Euro Truck Simulator 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Finns det demo på EUTS2? Kollade in hemsidan och det verkade vara fulla spelet.

Lirar det själv men en kompis är småintresserad men vill demotesta det först om det går. Han har inte Steam då han inte lirar någonting.

Det finns inget demo utan du får lov att ladda ner det fulla spelet.
Du kan spela spelet obegränsat i början utan att du behöver betala något. Men vill du fortsätta spela efter att du har nått spärren så måste du betala för en licens nyckel.

Permalänk
Skrivet av Beginner:

Skickade länken till honom så får jag se vad han tycker sen. Sagt åt honom att om han gillar och köper så "måste" han installera Steam för att underlätta patchning mm.

Tack allers!

Edit:

Slarvigt. Glömde. Han har inte Steam installerat så demotest måste ske "off Steam" så att säga.

Kör man demot utanför Steam och sedan köper en CD-key utanför Steam, så behöver man inte Steam överhuvudtaget för att köra spelet.

Updates till spelet tar man hem genom att gå in på deras hemsida och installera direkt över.

Enda egentligen som Steam behövs för, är när man vill köra multiplayer.

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle-anka:

Det finns inget demo utan du får lov att ladda ner det fulla spelet.
Du kan spela spelet obegränsat i början utan att du behöver betala något. Men vill du fortsätta spela efter att du har nått spärren så måste du betala för en licens nyckel.

Bara en kul iakttagelse, om man läser vad scs software skriver på sin hemsida så laddar man ju ner en demo version som sen kan låsas upp till det fulla spelet så huruvida en demo version finns eller inte kan ju diskuteras

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle-anka:

Det finns inget demo utan du får lov att ladda ner det fulla spelet.
Du kan spela spelet obegränsat i början utan att du behöver betala något. Men vill du fortsätta spela efter att du har nått spärren så måste du betala för en licens nyckel.

Förstår. Tack.

Skrivet av Lord_Moridin:

Kör man demot utanför Steam och sedan köper en CD-key utanför Steam, så behöver man inte Steam överhuvudtaget för att köra spelet.

Updates till spelet tar man hem genom att gå in på deras hemsida och installera direkt över.

Enda egentligen som Steam behövs för, är när man vill köra multiplayer.

Jodå. Vet att Steam inte är ett krav. Tänkte mer på att vännen är så ointresserad av spel att detta är nytt område för honom och jag vet att han inte kommer ta ner patcher manuellt utan detta är mitt sätt att få in honom på steamversionen så spelet hålls uppdaterat åt honom.

Tackar för alla svar. Skickade länk till honom så får jag se hur han gör sen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad det krävs för grafikkort för att pressa detta underbara spel på högsta inställningarna? Får gärna vara av nvidia bas och semipassivt

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk

Viking

Visa signatur

Intel Core i5 13400F | ASUS Prime B660-Plus D4 | MSI MPG A850G PCIE5 850W | Corsair 4000D Airflow | ASUS GeForce RTX 3060 12GB DUAL OC V2 | be quiet! Pure Rock 2 | Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1024GB | Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Permalänk
Medlem

@Varaflame:

Riktigt snyggt!

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk

Tackar

Visa signatur

Intel Core i5 13400F | ASUS Prime B660-Plus D4 | MSI MPG A850G PCIE5 850W | Corsair 4000D Airflow | ASUS GeForce RTX 3060 12GB DUAL OC V2 | be quiet! Pure Rock 2 | Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1024GB | Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Permalänk
Skrivet av FlashTec:

Någon som vet vad det krävs för grafikkort för att pressa detta underbara spel på högsta inställningarna? Får gärna vara av nvidia bas och semipassivt

det beror väll på hur mycket du moddar det

själv har jag ett hd 7870 oc och kan köra max grafik, men FPS varierar 30 som lägst och 70 som max(beroende på vart man befinner sig). Så ett 960 eller 970 (om du inte stör dig på 3.5gb snabbt vram och 0.5gb segt vram) tror väll att dem är semipassiva? är inte säker.

Visa signatur

Spec Dator:
Chassi:Fractal Design Define S Mobo:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING CPU:Intel Core i9 9900K stock Kylare:Cooler Master MasterAir Maker 8 RAM:16Gb DDR4 3000mhz GPU:2080Ti ROG STRIX GAMING OC SSD:Adata SX900 128GB M.2 SSD:Intel 660p 2TB HDD:1TB Seagate Baraquda 7200RPM SSHD:2TB Seagate Firecuda PSU:Corsair RM750x 80+ Gold OS:Windows 10 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av DreinLifeOfYou:

det beror väll på hur mycket du moddar det

själv har jag ett hd 7870 oc och kan köra max grafik, men FPS varierar 30 som lägst och 70 som max(beroende på vart man befinner sig). Så ett 960 eller 970 (om du inte stör dig på 3.5gb snabbt vram och 0.5gb segt vram) tror väll att dem är semipassiva? är inte säker.

Jag har lite svårt att ha maxade inställningar med min GTX 960. Får ostabil fps, runt 50 kanske. Om det beror på min CPU vet jag inte, men jag håller någonstans emellan high och ultra, allt är på högsta utom typ scaling och MLAA, och då går det fint med 80-100 fps.

Permalänk
Medlem

jag har uppäckte att finns bugg redan finns block vägen .. har ni uppleva oxå med ?

jag får väntar tills dom har update 1.22 snart . jag har förlora nästa 1,3 miljoner grund av bugg vägen .. minst tre gånger .. suck ..

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem

Google Translate much?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

ja men kan vara promods 1.98 som bugg oxå men jag har inte prova utan promods .. men säker kommer ny patch 1.99 el 2.00 .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag skitit i det blå skåpet här men var tvungen att installera om windows och nu när jag kör igång ETS2 genom Steam precis som jag gjorde innan så får jag skapa en ny profil. Jag trodde ju att i och med att Steam håller reda på ens framgångar att man även skulle kunnat sparat sin profil där.

Är det så eller får jag börja om från början?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Vet inte om jag skitit i det blå skåpet här men var tvungen att installera om windows och nu när jag kör igång ETS2 genom Steam precis som jag gjorde innan så får jag skapa en ny profil. Jag trodde ju att i och med att Steam håller reda på ens framgångar att man även skulle kunnat sparat sin profil där.

Är det så eller får jag börja om från början?

Som dom säger i staterna: you're fucked. Steam har molnlagring men jag har märkt att för vissa spel så funkar det sällan tex ets2 och prison architect.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Som dom säger i staterna: you're fucked. Steam har molnlagring men jag har märkt att för vissa spel så funkar det sällan tex ets2 och prison architect.

Skickades från m.sweclockers.com

Fan va bittert, gumman spelar ju någon form av onlinespel och där ligger allt online och det är gratis här kostar det pengar så funkar inte lagringen. Antar att det inte hjälper att vända sig till scs eller steam heller

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Vet inte om jag skitit i det blå skåpet här men var tvungen att installera om windows och nu när jag kör igång ETS2 genom Steam precis som jag gjorde innan så får jag skapa en ny profil. Jag trodde ju att i och med att Steam håller reda på ens framgångar att man även skulle kunnat sparat sin profil där.

Är det så eller får jag börja om från början?

Skrivet av [TBOC]Razor:

Som dom säger i staterna: you're fucked. Steam har molnlagring men jag har märkt att för vissa spel så funkar det sällan tex ets2 och prison architect.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av FlashTec:

Fan va bittert, gumman spelar ju någon form av onlinespel och där ligger allt online och det är gratis här kostar det pengar så funkar inte lagringen. Antar att det inte hjälper att vända sig till scs eller steam heller

Det är bara de spel som har ett moln ("Steam Cloud") i Steam som har molnlagring. ETS2 har inte det, dvs det är ingenting som "inte fungerat" såvitt jag förstår.

Det kräver väl helt enkelt att spelet är lite mer anpassat för Steam, förmodar jag.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Det är bara de spel som har ett moln ("Steam Cloud") i Steam som har molnlagring. ETS2 har inte det, dvs det är ingenting som "inte fungerat" såvitt jag förstår.

Det kräver väl helt enkelt att spelet är lite mer anpassat för Steam, förmodar jag.

Fast det spelet som gumman spelar som är helt gratis och har en fungerande molnlagring av savefiler är inte i Steam utan det är helt fristående, då tycker jag det är rätt dåligt att ett spel där både grundspelet och all DLC kostar pengar inte kan tillhanda hålla en sån service. Fast man kanske mest ska vara glad över att man får spela spelet

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Det är bara de spel som har ett moln ("Steam Cloud") i Steam som har molnlagring. ETS2 har inte det, dvs det är ingenting som "inte fungerat" såvitt jag förstår.

Det kräver väl helt enkelt att spelet är lite mer anpassat för Steam, förmodar jag.

Och sen så är det ju en sån fundamental grej med cloud saves att man numera tar för givet att spel på steam har det...

Men nu när jag kollar så har inte ETS2 det nej. Udda att dom inte lagt till det på ett så pass stort/populärt spel...

