Vad tycker ni om Armored Kill ?

Permalänk
Avstängd

Jag gillar Death Valley, grymt bra bana, men jag spelar bara Scout Heli, det finns många ställen man kan gömma sig på etc...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Jag gillar Death Valley, grymt bra bana, men jag spelar bara Scout Heli, det finns många ställen man kan gömma sig på etc...

Du får minuspoäng av mig, du hjälper knappast ditt team när du och 7 andra alltid ska stå och campa vid scouthelikoptern. Att du sedan kompenserar det med många kills .. tja, hjälper ju knappast när man behöver hjälp vid en flagga.

Men men, luften är fri - precis som spelet

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Du får minuspoäng av mig, du hjälper knappast ditt team när du och 7 andra alltid ska stå och campa vid scouthelikoptern. Att du sedan kompenserar det med många kills .. tja, hjälper ju knappast när man behöver hjälp vid en flagga.

Men men, luften är fri - precis som spelet

Ja, på sätt och vis har du rätt men för första gången i BF3 så har man i princip fått möjlighet att spela lite som man vill, i sitt egna tempo. Det var enligt mig den enskilt största anledningen till att BF-serien blev så populär.

Vem vet, hjälten i scouthelikoptern kanske hjälper till att ta över flaggor genom att rensa fi (kanske främst jobbiga fordon?) från distans.

Permalänk
Medlem

AK fick mig att börja lira igen efter 4-5 månaders afk. gillar armored shield och desert banan mest på 64 man qq

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Avstängd
Skrivet av candyraver:

Du får minuspoäng av mig, du hjälper knappast ditt team när du och 7 andra alltid ska stå och campa vid scouthelikoptern. Att du sedan kompenserar det med många kills .. tja, hjälper ju knappast när man behöver hjälp vid en flagga.

Men men, luften är fri - precis som spelet

Du har så fel, det händer välldigt ofta att jag kommer in på en server (Dock inte Armored Kill, för stora banor för att en enskild ska spela så stor roll) och vänder från underläge till överläge. Tex Damavand peak så spelar det jättestor roll och ha en bra Scout, även Noshar Canals.

Sedan är det tyvärr så att även idioter som inte kan flyga tar helin från oss som kan flyga och det min vän är sjukt irriterande och ja, då måste man stå och vänta på att han slösar bort helin på att irra runt lite och i bästa fall dö inom nån minut och i värsta fall använda helin som taxi till en flagga och sedan dö och ge bort helin till andra laget

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CyberVillain:

Du har så fel, det händer välldigt ofta att jag kommer in på en server (Dock inte Armored Kill, för stora banor för att en enskild ska spela så stor roll) och vänder från underläge till överläge. Tex Damavand peak så spelar det jättestor roll och ha en bra Scout, även Noshar Canals.

Sedan är det tyvärr så att även idioter som inte kan flyga tar helin från oss som kan flyga och det min vän är sjukt irriterande och ja, då måste man stå och vänta på att han slösar bort helin på att irra runt lite och i bästa fall dö inom nån minut och i värsta fall använda helin som taxi till en flagga och sedan dö och ge bort helin till andra laget

Riktigt tråkigt med folk som rasar i mainchatten över de som inte har lärt sig än. Alla var vi nybörjare en gång i tiden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk
Avstängd

Det finns 1 player start servers att öva på, det är inte okej att sabba för laget och ta en Heli om du inte kan flyga, punkt...

Visa signatur
Permalänk

Är ju ett spel så tror inte många tar det seriöst nog att öva på tom server då det är boring

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Det finns 1 player start servers att öva på, det är inte okej att sabba för laget och ta en Heli om du inte kan flyga, punkt...

Svårt att öva mot fiender på en 1 player server. Det blir rätt mycket svårare att skjuta ned något som rör sig och skjuter tillbaka på dig. Enda sättet att bli bättre är att öva öva öva och det kan ta månader innan man blir riktigt bra.

Visa signatur

3770k @4,5ghz, EK-Supremacy, 2x hd 7970 @1050/1500 , 4x 4 GB corsair vengeance LP 1600 mhz, Corsair RM1000x, z77a-gd65, Samsung 840 pro 256 GB, Crucial m4 128 GB, Nzxt switch 810

Permalänk
Medlem

Rekommenderar en stor stark till BF3 eller va fan en whiskey, så flyter det på mera med vinster. Eller är det bara jag som vinner rätt ofta efter en öl/whiskey?

Permalänk
Medlem

Jag kan säga såhär.. Armored Kill var nästan lika grymt som magneter.. inget är lika coolt som magneter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunner357:

Hur fn kommer man till gunship har spawnat på den flera gånger. Och det blir bara att man hoppar fallskärm jämt. Jag får alldrig skjuta från den. Har man missat något eller.?

Det finns ett spawn som heter Gunship och ett som heter Gunship paradrop.
Gissa 1 & 1/2 gång vilken man hoppar fallskärm ifrån.
komigen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pfeffe:

Rekommenderar en stor stark till BF3 eller va fan en whiskey, så flyter det på mera med vinster. Eller är det bara jag som vinner rätt ofta efter en öl/whiskey?

Hehe jag spelar på en UK-server och folk är mer eller mindre aspackade där på fre-lördagkvällar men efter mångamångamånga försök så måste jag erkänna att jag inte spelar bättre. Dock kan man bli rätt fokuserad efter 1-2 öl men sen går det utför - dock jääävligt roligt

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Avstängd
Skrivet av highspeed:

Är ju ett spel så tror inte många tar det seriöst nog att öva på tom server då det är boring

Det är det som är problemet med public, alla noobs som inte fattar allvaret

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur