Permalänk
Inaktiv

Datorskärms dvi Hjälp

jag skulle behöva hjälp med detta jag hade tänkt köpa http://www.inet.se/artikel/8905050/dvi-kabel-dvi-ha-hdmi-ha-2..., jag har inget dvi uttag på datorn bara ett hdmi, kan jag då stoppa inn änden med dvi i datorskärmen och hdmin i datorn utan problem, man vill ju vara på den säkra sidan lixxom :)?
mvh

Permalänk

Borde funka... Aldrig hört om en dator som inte har något annat förutom HDMI men jag förmodar att det ska funka eftersom datorn kör med plug and play. Jag har en övergång från DVI till VGA och det funkar prima!

Visa signatur

The Elder Scrolls V: Skyrim

Utvecklare: Bethesda Softworks

Release: 11/11 2011

Permalänk
Rekordmedlem

ja de er kompatibla videomässigt, kör själv en av mina monitorer med hdmi i pc o dvi i datorn just nu, det man mister är ljudet, men monitorn har inte bra ljud ändå så jag saknar det inte

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mrqaffe:

ja de er kompatibla videomässigt, kör själv en av mina monitorer med hdmi i pc o dvi i datorn just nu, det man mister är ljudet, men monitorn har inte bra ljud ändå så jag saknar det inte

tack för svaren , då köper jag dator skärm imorgon