Tråd för pinsamma frågor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jappse:

Vilken knapp skjuter man med?

Vänster musknapp i standardutförande.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Om jag står på 2 medkit, får jag upp hpn snabbare då?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Om jag står på 2 medkit, får jag upp hpn snabbare då?

Nej.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Ok, jag har måååånga dumma frågor, har inte spelat mer än högst två timmar online och det är mycket jag inte greppar... Mest har jag spelat en map som heter Kharg Island, där lyckas jag åtminstone knäppa några och har en "imponerande" kill/death ratio på runt 0,5, ha ha... Nu till de dumma frågorna:

1. Om man ser en gubbe och det inte framgår något namn/att han är blåmarkerad... Då är det en fiende antar jag? En fiende som inte blivit spottad ännu och det är bara att mata på??

2. När folk kommer nedsinglandes med fallskärm, är det bara att knäppa dem då eller är det "osportsligt" eller rentav otillåtet?

3. När jag dör blir jag ofta revivad bara för att bli knäppt igen omedelbart... Ska man kanske helt enkelt välja att respawna istället, eller ska man låta sig upplivas så "kompisen" får sina healingpoäng eller vad det kallas?

4. Om jag kör assault så har jag medic kit, kan det vara bra att "spamma" de lite varstans där man ser att teamkollegorna häckar? Hur många "kits" har man per liv så att säga?

5. När jag körde precis nu (assault) så byttes vapnet från karbin till pistol automatisk, trots att magasinet inte var tomt och jag inte "ville" byta vapen så att säga. Vadan detta?

6. Kommer jag ställa mer dumma frågor? *Ja* - så, nu har jag besparat en av mina egna frågor

Aldrig kännt mig så dum/korkad i ett spel, har tyvärr inte riktigt ork/lust att lusläsa forum för att sätta mig in i det utan planerar att spela och ta saker och ting succesivt - men kanske kan ställa lite dumma frågor här med tanke på trådens titel

Visa signatur

CDON Thor Mode v.2
I7 3770K
16 Gb ram, 120 Gb SSD, 2 Tb HDD
EVGA GTX 780 SC ACX

Permalänk
Medlem

Jag är inte heller så haj på spelet men jag svarar på det jag kan

Skrivet av Frankan:

Ok, jag har måååånga dumma frågor, har inte spelat mer än högst två timmar online och det är mycket jag inte greppar... Mest har jag spelat en map som heter Kharg Island, där lyckas jag åtminstone knäppa några och har en "imponerande" kill/death ratio på runt 0,5, ha ha... Nu till de dumma frågorna:

1. Om man ser en gubbe och det inte framgår något namn/att han är blåmarkerad... Då är det en fiende antar jag? En fiende som inte blivit spottad ännu och det är bara att mata på??

2. När folk kommer nedsinglandes med fallskärm, är det bara att knäppa dem då eller är det "osportsligt" eller rentav otillåtet?

3. När jag dör blir jag ofta revivad bara för att bli knäppt igen omedelbart... Ska man kanske helt enkelt välja att respawna istället, eller ska man låta sig upplivas så "kompisen" får sina healingpoäng eller vad det kallas?

4. Om jag kör assault så har jag medic kit, kan det vara bra att "spamma" de lite varstans där man ser att teamkollegorna häckar? Hur många "kits" har man per liv så att säga?

5. När jag körde precis nu (assault) så byttes vapnet från karbin till pistol automatisk, trots att magasinet inte var tomt och jag inte "ville" byta vapen så att säga. Vadan detta?

6. Kommer jag ställa mer dumma frågor? *Ja* - så, nu har jag besparat en av mina egna frågor

Aldrig kännt mig så dum/korkad i ett spel, har tyvärr inte riktigt ork/lust att lusläsa forum för att sätta mig in i det utan planerar att spela och ta saker och ting succesivt - men kanske kan ställa lite dumma frågor här med tanke på trådens titel

1. Spelar du inte hardcore så är det ju bara att mata på så märker du om du får hitmarkers. Spelar du hardcore får nog någon annan svara
2. Skjut dom
3. Jag brukar ta emot reviven men spelar mestadels tdm och där är det 1 sek respawn som går upp till 3 sekunder om man inte hinner resa sig.
4. Du har 1 medkit och lägger du det någonstans kommer det ligga kvar där tills du lägger ut ett nytt
5. Inte en aning
6. Är som sagt själv lite noob men kan jag så hjälper jag dig!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av Jappse:

Vilken knapp skjuter man med?

