Permalänk

Datorn laggar sönder

Har ett ganska stort problem här.. Jag satte spelet World of Warcraft på nerladdning, och hade satt på datorn kanske 1 timme innan nerladdningen. Efter ungefär 2 timmar kommer jag tillbaks till datorn, vill kallo facebook osv. börjar hela datorn lagga? youtube klippen laggar sönder, seg respons när man ska öppna upp olika program osv. Någon som känner igen detta problem? Vad kan detta bero på?

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoenix96:

Har ett ganska stort problem här.. Jag satte spelet World of Warcraft på nerladdning, och hade satt på datorn kanske 1 timme innan nerladdningen. Efter ungefär 2 timmar kommer jag tillbaks till datorn, vill kallo facebook osv. börjar hela datorn lagga? youtube klippen laggar sönder, seg respons när man ska öppna upp olika program osv. Någon som känner igen detta problem? Vad kan detta bero på?

kan bero på miljontals olika saker.

en enkel regel är; fungerar det igen när man startar om datorn så var det inget farligt problem.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |