BattleField 3 ny update på väg!

Permalänk
Avstängd

Låter bra.

Göra redan värdelösa plan ännu mer värdelösa
"* Stingers kommer att bli mer effektiva mot Jets vilket är en väldigt välkommen fix mot konstant "air-whoring".
* Jets/Choppers tar längre tid på sig att skjuta flares"

Planen skjuts redan ner stup i kvarten då man inte kan undvika markens stingers (om det är mer än en som skjuter)
Och flare cooldown är redan för lång.
Samt att planen åker i slowmotion.

En grej de kan da och fixa är att göra så att så fort man nuddar mark/stolpe så ska inte planfan sprängas.
(Men man kan flyga rakt in i helikopter/flygplan och klara sig utan ens 1% skada!)

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

håller helt med.
Fattar inte varför folk gnäller på att en engineer inte kan ta ner ett flyg, det är fan inte meningen att en enda jävla infanterisoldat ska plocka ner det som ska vara det mest skräckinjagande objektet i hela spelet.

Det är meningen att man måste vara 2-3 engineers som jobbar tillsammans, alternativt sätter sin egen röv i en jet för att få bort en annan. Det är inte precis svårt att vara 2-3 engineers som samarbetar (dvs siktar på samma flygplan) när man har 16/32 spelare i sitt eget lag och max 2 fientliga jets i luften....

Dessutom är Jets för tillfället i det närmaste värdelöst mot mark, förutom om man nu har rocket pods och hårdkör mot tanks, vilket det finns 2-3 av. Att ha air-domination är i dagens läge onödigt, för säg att ena laget har både sina jets i luften, än sen då? Var påverkar det mig? ingenstans. Det enda som man är rädd för i luften är helin.

Men men, teamplay och skills försvinner då de flesta som spelar inte har någon aning om vad det innebär....

Var nån gång som nån jävla SOFLAM och två skillade piloter med guided missle som totalt krossad allt som hette armor och vår air i vårt lag i operation firestrom. sen kan du ju tänka dig hur lätt det är att gå mot fienden när de har lika många soldater plus tanks med jävligt exakta skurar från deras jets plus heli's. kort och gått vi fick däng och det var inte för vi var sämre infanteri mot infanteri.

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Skrivet av tomten51:

jo visst, men tänk dig nu att killen med solen i handen inte är själv, ja.. personligen tycker jag nog ändå att laserna är mer irriterande det är varken bra gameplay eller realistiskt (realism anser jag inte ha större betydelse men vissa här gör) att bli bländad av lasern av någon som springer bredvid dig.. vad är chansen att den träffar dig rätt i ögat även om någon faktiskt siktar på dig? realy?

Här håller jag med, något konstigt att en teammate som springer brevid ska blända en med laser hela tiden, och som jag sa i min tidigare post: I de flesta tillfällen stämmer detta, många gånger är det nästan lättare att skjuta någon med TacLight, men i få fall så kan hela skärmen bli vit, då ser du inte vart ljuset kommer från, då vet du inte vart du ska skjuta, och innan du hinner snurra och räkna ut vart ljuset kommer ifrån är du antagligen död.

Jag själv har alltid TacLight på pistolen, men för att inte röja min position har jag den avstängd nästan hela tiden, har bara på den om jag kommer nära någon, just för att blända, inte för att se bättre.

Lasersikte använder jag också, men kör med den avstängd tills jag har tillfälle att använda den.

Skrivet av Kogster:

Var nån gång som nån jävla SOFLAM och två skillade piloter med guided missle som totalt krossad allt som hette armor och vår air i vårt lag i operation firestrom. sen kan du ju tänka dig hur lätt det är att gå mot fienden när de har lika många soldater plus tanks med jävligt exakta skurar från deras jets plus heli's. kort och gått vi fick däng och det var inte för vi var sämre infanteri mot infanteri.

Jo, Air Superiority är otroligt underskattat. De flesta matcherna man kör har nästan alla engineers AT launcher, och AAn används för att ta över flaggor och skjuta infanteri.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

haha

läste bara det första inlägget och detta kommer ju förstöra allt. flyger du heli och det är en som lockar dig med stinger och gör allt för att få ner dig så går det knappt att flyga. när jag kör med min irl och vi går på en killstreak på kanske 10-20/0 så märker man hur 2-5 personer blir irriterade och och därmed försöker locka en och det går bara inte att fortsätta flyga. jag brukar skratta åt hur sjukt op stingern är. när man står och väntar på respawn av heli och min irl tar ett jet från andra sidan kartan på caspian border eller nån annan fordonskarta. stingern ska nerfas uta bara fan. man ska försvara sig med den om en heli kommer in lågt och börjar slakta en bas.

jeten ska vi inte ens tala om för de är riktigt kassa mot mark. flyg stider är riktigt roliga men ska man försöka ta ut en inf på marken eller ett fordan så krävs det enormt mycket för att få ut den. kan skriva flera sidor om saker som är fel. men helin är helt OK, jet är för dåligt mot mark och stingern är för bra.

Permalänk

Verkar vara en najs patch! IRNV siktet gör de rätt i att nerfa så man inte ser fiender på 1km håll i dagsljus. Sen tycker jag personligen att det är bra att dem nerfar Jets en aning. Testa att spela Rush på Kharg Island 32p som jänkare och där motståndaren har en bra pilot, helt omöjligt att få ner han iom att man kan vara på sådan liten del av banan. Det enda piloten behöver göra är att attackdyka, plocka tanks och infanteri, sen poppa flares så att alla tappar sin lock med stingers, och sen flyga iväg och han har flares uppe igen innan resten av missilerna har kommit ikapp.

Sen att AA-fordonen är för bra? Visst om planen flyger direkt över dem så plockar man ju dem, men då har ju piloten gjort ett stort misstag. Nu tänker jag iof mest på C-Ramen som man har i baserna. Länge sedan man satt i AA-bilen.

Visa signatur

:: i5 2500K @ 4.5GHz 1.34V :: Asus P8P67 Pro :: 4x4GB Corsair Vengeance 1600MHz CL8 :: Asus GTX 670 :: XFX Core 650W ::

Permalänk
Skrivet av TrueCroj:

läste bara det första inlägget och detta kommer ju förstöra allt. flyger du heli och det är en som lockar dig med stinger och gör allt för att få ner dig så går det knappt att flyga. när jag kör med min irl och vi går på en killstreak på kanske 10-20/0 så märker man hur 2-5 personer blir irriterade och och därmed försöker locka en och det går bara inte att fortsätta flyga. jag brukar skratta åt hur sjukt op stingern är. när man står och väntar på respawn av heli och min irl tar ett jet från andra sidan kartan på caspian border eller nån annan fordonskarta. stingern ska nerfas uta bara fan. man ska försvara sig med den om en heli kommer in lågt och börjar slakta en bas.

jeten ska vi inte ens tala om för de är riktigt kassa mot mark. flyg stider är riktigt roliga men ska man försöka ta ut en inf på marken eller ett fordan så krävs det enormt mycket för att få ut den. kan skriva flera sidor om saker som är fel. men helin är helt OK, jet är för dåligt mot mark och stingern är för bra.

Gawd, det är jobbigt och veta om jag ska hålla med eller inte. Men man kan väl göra både och antar jag.
Visst, det är ganska lätt att äga med en heli, under rätt förhållanden. Annars kan man bli ägd av en grupp engineers/aa/jets, men det är väldigt olika från strid till strid.

När jag kör heli, brukar jag ofta använda byggnader som skydd, och stora kranar/antenner etc. Dessa blockerar Engineers och flygplans stingers.
Lågflygning är enligt mig det bästa för helis, flyger man högt så blir man bara en måltavla.

Kör man med kompisar, och har kanske en eller två kompisar i en heli, en i jet, och några på marken, så kan man vända en strid väldigt enkelt.
Som alla säger, BF3 kräver samspel, teamwork, då du kanske finner dig mot en tank, och du kastar dina granater som inte har någon effekt (har faktiskt blivit dödad av en granat när jag satt i en tank en gång), så kallar man in ett flygplan eller heli som tar hand om tanken, och striden fortsätter.

Men som sagt, det är VÄLDIGT olika från strid till strid.
Jag själv tycker att halva Battlefield är just att man spelar med vänner, och utvecklar teamwork.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Skrivet av TrueCroj:

läste bara det första inlägget och detta kommer ju förstöra allt. flyger du heli och det är en som lockar dig med stinger och gör allt för att få ner dig så går det knappt att flyga. när jag kör med min irl och vi går på en killstreak på kanske 10-20/0 så märker man hur 2-5 personer blir irriterade och och därmed försöker locka en och det går bara inte att fortsätta flyga. jag brukar skratta åt hur sjukt op stingern är. när man står och väntar på respawn av heli och min irl tar ett jet från andra sidan kartan på caspian border eller nån annan fordonskarta. stingern ska nerfas uta bara fan. man ska försvara sig med den om en heli kommer in lågt och börjar slakta en bas.

jeten ska vi inte ens tala om för de är riktigt kassa mot mark. flyg stider är riktigt roliga men ska man försöka ta ut en inf på marken eller ett fordan så krävs det enormt mycket för att få ut den. kan skriva flera sidor om saker som är fel. men helin är helt OK, jet är för dåligt mot mark och stingern är för bra.

