Gulf of Oman 3 flaggor conquest 16p?

Permalänk
Medlem

Gulf of Oman 3 flaggor conquest 16p?

Hej.

Vad ska man söka på för att hitta Gulf of Oman 16 players med enbart 3 flaggor? Den där US börjar på strandkanten och inte har något hangarfartyg.

Vi joinade mer än 10 olika servrar ikväll och hittade enbart banan med 4 flaggor och hangarfartyget.

Samma fråga med Strike at Karkand med enbart 3 flaggor...

Tack på förhand.

Mvh

Tobias

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk

Conquest är med 3 flaggor och Conquest large är med 5 har jag för mig.
Antal spelare kan ni ju välja i serverfiltreringen (om ni snackar om Bf3 som jag tror ni gör )

Permalänk
Medlem

Conquest large är väl ännu fler flaggor?

Conquest 16p blir på Gulf Of Oman 4 flaggor där US startat ute till havs, men det finns en version av kartan där US börjar på stranden och det finns enbart 3 flaggor (samma som i BF2 16p läget).

Samma med strike at karkand, standard i Conquest 16p verkar vara 5 flaggor men det finns en version av kartan där man bara har 3 flaggor (hotellet, torget och sista flaggan vad den nu heter), även där samma bana som i BF2.

Men hur i helsike söker man på dessa banor??

Mvh

Tobias

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk

[gissning]Infantry Only?[/gissning]

Permalänk
Medlem

Hej.

Tack för hjälpen. Har sökt på Infantry Only också men det blir fortfarande samma banor (de med 4-5 flaggor).

Gulf of Oman med 3 flaggor har fortfarande LAV-25 och Abrams på US-sidan och 1st rysk tank på Ryska sidan.

Iaf på de servrarna vi spelade första dagen B2K släpptes...

Så irriterande dethär, EA kan väl inte ha dragit tillbaka de minsta banorna..?

Mvh

Tobias

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.