Blir inte BF3 bättre o bättre?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Warspite:

grym grafik

Håller med. Helt enastående!

/Ärligt talat är det bland de fulare spelen mellan 2005-2011.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DunderHoken:

Vill bara säga att jag inte har några som helst bekymmer med BF3 !

grattis då är vi två
vad kör du med för volt på korten?

innan patchen så kunde man köra med stock volt om man inte överklockade men inte längre.
1.05v stock och 1.13v vid överklockning krävs nu.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av mattias_gbg:

Hade du specificerat problemen hade vi kanske kunnat hjälpa dig, men det är väldigt mycket fel med BF3 så jag förstår din frustration

Det handlar om det klassiska att spelet fryser till svart skärm och ljudet laggar fast, loopas så att säga och jag måste reboota datorn. Förkommer även att jag åker tillbaka till Windows fast spelet är igång men jag kan inte tabba upp det igen. Och jag får ibland "Battlefield 3 har slutat att fungera" meddelanden. Senast fick jag t.o.m. en blåskärm. Jag bytte processor förra veckan, kunde köra felfritt under helgen men helt från ingenstans på måndagen så ville spelet inte längre. Och jag vill inte minnas att jag installerade några problem eller dylikt strax innan det hände. Jag hade även problemen vid release men formaterade datorn strax innan nya processorn åkte in. Men de kom som sagt smygande tillbaka.

Jag har som sagt testat formatering, ominstallation av både Origin, Battlefield 3 och Punkbuster. Uppdaterat och ominstallerad drivrutiner till grafikkort och ljudkort. Hört om konflikter mellan Punkbuster och inbyggda ljudkortet på moderkortet. Jag har faktiskt inte testat att avaktivera ljudkortet på moderkortet. Kanske borde gjort det och köpt ett ljudkort på USB. Men så ser situationen helt enkelt ut. En lösning vore guld värt.

Skrivet av pg_ice:

jag ser att du sitter med ett GTX 580
är det inte minnet du kör med som inte är kompatibelt med moderkortet så är det garanterat grafikkortet

man kan inte köra med original volten äns vid stock hastighet
gör man det så fryser hela skiten och man måste starta om datorn.
MINST 1.05V behövs för ett standard GTX580 i BF3 om man vill vara kvar i spelet

surt att du har avinstallerat det då det är den troligen orsaken

Jag beskriver lite bakgrund av mitt problem i citatet ovan. Hur vet jag om minnet på kortet inte är kompatibelt med moderkortet? Och borde inte detta påverka fler spel än Battlefield 3? Volten på mitt kort står faktiskt på 1.05 volt i Afterburner som stock volten. Jag tyckte detta var jämfört med andra 580 högt men det är vad afterburner vill placera kortet i tydligen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mathemoto:

Jag beskriver lite bakgrund av mitt problem i citatet ovan. Hur vet jag om minnet på kortet inte är kompatibelt med moderkortet?

det står i manualen vilka minnen som är kompatibla
jag fick byta minnen då jag körde med gamla Corsair Dominator GT minnena från gamla 1366 moderkortet..blåskärmar om vartannat trots 1600Mhz installt.
Sandy Bridge gillar inte minnen som kördes i 1.65V tydligen.
men du kör ju AMD så jag vet inte hur det ligger till där.

Edit: jag hade EXAKT samma problem som dig
bilden fryser och ljudet står och loopar
ökade volten och nu funkar det

sen kan det vara fel på kortet
i vanliga fall så ska 1.05V räcka men eftersom ditt stod på 1.05v org så kanske det har sämre komponenter?
eller så är det 3GB minne som kräver mer volt?
i vilket fall så löser man sånna problem med enbart mer Volt så enkelt är det.
du borde ha testat lite mer
100% säker på att du hade fått det stabilt om du hade ökat Volten lite till

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

det står i manualen vilka minnen som är kompatibla
jag fick byta minnen då jag körde med gamla Corsair Dominator GT minnena från gamla 1366 moderkortet..blåskärmar om vartannat trots 1600Mhz installt.
Sandy Bridge gillar inte minnen som kördes i 1.65V tydligen.
men du kör ju AMD så jag vet inte hur det ligger till där.

Edit: jag hade EXAKT samma problem som dig
bilden fryser och ljudet stå och loopar
ökade volten och nu funkar det

sen kan det vara fel på korten
i vanliga fall så ska 1.05V räcka men eftersom dina stod på 1.05v org så kanske dom hade lite sämre komponenter?
eller så är det 3gig minne som kräver mer volt?
i viklet falls så löser man sånna problem med enbart mer Volt så enkelt är det.
du borde ha testat lite mer
100% säker på att du hade fått det stabilt om du hade ökat Volten lite till

Syftar du på minnet kopplat till Grafikkortet som moderkortet inte skulle stödja eller ramminnet? För mina DDR2 ramminnet har jag kört sedan jag köpte datorn utan problem. Bytte aldrig till DDR3 då kortet inte stödjer dem.

EDIT: Men då gör jag väl så att jag plockar ner spelet igen och testar. Är inte så mycket mer än så.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mathemoto:

Syftar du på minnet kopplat till Grafikkortet som moderkortet inte skulle stödja eller ramminnet?

ramminnet

skrev lite mer ovan..

kör hårt!
men håll koll på tempen
1.1v borde inte vara några problem med standardkylaren.
högre bör du nog inte gå men det behövs nog inte.
får du inte kortet stabilt i BF3 med 1.1V då är det nåt alvarligt fel.
skicka tillbaka skiten isåfall

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

ramminnet

skrev lite mer ovan..

kör hårt!
men håll koll på tempen
1.1v borde inte vara några problem
högre bör du nog inte gå men det behövs nog inte.
får du inte kortet stabilt i BF3 med 1.1V då är det nåt alvarligt fel.
skicka tillbaka skiten isåfall

Är ju en riktigt grym kylare på detta kort och jag kör på dynamisk fläkthastighet och går aldrig över 50% (börjar på 30%). Så jag kan hålla nere temperaturerna om jag så vill : ) Och om att skicka tillbaka. Jag fick kortet först efter någon månad efter jag beställde det i början av Augusti från CDON. Det var fel på en av fläktarna som lät riktigt illa så jag skickade tillbaka det. De slarvade bort kortet på verkstaden så tog ytterligare en månad att få ett nytt kort. Så jag hoppas jag slipper skicka tillbaka så att säga då det kan ta tid innan det kommer tillbaka : P

Men för att kolla så att kortet är stabilt rent allmänt. Jag gjorde en tråd om Furmark tidigare idag som jag ännu inte fått något svar i. Tror du att du skulle kunna hoppa in och göra ett försök att svara på mina frågor? Jag som är helt ny med Furmark http://www.sweclockers.com/forum/125-geforce/1063766-gtx-580-...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av schitzo:

Håller med. Helt enastående!

/Ärligt talat är det bland de fulare spelen mellan 2005-2011.

haha håller med om man kollar på dom bilderna
du måste ju köra med Nintendo64 texture packet?
du har heller ingen AA

ATI alltså vad säger man
snabba kort men grafiken från dom ser för jävlig ut

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

grattis då är vi två
vad kör du med för volt på korten?

innan patchen så kunde man köra med stock volt om man inte överklockade men inte längre.
1.05v stock och 1.13v vid överklockning krävs nu.


Jag kör 1.038 på mina kort

http://oi42.tinypic.com/302onpv.jpg

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mathemoto:

Men för att kolla så att kortet är stabilt rent allmänt.

då ska du köra BF3
är det stabilt där då är det stabilt överallt.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DunderHoken:

å fan
det är en låg volt med den överklockningen i SLI.
det borde inte funka

det kan vara 850W nätagget som inte orkar leverera tillräckligt med ström till korten ?
därför det krävs mer volt ?

har inte råd med ett 1200 agg nu så det får väl bli nångång nästa år
men det hade varit intressant att testa med ett sånt.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

å fan
det är en låg volt med den överklockningen i SLI.
det borde inte funka

det kan vara 850W nätagget som inte orkar leverera tillräckligt med ström till korten ?
därför det krävs mer volt ?

har inte råd med ett 1200 agg nu så det får väl bli nångång nästa år
men det hade varit intressant att testa med ett sånt.

Kanske agget som gäller på för din del, eller korten.

När jag körde mitt 13k i 3DMark11 så hade jag 1.090v @ 935mhz core

Har dock inte orkar testat mer vad min hårdvara går för riktigt.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

då ska du köra BF3
är det stabilt där då är det stabilt överallt.

Fick ner Battlefield igen (det gick undan). Drog upp volten till 1.1 och det första som händer medan servern laddas är att "Battlefield 3 har slutat att fungera". Detta brukar ju dock ske om man tvingar upp appen innan det laddats klart men nu hann jag inte ens så långt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mathemoto:

Fick ner Battlefield igen (det gick undan). Drog upp volten till 1.1 och det första som händer medan servern laddas är att "Battlefield 3 har slutat att fungera". Detta brukar ju dock ske om man tvingar upp appen innan det laddats klart men nu hann jag inte ens så långt.

Detta med att "battlefield har slutat fungera" händer mig varje gång första gången man startar och väljer server, provar jag gå in på samma server direkt efter så funkar det.

Permalänk
Medlem

Största fiaskot i år. Jävlades i början sen kom det nån liten uppdatering på nån mb. Funkade jävligt bra. Men det tog ju nån vecka för Dice att få ut skiten i alla fall. Och nu efter en HÅLL I ER 500mb uppdatering så startar inte ens spelet. Kan inte anat än skratta ått dom. Ser dom framför mig när dom sitter och kodar. 3 apor framför farsan gamla Dell dator. Häller kaffe på datorn och petar snorbussar på skärmen hahaha!
Nää men ärligt det är ett fiasko, funkar inte för nån jag känner.
Kostat på en ny GPU ett äkta Windows 7 ny mus och en HD kabel till skärmen.
Och så startar det inte xD Så ser man reklamen på TV om hur mkt bra recensioner spelet fått. Ganska ironiskt. Men antar att dom skrattar mer än vad jag med mina pengar på deras konto.

Permalänk
Medlem

I-och-med att jag slutade köra skyrim för några dagar sedan har BF3 bara blivit bättre, jag körde med min kompis och hade ca 1-7 men spelet var fortfarande roligt, andra matcher fick jag stats som 40-9!!
Synd att jag bara kan köra på Low men är faktiskt inte stor skillnad när så mycket händer, men hoppas kunna komma upp på medium när bättre drivisar har kommit!

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk

Har inte haft några som helst problem med spelet sedan det släpptes. Viss nån grafikbugg och något oförklarigt självmord medans man springer på öppen mark. Men aldrig problem att logga in. Inte heller nå oförklarigt dc. Endast om servern gått ner man spelat på. Men det är ju inte spelets fel.
Till 99 % säkerhet är det ni som har nå fel på er hård eller mjukvara. Har massa polare som inte heller har strul.

Är helt klart det bästa spelet jag spelat på flera år.

Permalänk

Med min lilla erfarenhet här på swec så är det 7 fall (fail) av 10 SBS = SKIT BAKOM SPAKARNA!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk

[QUOTE="Mathemoto;11649776"]Det handlar om det klassiska att spelet fryser till svart skärm och ljudet laggar fast, loopas så att säga och jag måste reboota datorn. Förkommer även att jag åker tillbaka till Windows fast spelet är igång men jag kan inte tabba upp det igen. Och jag får ibland "Battlefield 3 har slutat att fungera" meddelanden. Senast fick jag t.o.m. en blåskärm. Jag bytte processor förra veckan, kunde köra felfritt under helgen men helt från ingenstans på måndagen så ville spelet inte längre. Och jag vill inte minnas att jag installerade några problem eller dylikt strax innan det hände. Jag hade även problemen vid release men formaterade datorn strax innan nya processorn åkte in. Men de kom som sagt smygande tillbaka.

Jag har som sagt testat formatering, ominstallation av både Origin, Battlefield 3 och Punkbuster. Uppdaterat och ominstallerad drivrutiner till grafikkort och ljudkort. Hört om konflikter mellan Punkbuster och inbyggda ljudkortet på moderkortet. Jag har faktiskt inte testat att avaktivera ljudkortet på moderkortet. Kanske borde gjort det och köpt ett ljudkort på USB. Men så ser situationen helt enkelt ut. En lösning vore guld värt.

