Stölder på dreamhack?

Permalänk
Medlem
Skrivet av heddan:

Sätt på ett Hells Angels-klistermärke på burken...

Ha! Win!

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Skrivet av heddan:

Sätt på ett Hells Angels-klistermärke på burken...

haha surt för den som gör det om HA ser det bara

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

haha surt för den som gör det om HA ser det bara

Jag kan nog garantera att HA's närvaro på DH är obefintlig.

Visa signatur

Intel 2600K @ stock | Asus P8P67 Pro | 8 GB Corsair Vengeance | MSI GTX 560 Ti | Intel 510 SSD | 2 TB HDD | Define R3 | Prolimatech Genesis

Permalänk

Jo det förekommer sjukt mycket stölder.

Kommer ihåg ett år när några tattare lyckades sno turneringsdatorer som var värda hur mycket som helst. När vi är där så brukar vi va 8-10 pers, så vi sover i omgångar och håller koll åt varandra. Har varit sugen att åka dit och ställa sakerna framme och sitta i slutet av en rad och bara sitta och kolla. Vore underbart att ta fast någon liten p12 och skrämma skiten ur honom. Eller varför inte filma honom och sedan gå till vakten, eller kanske göra en film av det hela och se till att han kommer med på bigscreen på stora scenen i D-hallen

Visa signatur

MSI Z370 TOMAHAWK | MSI GeForce GTX 1080 8GB Armor | Intel® Core™ i7-8700K @ 4,7 GHz | Samsung 16GB DDR4 2133 MHz | M.2 PCIe SSD Intel 256 GB | Western Digital 1TB 7200 rpm | FSP 500W 80+ Silver | MSI Codex

Permalänk
Medlem
Skrivet av heddan:

Sätt på ett Hells Angels-klistermärke på burken...

hahahaha ska jag lätt göra nästa gång

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Jag tänker ta med en budgetburk, kensingtonlås, ta bort tumskruvarna och sätta dit riktiga skruvar. Sidoväska där jag kan lägga i tangentbord, mus, musmatta och headset när jag lämnar det. Ska nog försöka få tag på en kedja och kedja fast reseväskan.

Permalänk

Fällor är bra, en mus med laddad kondensator på 500V.. Plugga i och grillad moderkort samt förhoppningsvis intels dyraste CPU och fetting grafik... Bara dra en Nelson garv åt den jävulen sen (Nelson från simpsons)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB