Sweclockers noobie här!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Sweclockers noobie här!

Jag är ny till sweclockers och har en fråga!

Är det tillåtet att sälja/byta steam gåvor i denna sektion??

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av Takish:

Är det tillåtet att sälja/byta gåvor i denna sektion??

Det är endast tillåtet att sälja/köpa i annonsdelen. Man kan lägga upp en annons för 15kr när man varit medlem i minst 3 månader.

"Marknad" högst uppe på sidan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Fortfarande trist att det ska kosta pengar.
Verkar ligga på 1-2 sidor nya saker / dag.
Förutom när det som nu nyligen var gratis, 10+ sidor om dagen. Finns uppenbarligen många som har varor som vill byta händer, men få som vill betala för det

OBS! Mina inlägg ska, där applicerbart, ses som mer allmänt filosoferande och avspeglar långt ifrån alltid min personliga åsikt i frågan. Sådär, nu slipper vi personpåhopp!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Takish:

Är det tillåtet att sälja/byta gåvor i denna sektion??

Hade du tagit dig fem sekunders betänketid innan du hoppade på "ny tråd"-knappen, så hade du funnit reglerna för forumet

|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Samsung 960 EVO 250GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av BasseBaba:

Förutom när det som nu nyligen var gratis, 10+ sidor om dagen. Finns uppenbarligen många som har varor som vill byta händer, men få som vill betala för det

15:- är ju ändå billigare än blocket!
Sen är det större chans att grejerna säljs här...
Swec lär ju tjäna pengar dom också...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av BasseBaba:

Anledningen bakom att annonserna kostar pengar tror jag är för att dom ska hålla en viss standard (bättre kvalitet på annonserna).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2009

Inte för att vara sån men, du ska egentligen läsa igenom reglerna innan du skapar ett konto.

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Ber om ursäkt glömde berätta att detta var angående Steam trading/selling.

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002