Permalänk
Medlem

BBCode - genomstruken text

Jag har sökt och funnit att man ska skriva text för att genomstryka text som inte längre gäller men när jag provar det i Sweclockers forumet så fungerar det inte. Är det något annat som gäller eller finns inte den funktionaliteten här på forumet?

Den här tråden kanske ligger i fel del så mod får gärna flytta den till lämpligare forumdel i så fall.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

genomstruket
Mindre
Större
Färg
Smileys

  • Lista

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

Du vet att du svarar i en snart 11 9 år gammal tråd va?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Du vet att du svarar i en snart 11 9 år gammal tråd va?

Ja, det var bland det bästa snabba svaren man fick på google. Samt att jag kontaktat redaktionen och frågat om man kanske inte skulle göra en liten snabbguide om det hela som söndags läsning.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

Ja, det var bland det bästa snabba svaren man fick på google. Samt att jag kontaktat redaktionen och frågat om man kanske inte skulle göra en liten snabbguide om det hela som söndags läsning.

Ja, det hade varit trevligt att ha en.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Måste vart för att jag sökte på BB code och inte BB kod. Ser nu att klickar man på sök med google så kommer den fram.
jag får be alla om ursäkt. Samt tack.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.