Okej, så det är helt ok att du kan våldta hela laget med Helin, men sen när folk tröttnar på det och väljer stingers så är de helt plötsligt OP? Jag tycker balansen stinger/heli är ganska bra i dagsläget, får se hur stor skillnaden är efter patchen.

Visa signatur

:: i5 2500K @ 4.5GHz 1.34V :: Asus P8P67 Pro :: 4x4GB Corsair Vengeance 1600MHz CL8 :: Asus GTX 670 :: XFX Core 650W ::

Permalänk
Medlem
Skrivet av SubMarine:

Okej, så det är helt ok att du kan våldta hela laget med Helin, men sen när folk tröttnar på det och väljer stingers så är de helt plötsligt OP? Jag tycker balansen stinger/heli är ganska bra i dagsläget, får se hur stor skillnaden är efter patchen.

Menade inte så. Menar att heli inte alls är så op, man klarar av att det är en engi som försöker ta ner en men inte när det blir fler som lockar. Då går det inte flyga ner och "våldta". Men måste säga att jag tycker stingern har lite för bra range, har du väl fått in en lock så når du sedan helin/jetet över "hela" kartan.

Det är bra som det är , bara att jet ska ta mer skada mot inf/landfordon "drop bombs eller något hade varit kul" och att när en stinger väl har lockat något så ska den inte fortsätta vara det även om man har stuckit till andra sidan kartan.

sen när folk skriver att folk får 80+ kills med jet, då måste det ju vara runt 80/5 och sådana stats för om någon får 80/50 så är det ju inte precis bra. Har cirka 130 timmar speltid och har aldrig någonsin sett ett enda jet få bra stats, aldrig aldrig någonsin. kanske någon som fått 15/2 vilket är normalt. men kanske kommer jag bara in på servrar där inte alla jet drivers får 50-80/0 varje gång. hade den personen lagt upp det på youtube så hade han varit rätt poppis (:

Permalänk
Medlem

Man kan knappast komma och säga att mål på marken har varit ett problem för flygfordon.

Tycker själv om att flyga ganska mycket, och trots att jag inte flyger så värst bra så har jag endast blivit nerskjuten av något från marken vid ett tillfälle, och då var det jag som inte tänkte mig för och flög direkt över fiendens mobila AA-fordon.

Att försöka skjuta efter ett plan med AA är näst intill omöjligt om piloten vet vad han gör. Även bakom spaken på helikoptrar sitter det ofta någon smart nog att hålla sig utom räckhåll för dessa fordon, men jag kan inte säga det samma för de flesta som flyger plan...

Även om det inte är ett problem för du kommer ändå inte att bli träffad av en Stinger-missil eller en missil från IGLA:n om du ens har en susning av vad du gör så tycker jag inte att de bör försämra Flares. Däremot hade jag hellre sett att de ändrade på dem så att de fanns i ett begränsat antal, och att man istället kunde skjuta ut dem den ena efter den andra på en gång. Sedan kanske det kan ta ett par minuter för dem att fyllas på igen. Detta skulle förhoppningsviss tvinga piloter att tänka till lite hur de flyger och när de bör skjuta ut sina Flares, samt tvinga dem att flyga bort och återhämta sig ett par minuter innan de kan komma tillbaka och våldföra sig på markmål igen.

Något annat jag vill se är plan som det går att sitta två i, där piloten endast skulle ha tillgång till Air-to-Air missiler och kulspruta och att den person som sitter i andra plats får ta hand om bomber eller Air-to-Ground missiler.

Permalänk
Skrivet av Hoster:

Något annat jag vill se är plan som det går att sitta två i, där piloten endast skulle ha tillgång till Air-to-Air missiler och kulspruta och att den person som sitter i andra plats får ta hand om bomber eller Air-to-Ground missiler.

Här håller jag med till 101%. Jag saknar BF2 tiden, då vi hade en co-pilot eller vad man ska kalla det, jag menar, det finns ju i kampanjen, varför inte i multi-player?

