Permalänk
Skrivet av olle360:

I nästa update hade vi tänkt att ta bort gräset och lägga till lite färgkorrigering, länkar till lite bilder så får ni säga om det blir bra eller dåligt. Alltså om vi ska ha kvar de gamla färgerna eller ha de nya.

Album länk: http://imgur.com/a/woUbf#0

http://i.imgur.com/OwcE4i2.jpg
http://i.imgur.com/uHRbPY6.jpg
http://i.imgur.com/Y9LxQ5W.jpg
http://i.imgur.com/F6KpDBU.jpg
http://i.imgur.com/cPyRzPa.jpg
http://i.imgur.com/4lLPJRh.jpg
http://i.imgur.com/KPaJStM.jpg

Det är kanske det bästa eftersom inte gräset finns överallt hela tiden. Annars hade jag gärna haft gräset kvar för både att kunna kamouflera sig själv och känna spänningen när man inte alltid kan se sin motspelare. Men det är just det där att jag kan ligga på en höjd och så ser jag någon som kryper helt öppet på ett fält, den enda som tror att han döljs av gräset är den stackars saten som sekunden senare är död

Visa signatur

Antec P280 + Scythe Slipstream PWM 120mm | MSI Z370 Tomahawk | 8700K @stock + TR Silver Arrow | Corsair LPX 16GB @3600MHz | Seasonic Prime 850W Titanium | MSI RTX2080TI Gaming Trio | Crucial MX500 1TB M.2 | Asus Xonar Essence STX | LiteOn 12xBD | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Logitech G703 | Corsair K70 RGB | SennHeiser GSP 600

Permalänk
Skrivet av gn1p:

1, kan jag nog fixa. Men kan faktiskt lite fel om han har löst på det sätt jag tänker på. T.ex. för att veta vem som körde på en får man kolla om det finn snågon bil i närheten som har en viss fart sen straffar man den personen som kör. Men om respawnar när någon körbi kan det faktiskt bli fel...
Har andra prioteringar TBH eftersom det inte är jättesvårt att komma in på ts och säga att man har en idiot i laget

2, Ansiktsmoddar kräver alltså att alla på servern tankar denna fil vilket gör att det skapar en viss desynk. För en sådan liten detalj...

3, andra gubbar är väl möjliga. Men då ska de finnas i spelet och inte via någon mod. Länka gärna och berätta vilken den ska ersätta.

mvh Patrik

1. Jag vet bara när jag spelat på Arma2.ru servrarna så blir du straffad direkt när du kör över en i laget vilket är bra då det finns många svin som utnyttjar detta för vapen bla. Om det finns nått sätt att lägga in så tror jag många skulle uppskatta det.

2. Jag såg nån video om detta och som jag förstod det så behövs nog bara BIKEY filen läggas till i servern. När jag försöker joina med tex mercenery moden så står det att servern måste lägga till en godkänd nyckel. Om det bara är BIKEY filen så ligger den på 1kb men om det är hela moden blir det lite jobbigt. Vore bara jävligt coolt med mer customfaces.

3. Jag har en lista med alla orginalkaraktärer från Arma2 och OA. Ska sitta ner en sväng här idag och skriva ner mina förslag Vill du ha listan i PM eller här i tråden? (lång lista)

Mvh Cederlöf

Visa signatur

ASUS CG8270, Core i7-3770 3.9GHz, 12GB DDR3, 128GB SSD, Geforce GTX 680

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalleable:

Det är kanske det bästa eftersom inte gräset finns överallt hela tiden. Annars hade jag gärna haft gräset kvar för både att kunna kamouflera sig själv och känna spänningen när man inte alltid kan se sin motspelare. Men det är just det där att jag kan ligga på en höjd och så ser jag någon som kryper helt öppet på ett fält, den enda som tror att han döljs av gräset är den stackars saten som sekunden senare är död

Ser riktigt bra ut tror detta blir bra, Skönt att det kommer bli lättare att hitta alla npcs med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalleable:

