH-D14 |GTX 780| ASUS VG248QE | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 990 | Dali Zensor 7

Permalänk

ursnyggt verkligen, snacka om härlig modd !

Permalänk
Avstängd

Du är grymmt Duktig V, fortsätt med detta

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Har en polare som också försökte byta dioder i sin deathadder men det slutade i ny mus.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

riktigt snyggt och prydligt detta ! en femma förtjänar du allt !

Permalänk
Medlem

whey to go brow !!!

Permalänk

Grymmt jobb ! Du får en high five !

Permalänk
Medlem

shit hänger nästan inte med komentarerna :P, låt mig titta på film ifred!!!!!!...haha skojja

Skrivet av Holm01:

Fint som vanligt! synd att man inte har kunskapen eller tiden själv;)

Vi får hoppas på ett till fint projekt snart..

tackar !, ehhhm japp japp håller på och fixar sponsorer

Skrivet av Copy...Right!:

ursnyggt verkligen, snacka om härlig modd !

Tackar så mycket !

Skrivet av Omegalan:

Du är grymmt Duktig V, fortsätt med detta

tackar...det ska jag göra !

Skrivet av Fixoon:

Riktigt snyggt! Har en polare som också försökte byta dioder i sin deathadder men det slutade i ny mus.

TACK ! hahah stackarn

Skrivet av BöörBeer:

riktigt snyggt och prydligt detta ! en femma förtjänar du allt !

man tackar för komentaren

Skrivet av NeroXxo:

whey to go brow !!!

tack neroow !

Skrivet av WhineDohws:

Grymmt jobb ! Du får en high five !

High five desamma!

Permalänk
Medlem

riktigt fint som vanligt! Äre fabricsleevet? annars kan det väll inte vara bra till mussladden blir lite stelt då? :/ Fint färg tema Gör mer åt den stilen!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Jag har länge velat sleevat min DH eller mitt headset eller liknande, men har varit osäker på hur det skulle ha sett ut. Det vart sjukt snyggt! Dock så hade inte en blå sleeve varit fel

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8
Beyerdynamic DT1990 Pro | Topping E30 II & L30 II | Moondrop Blessing 3

Permalänk
Medlem

De första snygga Razer produkterna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

riktigt fint som vanligt! Äre fabricsleevet? annars kan det väll inte vara bra till mussladden blir lite stelt då? :/ Fint färg tema Gör mer åt den stilen!

tackar :), japp det är det!, hehe neeh fabricsleevet är väldigt mjukt och följsamt :), jag tycker det ser bra ut som såhär, mina andra 2 deathaders är kameleontlackade och moddade så den får bli olackad

Skrivet av Jerkanftw:

Jag har länge velat sleevat min DH eller mitt headset eller liknande, men har varit osäker på hur det skulle ha sett ut. Det vart sjukt snyggt! Dock så hade inte en blå sleeve varit fel

tackar tackar :), här har du iaf et exempel :), neeh fy rött skare vara !

Skrivet av 0l550n:

De första snygga Razer produkterna!

tack !

Permalänk
Avstängd

riktigt nice, bra jobbat

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Medlem
Skrivet av visenstam:

riktigt nice, bra jobbat

man tackar !

Permalänk
Medlem

Jäkligt coolt, att göra en snygg mus ännu snyggare

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

jävligt snyggt detta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Jäkligt coolt, att göra en snygg mus ännu snyggare

tackar tackar, gillar att ha unika och personliga saker

Skrivet av kuallen:

jävligt snyggt detta!

tack !