Permalänk
Medlem

Cp ljud i Unreal 1

Sprakar som fan, hur fixar jag detta?? Live 1024 kort... har fått samma fel i Unreal T, ibland fixar det liksom sig inte ens om man installerar om spelet AS jobbigt måste veta hur jag löser detta en gång för alla nu...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Antar att du har uppdaterat allt som går?

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk
Medlem

hum.. bra fråga.. fiffla med maskinvaruaccelrationen för ljud ?

Start>Kör>Dxdiag>Ljud

eller nåt sånt

Permalänk
Medlem

klart jag har uppat allt som går, annars kan man typ inte spela unreal alls på nyare system...

asså, åhh... det är bara i unreal och unreal t detta han hända, oftare i unreal också... händer liksom varje gång jag spelar det as jobbigt... det blir inte så med musiken, bara effekterna liksom...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

läste nånstans idag om detta faktiskt...man skulle lägga till en rad i nån fil. Problemet uppstår mellan spelet och sb live/win XP. Ska försöka hitta det igen...

hittar inte sidan... iaf du har den senaste patchen va? if inte hämta den här

Permalänk
Medlem

har den, men jag har nog haft detta problemet i w2k, fast det är jag inte alls säker på, har jag kanske inte haft, kan inte minnas det, bytte till xp så fort det kom typ...

Visa signatur

gotta go fast