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Hur blir det nu med att kunna göra egna squads? och att man kanske skulle kunna vara 6st i varje? : )

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TrueCroj:

läste bara det första inlägget och detta kommer ju förstöra allt. flyger du heli och det är en som lockar dig med stinger och gör allt för att få ner dig så går det knappt att flyga. när jag kör med min irl och vi går på en killstreak på kanske 10-20/0 så märker man hur 2-5 personer blir irriterade och och därmed försöker locka en och det går bara inte att fortsätta flyga. jag brukar skratta åt hur sjukt op stingern är. när man står och väntar på respawn av heli och min irl tar ett jet från andra sidan kartan på caspian border eller nån annan fordonskarta. stingern ska nerfas uta bara fan. man ska försvara sig med den om en heli kommer in lågt och börjar slakta en bas.

jeten ska vi inte ens tala om för de är riktigt kassa mot mark. flyg stider är riktigt roliga men ska man försöka ta ut en inf på marken eller ett fordan så krävs det enormt mycket för att få ut den. kan skriva flera sidor om saker som är fel. men helin är helt OK, jet är för dåligt mot mark och stingern är för bra.

Helt korrekt.
Som det är nu känns det helt lotto med stingers, då dom kan låsa choppern var och när som helst.

DICE boosta choppern och gör den mer smidig tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

DICE boosta choppern och gör den mer smidig tack

Håller med, de skulle åtminstone kunna ge helikoptrar en permanent (eller vanlig) perk som måste låsas upp som gör dem snabbare. Speciellt nu när de har försämrat Flares.

Permalänk
Medlem

Ficklampan kommer fortfarande blända i dagsljus. Var står det att den inte skulle göra det? Jag kommer fortfarande använda ficklampan frenetiskt då den kommer blända minst lika effektivt som nu på nära håll. Vad som händer på avstånd är onitressant.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?
Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thexps:

Jag spelar hardcore för jag tycker om "verklighetstroget". Tror du det kräver mycket att skjuta ner ett jet i verkligenheten? NÄ, räcker med en kort salva kulor sen faller planet som en sten.

Skickades från m.sweclockers.com

Lyckas du träffa ett F15 plan som flyger i 1000KM/H med en vanlig M16A2 eller liknande i IRL så får du 1000:- av mig

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hoster:

Håller med, de skulle åtminstone kunna ge helikoptrar en permanent (eller vanlig) perk som måste låsas upp som gör dem snabbare. Speciellt nu när de har försämrat Flares.

Ja, fast helst ingen perk imo då man behöver andra perks som flares och guided, isf en boost knapp som bilar har (i värsta fall). Dock tycker jag en redig boost av den generellt sett behövs + smidighet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Ja, fast helst ingen perk imo då man behöver andra perks som flares och guided, isf en boost knapp som bilar har (i värsta fall). Dock tycker jag en redig boost av den generellt sett behövs + smidighet.

Detta skulle de kunna fixa rätt snabbt genom att lägga till en afterburner-liknande funktion, och balansera det genom att göra så att helikopterns värmesignatur ökar vilket på så sätt bör göra låsningar lättare och missiler svårare att göra sig av med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kogster:

Var nån gång som nån jävla SOFLAM och två skillade piloter med guided missle som totalt krossad allt som hette armor och vår air i vårt lag i operation firestrom. sen kan du ju tänka dig hur lätt det är att gå mot fienden när de har lika många soldater plus tanks med jävligt exakta skurar från deras jets plus heli's. kort och gått vi fick däng och det var inte för vi var sämre infanteri mot infanteri.

Ja, när det andra laget samarbetar och ditt lag inte gör det, då är det kört, oavsett om de kör heli/jet/tank/infanteri

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk

Kan dom patcha så skiten slutar krascha???

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Nu måste de bara fixa det där att man spawnar i Deployment ifall den valda spawnpointen försvinner i samma ögonblick som man klickar. T.ex när man väljer en viss flagga och klickar spawn, schmack så är man plötsligt i hemmabasen! Utan ett fordon i sikte. Idiotiskt. Är ju bara att skriva ut "Spawnpoint lost, please select another one" istället för att teleportera bort en från all action.

Permalänk
Skrivet av limited_edition:

vad är nerfa?

Att man nerfar någonting menas att t.ex mortars skadar mindre, man gör alltså det man vill nerfa lite mindre bra på olika håll och kanter!

Permalänk
Skrivet av EnNickeMan:

Nerfa är när man tonar ner eller försämrar något, t.ex om en pistol kan skjuta genom pansar, så nerfar man den så att den bara kan skjuta genom tyg.

I de flesta tillfällen stämmer detta, många gånger är det nästan lättare att skjuta någon med TacLight, men i få fall så kan hela skärmen bli vit, då ser du inte vart ljuset kommer från, då vet du inte vart du ska skjuta, och innan du hinner snurra och räkna ut vart ljuset kommer ifrån är du antagligen död.