Det är kanske det bästa eftersom inte gräset finns överallt hela tiden. Annars hade jag gärna haft gräset kvar för både att kunna kamouflera sig själv och känna spänningen när man inte alltid kan se sin motspelare. Men det är just det där att jag kan ligga på en höjd och så ser jag någon som kryper helt öppet på ett fält, den enda som tror att han döljs av gräset är den stackars saten som sekunden senare är död

lägg dig bara och tryck i en buske så blir det nog bra

Permalänk

Hmm, jag är helt ny ang. Arma och undrar hur jag gör för att komma in på eran server då länken i trådstarten inte fungerar.

Mvh TheSnowMan

Visa signatur

Null

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheSnowMan:

Hmm, jag är helt ny ang. Arma och undrar hur jag gör för att komma in på eran server då länken i trådstarten inte fungerar.

Mvh TheSnowMan

Du startar ArmA 2: Operation Arrowhead, går in under multiplayer, hoppar in under "filter" och anger wasteland som mission och swec som servernamn. Är servrarna fulla så brukar de inte dyka upp i listan, så det kan behövas refreshas tills dessa dyker fram.

Permalänk
Medlem

Sånt här man får leva med när man hoppar in å pangar lite:
http://i.imgur.com/Cp7w7IL.png

Plus, tyckte färgkorrigeringen var skön, spelet såg väldigt grått ut efter man slog av det

//DrMengBrandt - Koksdoktorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av xLas:

Sånt här man får leva med när man hoppar in å pangar lite:
http://i.imgur.com/Cp7w7IL.png

Plus, tyckte färgkorrigeringen var skön, spelet såg väldigt grått ut efter man slog av det

//DrMengBrandt - Koksdoktorn

Standard
Har fixat så att den är toggleable

Gräset får vi diskutera vidare då jag faktiskt har hört ett bra argument att ha kvar det vilket är att det faktiskt används i closecombat, man kan ligge i gräset i närheten av någon med ghilliesuit och han springer förbi :/ Sen ser det jäkligt tomt utan, vad tycks?

Fixat så att man får teamkill om man kör på någon. Men detta kommer nästa update

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Standard
Har fixat så att den är toggleable

Gräset får vi diskutera vidare då jag faktiskt har hört ett bra argument att ha kvar det vilket är att det faktiskt används i closecombat, man kan ligge i gräset i närheten av någon med ghilliesuit och han springer förbi :/ Sen ser det jäkligt tomt utan, vad tycks?

Fixat så att man får teamkill om man kör på någon. Men detta kommer nästa update

Ja, ser lite fel ut när gräset är borta och ja, det är rätt kul när folk(och annat) springer förbi en när man ligger i gräset, krävs inte ghille för det vilket kommande bilder visar
http://imgur.com/a/5tjKi

Hade lite chokladpudding i byxan efter det där kan jag lova.

Permalänk
Skrivet av gn1p:

Standard
Har fixat så att den är toggleable

Gräset får vi diskutera vidare då jag faktiskt har hört ett bra argument att ha kvar det vilket är att det faktiskt används i closecombat, man kan ligge i gräset i närheten av någon med ghilliesuit och han springer förbi :/ Sen ser det jäkligt tomt utan, vad tycks?

Fixat så att man får teamkill om man kör på någon. Men detta kommer nästa update

Håller med om att gräset borde va kvar med samma argument om att det används vid CC!
Fan va bra och snabbt fixat med teamroadkill! +++

Vad tror du om nya karaktärer? Hur ska jag skriva ihop ett förslag?

Visa signatur

ASUS CG8270, Core i7-3770 3.9GHz, 12GB DDR3, 128GB SSD, Geforce GTX 680

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cederlöf87:

Håller med om att gräset borde va kvar med samma argument om att det används vid CC!
Fan va bra och snabbt fixat med teamroadkill! +++

Vad tror du om nya karaktärer? Hur ska jag skriva ihop ett förslag?