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Vet inte om jag skitit i det blå skåpet här men var tvungen att installera om windows och nu när jag kör igång ETS2 genom Steam precis som jag gjorde innan så får jag skapa en ny profil. Jag trodde ju att i och med att Steam håller reda på ens framgångar att man även skulle kunnat sparat sin profil där.

Är det så eller får jag börja om från början?

Det hjälper dig inte nu men greja ett konto på world of trucks och knappa sen in det i din nya profil så är du säkrad nästa gång du installerar om Windows.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Det hjälper dig inte nu men greja ett konto på world of trucks och knappa sen in det i din nya profil så är du säkrad nästa gång du installerar om Windows.

Skickades från m.sweclockers.com

Så World of trucks = automatisk sparning av savefil på molnbaserad lagringsplats?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Så World of trucks = automatisk sparning av savefil på molnbaserad lagringsplats?

Japp + att i en kommande uppdatering kommer det att tillföras en hel del nya funktioner som kommer kräva ett sådant konto. Det är dessutom gratis och det året eller så jag haft mitt konto har jag fått noll och inga skumma mail eller reklamutskick så det bör vara säkert :).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Japp + att i en kommande uppdatering kommer det att tillföras en hel del nya funktioner som kommer kräva ett sådant konto. Det är dessutom gratis och det året eller så jag haft mitt konto har jag fått noll och inga skumma mail eller reklamutskick så det bör vara säkert :).

Perfekt då ska jag ta och göra det. Tack för tipset

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Steam har lite rea nu. Så nu kan man få Euro Truck Simulator 2 - Deluxe Bundle för 16.31€
Innehåller både Going East, Scandinavia och några äldre titlar.

http://store.steampowered.com/sub/64904/

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Japp + att i en kommande uppdatering kommer det att tillföras en hel del nya funktioner som kommer kräva ett sådant konto. Det är dessutom gratis och det året eller så jag haft mitt konto har jag fått noll och inga skumma mail eller reklamutskick så det bör vara säkert :).

Skulle regga world of trucks nu men insåg att jag tydligen måste ha gjort det innan jag installera om burken för jag har redan ett konto där. Hur får jag ner den profilen till spelet?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Skulle regga world of trucks nu men insåg att jag tydligen måste ha gjort det innan jag installera om burken för jag har redan ett konto där. Hur får jag ner den profilen till spelet?

Första bilden i spelet där du väljer vilken profil du vill köra med (vilken gubbe, så att säga), klicka på "Edit" i högra halvan av bilden, sen fyller du i uppgifterna på nästa sida. Profit!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Första bilden i spelet där du väljer vilken profil du vill köra med (vilken gubbe, så att säga), klicka på "Edit" i högra halvan av bilden, sen fyller du i uppgifterna på nästa sida. Profit!

Om jag fyller i mina uppgifter där så kommer jag till WoT sidan loggar jag in där står det tydligen no profile truck data uploaded så antar att jag vid något tillfälle lyckas regga kontot men inte kopplat det så att savefilen hamnar hos WoT. Eller hur ska man tolka det?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Om jag fyller i mina uppgifter där så kommer jag till WoT sidan loggar jag in där står det tydligen no profile truck data uploaded så antar att jag vid något tillfälle lyckas regga kontot men inte kopplat det så att savefilen hamnar hos WoT. Eller hur ska man tolka det?

Jag får passa på den frågan tyvärr. Kanske någon annan här i tråden har svaret.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Jag får passa på den frågan tyvärr. Kanske någon annan här i tråden har svaret.

Skickades från m.sweclockers.com

Vet inte om du missat något här eller om scs missuppfattade mitt mail, mailade dom angående profilstrulet:

Hi,

I feel like I ended up in some trouble here and hope that you can help me. I built a new computer and installed ETS2, created an account on world of trucks, had to reinstall my computer and lost the save file, someone then told me that if I had a world of trucks account my profile would be saved there so logged in on WoT and was met by the message No profile truck data uploaded, thought ok then lets make a new profile in ETS2 and make sure to save that one on WoT but then when trying to do that it sais that i already have a profile on my account. So now, what to do?

Best regards

Svaret blev som följande:

Hello,

Euro Truck Simulator 2 does not offer cloud saving.

The save files can be moved from \Documents\Euro Truck Simulator 2\ on your old computer
to the respective folder on your machine.

Best regards,
SCS Software Tech Support

Vet inte hur det här blev nu

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Såg en stream igår där man körde multiplayer med massor andra. Såg fett nice ut.
Men jag undrar om ni har någon multiplayer mod som funkar bäst och vilken server man ska vara med på?