Du måste ha "Caps lock" aktiverat, trycka in "P", skrika "FIRE" i din hemgjorda mic av trä och sedan klicka högerklick.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Jag är inte heller så haj på spelet men jag svarar på det jag kan

1. Spelar du inte hardcore så är det ju bara att mata på så märker du om du får hitmarkers. Spelar du hardcore får nog någon annan svara
2. Skjut dom
3. Jag brukar ta emot reviven men spelar mestadels tdm och där är det 1 sek respawn som går upp till 3 sekunder om man inte hinner resa sig.
4. Du har 1 medkit och lägger du det någonstans kommer det ligga kvar där tills du lägger ut ett nytt
5. Inte en aning
6. Är som sagt själv lite noob men kan jag så hjälper jag dig!

Thanks buddy, några svar i alla fall! Jag kör bara "normal", inte "hardcore" så jag antar att det bara är att mata på... Men de som är blåmarkerade är ju onödigt att skjuta på, då kanske man stör dem för de tror att det är en "fiende" som pepprar dem, he he. Kanske någon har något annat tips på en bra "noob"-map? Kharg Island känns som lite kaos, vilket är bra för en noob för det går som sagt skjuta ihjäl lite folk. Har testat "Seine crossing" och "Caspian border" också, men där hade jag liksom inte koll på läget - organiserat kaos istället för oorgansierat kaos som på Kharg... Tilläggas bör kanske att jag bara spelar Team DM och Infantry only, stridsvagnar och flygplan lär nog få vänta Och jag har den billiga versionen, inte premium så jag antar att vissa maps har jag inte tillgång till... Jag lär dyka upp igen i denna tråden med fler dumma frågor....

Visa signatur

CDON Thor Mode v.2
I7 3770K
16 Gb ram, 120 Gb SSD, 2 Tb HDD
EVGA GTX 780 SC ACX

Permalänk
Medlem

Hejsan Frankan,

Skrivet av Frankan:

Thanks buddy, några svar i alla fall! Jag kör bara "normal", inte "hardcore" så jag antar att det bara är att mata på... Men de som är blåmarkerade är ju onödigt att skjuta på, då kanske man stör dem för de tror att det är en "fiende" som pepprar dem, he he. Kanske någon har något annat tips på en bra "noob"-map? Kharg Island känns som lite kaos, vilket är bra för en noob för det går som sagt skjuta ihjäl lite folk. Har testat "Seine crossing" och "Caspian border" också, men där hade jag liksom inte koll på läget - organiserat kaos istället för oorgansierat kaos som på Kharg... Tilläggas bör kanske att jag bara spelar Team DM och Infantry only, stridsvagnar och flygplan lär nog få vänta Och jag har den billiga versionen, inte premium så jag antar att vissa maps har jag inte tillgång till... Jag lär dyka upp igen i denna tråden med fler dumma frågor....

Två bra tips:
1) Gå med i en squad och spawna enbart på squad-leadern. Följ honom vart han än går. Genom att följa efter någon lär man sig mycket.

2) Tryck på Q-knappen såp fort du har något "misstänksamt" inom hårkorset. Då spottar du.

3) Gå till Youtube och sök på "bf3 assault guide", "bf3 support guide" etc

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Varför tar man ett fordon med plats för flera personer och kör iväg ensam direkt när en karta börjar?

Jag hatar det! När jag spelar BF3 och ska följa med så sticker dom bara!

Permalänk
Medlem

Välj INTE en 64players bana, allt kommer kännas som total chaos där man inte har någon som helst överblick på vad som händer. Var inte rädd för att gå in på en 20/32p server t.ex

Spawna som Medic (Assult med medicinlåda) och tryck "4" när det blir action. Välj ett vapen som känns nice, F2000, M416 kanske så du får lite kills, det är alltid bra för självförtroendet

Ha ALLTD ett öga på mini-kartan och kolla var dina kompisar här - hjälp dom!

Spela Squad Deathmatch så du får in känslan och siktet. i SQDM så följer man dessutom mer sitt lag och slipper oftast tanks eller andra fordon, lite mer strategi än Team Deathmatch.

