Ghost Recon: Future Soldier PROBLEM.

Permalänk
Medlem

Ghost Recon: Future Soldier PROBLEM.

Tjenare, köpte GRFS för några dagar sedan men har än inte kunnat lira mer än 5 minuter. När jag spelat ungefär 5 minuter så crashar spelet och det står "grafikdrivrutinerna har slutat fungera, dessa har nu återställts" ungefär och jag kan då inte spela mer.

Någon som vet vad felet är?`

Provat: Ladda ner nya drivisar, ändra massa inställningar i spelet och installerat om spelet.

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Tyvärr så är det spelet som är buggit som bara den, bara att vänta på att dom släpper en ny patch, och det senaste dom sagt om det är att dom är dagar ifrån att släppa en patch. men tyvärr så är det väldigt tyst ifrån Ubi soft om just detta.

finnas mer att läsa på deras forum

http://forums.ubi.com/forumdisplay.php/185-Ghost-Recon-Future...

Permalänk
Medlem

okej törligt som fan då. Att de ska ens släppa ett sådant spel och att man sedan måste betala fullt pris för ett ofärdigt spel är ju sjukt. men men life is a bitch. Tack

Permalänk
Medlem

Står fortfarande efter nyaste patchen. "Graftikdrivrutinerna har slutat fungera och har nu återställts" så går det inte spela mer. Blir grymt arg

Permalänk
Medlem

Dom fixar grafik problemen i nästa patch 1.4. Själv kan jag spela i ca 2-3 min, sen fryser sig hela datorn och måste starta om burken. 1.4 patchen kommer nästa vecka nångång. Då hoppas jag att man kan börja spela igenom spelet co-op med polarna.