Då är jag med! Tack!

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Frux:

Nu måste de bara fixa det där att man spawnar i Deployment ifall den valda spawnpointen försvinner i samma ögonblick som man klickar. T.ex när man väljer en viss flagga och klickar spawn, schmack så är man plötsligt i hemmabasen! Utan ett fordon i sikte. Idiotiskt. Är ju bara att skriva ut "Spawnpoint lost, please select another one" istället för att teleportera bort en från all action.

Ja verkligen, skit jobbigt! Detta får dom också fixa i nästa kommande patch.

Permalänk

Men f*n va sur man blir, ingen fix till fps dropsen som folk (iaf jag och andra) fick efter senaste patchen!? spelet är så gott som ospelbart efter den patchen, säkert chattat med 15 olika personer från deras support, gjort trådar på deras forum, och ändå ingen respons av dem. Battlefield 3 vart sjukt kul när man spelade i ca 70 fps ibland dippade ner till 55 under nån super explosion på en, och nu ligger man i runt 55 och dippar till 45 då och då.. betalade inte 400kr för att spela spelet i mindre än 1 månad -.-
Sorry, vart bara tvungen att skriva av mig lite

Permalänk
Medlem

Hoppas de har fixat så man alla kan köra SLI utan de kollosala problem som finns! (Inte bara jag som har det problemet)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Louca:

Hoppas de har fixat så man alla kan köra SLI utan de kollosala problem som finns! (Inte bara jag som har det problemet)

Kan det inte va så att det är nvidia som måste fixa det? Nu vet jag ej vad det är för fel men det kan va åt det hållet med. Sen skrivs väl inte ALLA saker ut heller?

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på att de ska fixa alla stenar som svävar över marken

Visa signatur

Superb CPU/GPU renderengine 40K

Permalänk
Medlem

<---- Där förlorade dom en trogen battlefield lirare..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akuma:

Givetvis innehåller nästa patch en hel del bugfixes men också en hel del balansering och tweakning av vapen.

De viktigaste jag anser fixas:

* Att bli bländad av laser/ficklampa under dagsljus kommer att försvinna
* Stingers kommer att bli mer effektiva mot Jets vilket är en väldigt välkommen fix mot konstant "air-whoring".
* Jets/Choppers tar längre tid på sig att skjuta flares
* Laser-Guided missiler kommer inte missa dess mål längre
* Air veichles stealth kommer att nerfas
* AA-veichles är svagare för träffar
* Mortars får längre reload-time och tiden det tar för shells att nå mål utökas (inge mer mortar spam?)

Mycket handlar om att Jet nerfas rejält, detta genom att det tar längre tid för dom att ladda om flares och att Stingers är mer effektivare. Detta är en VÄLDIGT välkommen fix eftersom i dagens läge krävs det 2-3 Engineers för att sänka EN jet. En Engineer har inte en endaste chans mot en jet i nuläget eftersom Jets har infinite flares och det är inga problem att "ducka" för en inkommande missil.

Jets behövs nerfas rejält i spelet eftersom de missbrukas på tok för mycket och det krävs på tok för mycket av en Engineers att sänka en Jet.

Jets kommer dock vara mer effektivare mot andra Jets och andra Choppers.

I BC2 kunde en Engineer sänka en tank om Engineerns visste vad han gjorde. I nuläget kan inte en Engineer göra ett enda sk*t mot en jet.

Det var på tiden att Jets blev mindre effektiva

I alla fall:

Vad är det för snack att INTE EN ENGINEER KAN INTE SÄNKA ETT PLAN! Är det någon som har sagt att det ska vara så? planen är redan för dåliga i dagens läge och all AA är på tok för stark. Rätt väg hade varit att göra planen svårare att manövrera men icke sa nicke, DICE väljer som vanligt att göra cod-kidsen till freds. BF3 är som sagt ett rent skämt ur BF-perspektiv.

Vart inte otrevlig!
Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Kan det inte va så att det är nvidia som måste fixa det? Nu vet jag ej vad det är för fel men det kan va åt det hållet med. Sen skrivs väl inte ALLA saker ut heller?

Må väl så vara, men jag har testat i andra spel med SLI bla steam spel och det fungerar sjukt bra och fps skjuter i taket. Visserligen flimrar det inte när jag spelar BF3 nu men kraschar konstant och fps är på hela 10 FPS oavsätt om ja kör low eller ultra!
Nej förhoppningsvis så updaterar dem fler saker! Dem kan omöjligen ha undgått alla som har SLIproblem!