När det kommer till gear...
Att sänka sensitiviteten i musen kan va en bra idé men inte alla som gillar det. Att spela på grafik:Ultra = grymt men om datorn inte hänger med i FPS så kommer du dö

Till sist; Man blir ganksa mycket bättre BF3-spelare när man lär sig veta var folk springer, vilka korridorer som populärast, vilka byggnader folk brukar campa i så blir man per automatik en bättre spelare - och tyvärr så är det bara att nöta spelet. Finns inga tips här

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen! Kollade lite youtube videos och framförallt spelade lite mer med hjärnan och tänkte till lite, spelade nästan två timmar i sträck. Sista timmen har jag legat på ungefär 1/1 kill/death Har rankat upp till private grad 3 och är alltid lägst rankad, de flesta är private 10 och uppåt plus massa andra grader/rankingar som jag inte fattar. Skill har gått upp till 372 (vad nu det innebär) och average weapon accuracy på runt 12%. Har spelat knappt fyra timmar totalt i multiplayer. En ny fråga har uppstått: Jag har fått defibrilator och har förstått att en symbol lyser när man kan återuppliva kompisarna, men det verkar inte alltid funka?? Eller måste man trycka flera gånger ibland? Och ibland är jag nog för ivrig och blir själv skjuten medan jag försöker återuppliva. Men spelet faller mig mer och mer i smaken och det är ju huvudsaken!

Visa signatur

CDON Thor Mode v.2
I7 3770K
16 Gb ram, 120 Gb SSD, 2 Tb HDD
EVGA GTX 780 SC ACX

Permalänk
Medlem

Det där med defribillatorn är lite nyckfullt då det som du märkt inte alltid fungerar, brukar dock oftast funka om man hukar sig över och försöker ett par gånger, men är lite buggat som sagt så ibland vill den inte. En bra regel när man ska reviva någon är ju att se sig om så man inte får sig själv dödad i processen, finns en del s.k. "suicide medics" där ute som verkar göra vad som helst för att få en revive vilket inte hjälper någon då både medic och den som behöver revive blir dödade.

Permalänk
Medlem

Håller på att leka lite med att köra G3A3 som ett semi-sniper rifle, för att det är kul. Någon som har några tankar på Heavy Barrel vs Flash suppressor på geväret? Är lite osäker på fördelarna med endera av dom sådär. Har förstått att HB gör att min högre skada bibehålls längre medan FS bara gör att skotten går rakare längre? Stämmer min tolkning av de två prylarna?

I övrigt kan jag berätta att G3A3 med ACOG, Bipod, HB är ganska kul Tänkte från början köra med 6x siktet men scope glare gjorde att jag valde att gå på ACOG istället tills jag vande mig lite mer vid vapnet. Tänkte nog byta till 6x i framtiden eller möjligen 7x om jag kan komma över mitt djupt rotade hat för de ryska zoomsiktena.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willhelm:

Håller på att leka lite med att köra G3A3 som ett semi-sniper rifle, för att det är kul. Någon som har några tankar på Heavy Barrel vs Flash suppressor på geväret? Är lite osäker på fördelarna med endera av dom sådär. Har förstått att HB gör att min högre skada bibehålls längre medan FS bara gör att skotten går rakare längre? Stämmer min tolkning av de två prylarna?

I övrigt kan jag berätta att G3A3 med ACOG, Bipod, HB är ganska kul Tänkte från början köra med 6x siktet men scope glare gjorde att jag valde att gå på ACOG istället tills jag vande mig lite mer vid vapnet. Tänkte nog byta till 6x i framtiden eller möjligen 7x om jag kan komma över mitt djupt rotade hat för de ryska zoomsiktena.

Flash suppressor minskar rekylen men ökar spridningen på kulorna. Kör Heavy Barrel.

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Skrivet av Willhelm:

Håller på att leka lite med att köra G3A3 som ett semi-sniper rifle, för att det är kul. Någon som har några tankar på Heavy Barrel vs Flash suppressor på geväret? Är lite osäker på fördelarna med endera av dom sådär. Har förstått att HB gör att min högre skada bibehålls längre medan FS bara gör att skotten går rakare längre? Stämmer min tolkning av de två prylarna?

I övrigt kan jag berätta att G3A3 med ACOG, Bipod, HB är ganska kul Tänkte från början köra med 6x siktet men scope glare gjorde att jag valde att gå på ACOG istället tills jag vande mig lite mer vid vapnet. Tänkte nog byta till 6x i framtiden eller möjligen 7x om jag kan komma över mitt djupt rotade hat för de ryska zoomsiktena.

Som han över sa kör på Heavy barrel, mer skada och mer recoil, dock så blir det ingen recoil om du kör med bipod(placerad då):)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZixX:

Flash suppressor minskar rekylen men ökar spridningen på kulorna. Kör Heavy Barrel.

Ojdå om det ökar spridningen ska jag kanske sluta köra det på min PKP också? Kör den bipoded och med 3.4x sikte och FS alt. Extended mags. Hade som fått för mig att FS enbart hade positiva egenskaper bortsett från sämre hipfire.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Var det ingen Fredagspanel igår eller är det jag som är blind och inte hittar den?

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem
Skrivet av D0GG3qL:

Var det ingen Fredagspanel igår eller är det jag som är blind och inte hittar den?

Den var inställd p.g.a sjukdom (Källa: Twitter )

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willhelm:

Ojdå om det ökar spridningen ska jag kanske sluta köra det på min PKP också? Kör den bipoded och med 3.4x sikte och FS alt. Extended mags. Hade som fått för mig att FS enbart hade positiva egenskaper bortsett från sämre hipfire.

Flash suppresor ger dig mindre vertikal rekyl men också lite sämre accuracy från höften. kör du ADS så får du inge sämre accuracy.
heavy barrel skulle ge dig bättre accuracy det första skottet samt att kulorna når längre. Men högre rekyl i full-auto same sämre accuracy från höften.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Den var inställd p.g.a sjukdom (Källa: Twitter )

Tackar

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikssonown:

Som han över sa kör på Heavy barrel, mer skada och mer recoil, dock så blir det ingen recoil om du kör med bipod(placerad då):)

HB ger inte högre skada/skott, utan man får mindre spridning på kulorna vid Aim down sight till priset av ökad rekyl i höjdled (tror höjdled iaf, kan vara sidled istället). Detta ger bättre träffsäkerhet på längre avstånd. Vissa använder foregrip för att minska den horisontella spridningen på vapnet = mer lätthanterligt men ger samtidigt en större spridning av kulorna. Detta gör vapnet effektivare på close-medium range men sämre på avstånd.

Kör själv m16 med enbart heavy barrel då jag lärt mig hantera den ökade rekylen.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Skrivet av daskedennis:

HB ger inte högre skada/skott, utan man får mindre spridning på kulorna vid Aim down sight till priset av ökad rekyl i höjdled (tror höjdled iaf, kan vara sidled istället). Detta ger bättre träffsäkerhet på längre avstånd. Vissa använder foregrip för att minska den horisontella spridningen på vapnet = mer lätthanterligt men ger samtidigt en större spridning av kulorna. Detta gör vapnet effektivare på close-medium range men sämre på avstånd.

Kör själv m16 med enbart heavy barrel då jag lärt mig hantera den ökade rekylen.

Delvis sant, HB i sig själv ger inte högre skada men den minskar falloff i damage. Falloff innebär att skott förlorar sin skada ju längre de flugit, på grund av detta ökar HB din skada om du skjuter någon på säg 50m än om du inte hade haft det. I point blank närstrid gör det dock inget för falloff har inte börjat(börjar vid 5-10m). I typisk innomhusstridsföring som metro är detta en stor fördel då alla har 100hp och vapen(Ärtpistolerna, inte G3A3 Scar-H mm) gör 25skada, det betyder att du dödar någon på 4 skott ut till 10m medans du gör det ut till kanske 15m med HB:)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk

I origin har "Battlefield Bad Company 2: Vietnam" försvunnit (ikonen grådaskig och ej klickbar mm.) vad har hänt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michelangelo:

I origin har "Battlefield Bad Company 2: Vietnam" försvunnit (ikonen grådaskig och ej klickbar mm.) vad har hänt?

Venne... Kan du inte gå igenom vanliga BC2 och klicka på knappen där för att komma till BC2:Vietnam?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Venne... Kan du inte gå igenom vanliga BC2 och klicka på knappen där för att komma till BC2:Vietnam?