Det bästa är om du skriver vilka som borde bytas ut T.ex. Första gubben independent mot t.ex. "Batman_skin_ep1" Eller typ att byta ut officer med fina hatten mot Batman osv... Men att tänka på är att man inte tar bort några keyklasser så som engiener utan att man ersätter med en annan engineer

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Skrivet av gn1p:

Standard
Har fixat så att den är toggleable

Gräset får vi diskutera vidare då jag faktiskt har hört ett bra argument att ha kvar det vilket är att det faktiskt används i closecombat, man kan ligge i gräset i närheten av någon med ghilliesuit och han springer förbi :/ Sen ser det jäkligt tomt utan, vad tycks?

Fixat så att man får teamkill om man kör på någon. Men detta kommer nästa update

Ja med det i åtanke ang gräset så håller även jag med att gräset ökar på spänningen i CC. Dessutom så spelar ju alla under samma förutsättningar så ingen är ju mer utsatt än någon annan.

Visa signatur

Antec P280 + Scythe Slipstream PWM 120mm | MSI Z370 Tomahawk | 8700K @stock + TR Silver Arrow | Corsair LPX 16GB @3600MHz | Seasonic Prime 850W Titanium | MSI RTX2080TI Gaming Trio | Crucial MX500 1TB M.2 | Asus Xonar Essence STX | LiteOn 12xBD | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Logitech G703 | Corsair K70 RGB | SennHeiser GSP 600

Permalänk
Medlem

Har tänkt att pröva med 3d vyn avslagen på server 2 under en tid för att se vad folk tycker.

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Efter gårdagen experiment har vi bestämt oss för att pröva en variant på 3rd vyn, Nu kan man använda 3rd vyn i fordon men inte till fots.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Nybörjare på DayZ, vad menas med "Wasteland"? Kommer nog in ikväll och spelar lite!

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

Nybörjare på DayZ, vad menas med "Wasteland"? Kommer nog in ikväll och spelar lite!

ja man kan kalla wasteland för en annan mod (teknist set inte en mod utan en mission). Till skillnad från DayZ behöver du inte ladda ner och installera något, starta helt enkelt arma 2 OA och gå in i serven. finns en tråd om wasteland generellt här: http://www.sweclockers.com/forum/138-arma-och-dayz/1147165-ar...

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Efter gårdagen experiment har vi bestämt oss för att pröva en variant på 3rd vyn, Nu kan man använda 3rd vyn i fordon men inte till fots.

Gillas otroligt mycket från min sida! Servern har dock startat om lite dumma tider idag och därför stått rätt still. Döm inte ut tomheten direkt, detta kan nog bli riktigt bra. Kanske ett meddelande till folk som joinar att man kan slå av voblingen som sker när man springer? Eller om det går att scripta bort kanske?

Att gräset används i close combat tycker inte jag är anledning nog. Det är sällan man möts så nära ändå, det är mycket vanligare att det sker på avstånd. Och där fyller inte gräset någon funktion, förutom att man luras av att man är gömd. Ger det dessutom bättre FPS så stärker det argumentet med att spelta utan gräs ännu mer. Men sen är jag ingen "grafiknjutare" direkt och bryr mig inte riktigt om utseendet av avsaknat gräs.

Sedan vore det kul att på något sätt stimulera basbyggande för OPPFOR och BLUEFOR (eller kanske för folk att spela i lag i huvudtaget), att lagen verkligen måste sammarbeta. Om det kan göras via missions på något sätt, där ena laget får ett uppdrag att bygga en bas under en viss tid, som sedan ska attackeras efter en viss tidpunkt. Jag vet inte, det finns säkerligen en massa idéer för att göra detta på. Kanske lägga till lite mer typer av byggmaterial? (vet dock inte om detta ökar storleken på mission-filen om det måste in egna models, eller om det finns fler inbyggda att välja på).

En annan punkt, vapenspawn. Något som ni lyckats med och som andra servrar saknar är vapenbalansering. Här får man kämpa för bättre vapen och spawnar inte med ett reconvehicle bredvid sig, och det är bra. Men det är lite extremt i vissa fall. I många många fall så är det enda man hittar MP5, MP5SD, BIZON och i vissa fall en Lee. De förstnämnda är helt värdelösa, det finns ingen rimlig chans alls att skjuta tillbaka. Har du en spelare som besitter en MK17 eller liknande så kan du lika gärna nyttja glocken. På ett sätt (precis som jag nämnde) är det bra, det ska vara svårt att hitta bra vapen, men ibland blir det bara löjligt. Lite mp5or och liknande får det gärna vara, men höj gärna spawnration på akm/sa-58/m4-vapen. Då finns det i alla fall lite hopp att kulorna faktiskt kommer fram om man möts i en 1v1. Kanske märks av mest för oss indies som inte blir farmade med vapen och spawns hela tiden

> Möjligtvis höja priset på MK17 CCO en aning, lite för billig för sin prestanda. 600-700 hade nog varit rimligare.

... och som vanligt, grymt jobb med servrarna. Kul att se att det fortsätter komma bufixes och nya features

Permalänk
Medlem
Skrivet av woicer:

Gillas otroligt mycket från min sida! Servern har dock startat om lite dumma tider idag och därför stått rätt still. Döm inte ut tomheten direkt, detta kan nog bli riktigt bra. Kanske ett meddelande till folk som joinar att man kan slå av voblingen som sker när man springer? Eller om det går att scripta bort kanske?

Att gräset används i close combat tycker inte jag är anledning nog. Det är sällan man möts så nära ändå, det är mycket vanligare att det sker på avstånd. Och där fyller inte gräset någon funktion, förutom att man luras av att man är gömd. Ger det dessutom bättre FPS så stärker det argumentet med att spelta utan gräs ännu mer. Men sen är jag ingen "grafiknjutare" direkt och bryr mig inte riktigt om utseendet av avsaknat gräs.

Sedan vore det kul att på något sätt stimulera basbyggande för OPPFOR och BLUEFOR (eller kanske för folk att spela i lag i huvudtaget), att lagen verkligen måste sammarbeta. Om det kan göras via missions på något sätt, där ena laget får ett uppdrag att bygga en bas under en viss tid, som sedan ska attackeras efter en viss tidpunkt. Jag vet inte, det finns säkerligen en massa idéer för att göra detta på. Kanske lägga till lite mer typer av byggmaterial? (vet dock inte om detta ökar storleken på mission-filen om det måste in egna models, eller om det finns fler inbyggda att välja på).

En annan punkt, vapenspawn. Något som ni lyckats med och som andra servrar saknar är vapenbalansering. Här får man kämpa för bättre vapen och spawnar inte med ett reconvehicle bredvid sig, och det är bra. Men det är lite extremt i vissa fall. I många många fall så är det enda man hittar MP5, MP5SD, BIZON och i vissa fall en Lee. De förstnämnda är helt värdelösa, det finns ingen rimlig chans alls att skjuta tillbaka. Har du en spelare som besitter en MK17 eller liknande så kan du lika gärna nyttja glocken. På ett sätt (precis som jag nämnde) är det bra, det ska vara svårt att hitta bra vapen, men ibland blir det bara löjligt. Lite mp5or och liknande får det gärna vara, men höj gärna spawnration på akm/sa-58/m4-vapen. Då finns det i alla fall lite hopp att kulorna faktiskt kommer fram om man möts i en 1v1. Kanske märks av mest för oss indies som inte blir farmade med vapen och spawns hela tiden

> Möjligtvis höja priset på MK17 CCO en aning, lite för billig för sin prestanda. 600-700 hade nog varit rimligare.

... och som vanligt, grymt jobb med servrarna. Kul att se att det fortsätter komma bufixes och nya features

Kul att ändringarna gillas, ang motivationen att bygga bas har vid tänkt på länge de kanske blir nått i uppdateringen efter den som kommer nu. En tanke är att ha designerade bas ställen för blue/opfor. Om man lägger ner föremål i de området kan man tjäna pengar varje 5min t.ex., eller låsa upp saker i affärerna som anars inte är tillgängliga. Bas platserna ska vara dynamiska och ändras varje restart och kanske en eller två gånger under servens gång. Men än så länge är det bara en tanke, de kommer kräva en del tid och motivation från våra kära mission editors

/ToyBear

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Finns ju fördelar att hosta när man får -1 i Ping

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Gillar skarpt att inte ha 3rd vyn, allt vart mer spännande på nåt sätt när man inte kunde kika runt alla väggar träd osv.
Ta bort det på 1:an med tycker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weman:

Gillar skarpt att inte ha 3rd vyn, allt vart mer spännande på nåt sätt när man inte kunde kika runt alla väggar träd osv.
Ta bort det på 1:an med tycker jag.

Räcker med att vi skrämt bort hela populationen på server #2
Får se hur länge vi har kvar det Säger inte att vi ska ta bort det men...

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Jo, det är synd att inte fler verkar nappa. När man väl får in ~10 stycken hyfsad nyligen efter en restart så brukar folk ändå trilla in, och spela. Men uppenbarligen verkar majoriteten av spelarna uppskatta att kunna se fiender runt hörn och bunkercampra på övervåningen hela dagen lång. Och då får man tyvärr anpassa sig efter det =/ Gissar på att ni nog får gå tillbaka till 3D-vy, det är inte skoj att en server ska behöva stå tom. Uppskattat att ni vågade pröva i alla fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av woicer:

Jo, det är synd att inte fler verkar nappa. När man väl får in ~10 stycken hyfsad nyligen efter en restart så brukar folk ändå trilla in, och spela. Men uppenbarligen verkar majoriteten av spelarna uppskatta att kunna se fiender runt hörn och bunkercampra på övervåningen hela dagen lång. Och då får man tyvärr anpassa sig efter det =/ Gissar på att ni nog får gå tillbaka till 3D-vy, det är inte skoj att en server ska behöva stå tom. Uppskattat att ni vågade pröva i alla fall

Precis, hade det lyckats hade man kunnat utveckla det hela så man hade 3:dp i fordon (utan commander) 3dp när man byggde men fp när man sprang till fots

Men vi får se vi ger det nog iaf till näsat update skulle jag tro

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Verkar som att det tyvärr finns folk som inte har något bättre att göra än att lägga pengar på att DDoSa folk... :/

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Räcker med att vi skrämt bort hela populationen på server #2
Får se hur länge vi har kvar det Säger inte att vi ska ta bort det men...

Ja det verkar tyvärr inte alls poppulärt med 3dvyn bortaget... Väldigt synd tycker jag då det vart en helt ny spelstil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weman:

Ja det verkar tyvärr inte alls poppulärt med 3dvyn bortaget... Väldigt synd tycker jag då det vart en helt ny spelstil.

Helt och hållet med dig, men man kan tyvärr inte få allt här i livet

...finn ett fel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av woicer:

Helt och hållet med dig, men man kan tyvärr inte få allt här i livet

http://i.imgur.com/s2nl8of.jpg

...finn ett fel!

Är det en enorm bil på ett fält? eller är den towad av en heli

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Kan nu meddela att vi kör server #2 som vanligt. Alltså med samma setting som server #1
Det var en rush med människor inne idag och den var faktiskt full men den tappade extremt mycket efter vi bytte till first person. Många har även klagat på att vi kör firstperson...

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Ockuperar elektro med stil!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Hurra! Nu är inte varje fordon fylld med mp5or eller bizon
Nu återfinns bara problemet att runt halvtid på servern (eller vad man ska kalla det) så kan vissa städer vara toktomma på fordon. Dock så förstår jag att detta är ett ganska så svårt problem att lösa...så pojkar och flickor (av er som spelar på servrarna) börja samåk lite mer *höhö*

//På återseende ute i skogen någonstans