Var kollar jag GPU användningen ?? Hjälp tack ?

Permalänk

Var kollar jag GPU användningen ?? Hjälp tack ?

Hej! jag ville bara veta var jag kan kolla GPU Usagen jag vet redan var man kan hitta CPU och Memory <Performance> Task manager??
Finns det inget program eller nåt liknande för någon hade sagt att jag kunde använda Afterburner med det funkade inte GPU vad 0% hela tiden även om jag spelade.

Tips på var jag kan kolla GPU svara då här

Mvh
Marcus

Permalänk
Medlem

GPU-Z, och om du har nvidia så kan du prova EVGA Precision.
Vad har du för GPU? finns en del gamla som inte har stöd för dom programmen.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

MSI Afterburner är väldigt bra enligt mig!

Visa signatur

M4A87TD EVO/Radeon HD 6850 Crossfire/AMD Phenom II x4 @3.75/4 GB DDR3/NZXT Tempest EVO/Fractal Design 650 80+

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zearoxx:

MSI Afterburner är väldigt bra enligt mig!

Detta. Du får en ruta med load och temperatur och grejer, bara att tabba ner och kolla värdena.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk

Snälla kan vi gå över till min fråga ?

Permalänk

Om det nu skulle vara så att jag har för gammalt grafik-kort finns det inget sätt man kan kolla det på ?

Permalänk
Medlem

Afterburner ska funka även med ditt kort så vitt jag vet, men om det nu inte gör det har du provat nåt av de 2 program som cat_fish_1 tipsade om?
Du kan även testa Nvidia Inspector

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

ska testa evga ..........

Permalänk

Det är bara på 0% här med !

Permalänk

Inget funkar dessutom så svarar ingen -.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrozzCreep:

ska testa evga ..........

Skrivet av FrozzCreep:

Det är bara på 0% här med !

Skrivet av FrozzCreep:

Inget funkar dessutom så svarar ingen -.-

Skrivet av FrozzCreep:

Snälla kan vi gå över till min fråga ?

Du har fått bra förslag, om dessa inte funkar finns det nog inte så mycket att göra. Du kommer dock ALDRIG få hjälp med attityden du har på forumet, reggar ett konto samma vecka som du ställer frågan, följer inte forumets regler och beter dig riktigt otrevligt mot de som hjälper dig...

Permalänk

Ursäkta isåfall men jag hittar väl en annan lösning

tack för all hjälp:D