Skickades från m.sweclockers.com

Därav mitt inlägg i denna tråd! kände på mig att det va nå liknande! ska prova när jag kommer hem:)

Permalänk
Medlem

Hejsan Frankan,

Skrivet av Frankan:

Ok, jag har måååånga dumma frågor, har inte spelat mer än högst två timmar online och det är mycket jag inte greppar... Mest har jag spelat en map som heter Kharg Island, där lyckas jag åtminstone knäppa några och har en "imponerande" kill/death ratio på runt 0,5, ha ha... Nu till de dumma frågorna:

1. Om man ser en gubbe och det inte framgår något namn/att han är blåmarkerad... Då är det en fiende antar jag? En fiende som inte blivit spottad ännu och det är bara att mata på??

Prova trycka "Q" ett par gånger. Det kan vara en lagmedlem. Kolla gärna minimappen oxå

Skrivet av Frankan:

2. När folk kommer nedsinglandes med fallskärm, är det bara att knäppa dem då eller är det "osportsligt" eller rentav otillåtet?

Nope. Enligt Genevekonvetionen får man inte skjuta på piloter etc, men fallskärmsjägare är fritt byte.
Men detta är ju ett spel....

Skrivet av Frankan:

3. När jag dör blir jag ofta revivad bara för att bli knäppt igen omedelbart... Ska man kanske helt enkelt välja att respawna istället, eller ska man låta sig upplivas så "kompisen" får sina healingpoäng eller vad det kallas?

Att bli rezzad för att bli omedelbart dödad är inte mycket man kan göra något åt.
Ditt lag får tillbaka din ticket, men den förloras direkt igen.
Fienden får två "kills" och din lagmedlem får en rezz

Skrivet av Frankan:

4. Om jag kör assault så har jag medic kit, kan det vara bra att "spamma" de lite varstans där man ser att teamkollegorna häckar? Hur många "kits" har man per liv så att säga?

Släng på, de autogeneras.
Lägg dem där folk samlas, tex vid flaggor

Skrivet av Frankan:

5. När jag körde precis nu (assault) så byttes vapnet från karbin till pistol automatisk, trots att magasinet inte var tomt och jag inte "ville" byta vapen så att säga. Vadan detta?

Du kom antagligen åt "toggle primary", eller "2".

Skrivet av Frankan:

6. Kommer jag ställa mer dumma frågor? *Ja* - så, nu har jag besparat en av mina egna frågor

Jag svarar oxå, det är du inte ensam om. Alla som är nya i ett spel har frågor.

Skrivet av Frankan:

Aldrig kännt mig så dum/korkad i ett spel, har tyvärr inte riktigt ork/lust att lusläsa forum för att sätta mig in i det utan planerar att spela och ta saker och ting succesivt - men kanske kan ställa lite dumma frågor här med tanke på trådens titel

Det kan bli _lite_ drygt att läsa 12 månader gamla inlägg för att lära sog något.
Bättre att lägga in en nytt inlägg, men risken att få en kommentar att det kunde du läsa i inlägg si och så...

Permalänk
Medlem

Nu har jag läst allt men detta står inte tidigare

1. Hur gör man för att rösta på nästa bana. På vissa servers får man det alternativet, men jag vet inte var och hur man ska skriva.
2. Kan man se vilken bana och mode nästa spel är, redan när statistiken visas?

//Lasse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasse468:

Nu har jag läst allt men detta står inte tidigare

1. Hur gör man för att rösta på nästa bana. På vissa servers får man det alternativet, men jag vet inte var och hur man ska skriva.
2. Kan man se vilken bana och mode nästa spel är, redan när statistiken visas?

//Lasse

1. Vissa servrar har ju "votemap." När den kommer upp så trycker man upp konsollen (§-knappen) och skriver /3 t.ex
2. Går tyvärr inte

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

1. Vissa servrar har ju "votemap." När den kommer upp så trycker man upp konsollen (§-knappen) och skriver /3 t.ex
2. Går tyvärr inte

Tackar!! Är det samma sak om man ska bestraffa eller förlåta någon i samma lag som dödat en också?

//Lasse

Permalänk
Skrivet av ErsdaHL06:

kan någon ge ett förslag på vilka inställningar jag borde kunna köra med datorn i sign för att få mycket ögongodis men ändå bra flyt ?? tycker att det är samma små hack hela tiden.

För mig fungerade dessa inställningarna när jag körde ett gtx 480. Gick riktigt bra. Dock borde du få lite högre eftersom du har ett "superoverclocked". Testa. Kan ju inte skadda.
http://www.geforce.com/optimize/optimal-game-settings/Battlef...

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!