Varför är så många på Sweclockers negativa till Apple?

Permalänk
Medlem
Skrivet av roosterx:

Fast läser du denna tråden verkar det på mig som om många här menar att alla som köper Apple är idoter och inte fortjänar att leva...

Ja, ett mönster jag tycker mig se är att de som är emot Apple i denna tråd är mycket argare än de som gillar Apples produkter. Överklockad vattenkyld Windows-PC är den enda sanna vägen osv. Om man väljer något annat än det är man emot valfrihet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rixxz:

Och vad fasen har "IQ" med kunskap att göra? Ditt problem med att Android är segt är löst mycket enkelt. Installera LauncherPro eller liknande.

Eller menade du bara att det är krångligare att navigera i, något jag absolut inte håller med om.

För att komma till enhetens inställningar krävs två tappningar, för att öppna webbläsaren krävs en, för att ringa krävs en, för att SMS:a krävs en, för att öppna utforskaren krävs en, osv. osv.

Det är inte svårt att navigera i något av dem, det går bara snabbare och smidigare Med Ios. Sedan så tar man bra bilder direkt utan att behöva trixa med inställningar mm. resultatet blir bra ändå. sedan så det med en knapp tryckning för att komma åt något är ju detsamma för Ios

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Geeks
SweClockers

Finns redan en tråd i ämnet för dessa evighetsdiskussioner:

http://www.sweclockers.com/forum/100-apple-mac/957165-pc-elle...

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015