Punkbuster måste du nog uppdatera (om PB skapar problem) men det skadar inte oavsett och går snabbt

http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Kolla också svar 13 i denna tråd av Jake93

Jag fick också gå in i BIOS och avaktivera Hyper-Threading, men jag tvivlar på att det hjälper dig tyvär, bara värt att veta.

BTW glömde att nämna, gå in i settings i Origin och "avaktivera origin i spelet"

Så mycket buggar så man glömmer alla fixar :/

Permalänk
Skrivet av DunderHoken:

Med min lilla erfarenhet här på swec så är det 7 fall (fail) av 10 SBS = SKIT BAKOM SPAKARNA!

Ja, på DICE huvudkontor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insigma:

Hc server? det ska vara så.

Skickades från m.sweclockers.com

Nä på normal server vill inte köra hardcore jag dör tillräckligt lätt ändå

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fönstrputtsaren:

Han får fortfarande sina poäng dock

Han fick dom inte iaf.

Skrivet av Kripp666:

Borde vara så att om du joinar servern på nytt, före mapchange så får du inte den föregående XP´n. Väntar du dock på att matchen är klar, så borde en battlereport poppa upp = Du får din XP.

Visste jag inte

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Skrivet av _MmattiasS_:

Råkade på min första bugg någonsin idag När jag reloadade shotgunnen så reloadade den om och om igen typ 50ggr, men inget hände

Snacka om slöseri med skott! =D Säg vart du stod någonstans så kommer jag och plockar upp maggen, " bra att ha " saker. =D

Skrivet av schitzo:

Åh dra åt helvete, herre gud, spelet på your screen ser fördjävligt ut rent ut sagt. Vad har du gjort? =D

Höjj upplösningen brukar hjälpa, jag är ett prestanda monster och bryr mig egentligen inte ett dugg om grafiken, men där går gränsen.

Jag kör allt på LOW med 1920x1080 i upplösning och ingen motionblur, ( höjja FPSen ) och render.drawFPS eller vad det heter..

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Får man ladda upp BF3 ALPHA gameplay nu!?!?! Måste veta !!!!

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Snacka om slöseri med skott! =D Säg vart du stod någonstans så kommer jag och plockar upp maggen, " bra att ha " saker. =D

Åh dra åt helvete, herre gud, spelet på your screen ser fördjävligt ut rent ut sagt. Vad har du gjort? =D

Höjj upplösningen brukar hjälpa, jag är ett prestanda monster och bryr mig egentligen inte ett dugg om grafiken, men där går gränsen.

Jag kör allt på LOW med 1920x1080 i upplösning och ingen motionblur, ( höjja FPSen ) och render.drawFPS eller vad det heter..

Får man ladda upp Alpha gameplay!?!?

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk

Nån som vet hur man byter uniform?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

Vet inte om ni är maxrank, men jag känner att spelet endast är njutning på större air maps där du kan spela med polare. Små trånga city maps fungerar inte och det är kul med "fett med action kalabalik" ett tag. Men man inser fort att det inte är kul med den sortens action det blir. Alltid ett lag som får mittenflaggan sen är det vakna, dö, kötta, dö, vakna. Tills banan är slut.

Det gick an för mig i början men i dom aspekterna är jag nästan spyfärdig redan nu. Men det finns såklart massor av alternativ till spelet, 64 maps med mindre spelare, Squad dm/rush osv med mindre spelare. Men just 64 player Conquest/Rush är inget som blir roligare med tiden.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerkanftw:

Spelade nyss en väldigt intensiv match på operation metro (conquest) med 3 kompisar och alla vi fick ~10.000 poäng, sen blev en av kompisarna DC, lagomt kul.

Men det gör inget för statsen sparas

Permalänk
Skrivet av DunderHoken:

Vill bara säga att jag inte har några som helst bekymmer med BF3 !

Vad står sig din volt på i stock?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pg_ice:

haha håller med om man kollar på dom bilderna
du måste ju köra med Nintendo64 texture packet?
du har heller ingen AA

ATI alltså vad säger man
snabba kort men grafiken från dom ser för jävlig ut

2x AA.
Allting på High.
FXAA off för allt blir ännu fulare i Bf3 med det på.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB