slog just sönder mitt tangentbord, behöver tips på nytt.

Permalänk
Skrivet av Pantsoff:

Haha, slå sönder tangentbord och knulla utan kondom? Whaaaat!? Btw vem fan använder sig utav ordet "knulla" numera? Känns som man använde sådana ord när man var 12 år gammal

haha vem bryr sej om ord, bara andra vet vad man menar o sen tog ja bara de exemplet för att de skulle låta bissart o nej ni som tänker att ja är 12, det ee ja inte

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

funkar dom till win 7?

Japp!

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

steelseries 6Gv2 -> http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=617695

Lyckas du slå sönder det ska du få mitt

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Ingen tipsat om IBM model m ännu? Lycka till att slå sönder den stridsvagnen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Ingen tipsat om IBM model m ännu? Lycka till att slå sönder den stridsvagnen.

Skickades från m.sweclockers.com

Du läste aldrig sida ett

#13079347

Permalänk
Medlem

Lägg en kudde bredvid dig, slå skiten ur den istället, (när det väl behövs) funkar alltid för mig.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

tack för många bra tips tyvärr är många inte bakrundsbelysta och det är ganska viktigt det med kudden lät rätt skonsamt , oftast slår jag på hårdare saker som dödar handen. krossade knogen för ett tag sen ja ska testa det med kudden , men oftas gymmar jag innan ja spelar och då blir ja inte lika arg

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har lyckats behålla mitt tangentbord från Logitech sen 90-talet? Är det ovanligt?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Define R5 || Cooler Master V750S || Asus Z97-A || Intel i7 4790K + Hyper 212 Evo || EVGA GTX 980 Ti SC+ || Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz || 850 EVO 500GB + Samsung 860 EVO 1TB || 4 TB HDD

Permalänk

TS du borde köpa ett relativt dyrt tangentbord, ungefär 500-1000kr klassen! Då får du inte bara ett riktigt bra tangentbord med bra kvalitet, utan dessutom så tänker du nog till en extra gång innan du bankar skiten ur det!

Detta i sin tur kanske leder till att dina aggressionsvanor försvinner!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk
Skrivet av Karlssown:

TS du borde köpa ett relativt dyrt tangentbord, ungefär 500-1000kr klassen! Då får du inte bara ett riktigt bra tangentbord med bra kvalitet, utan dessutom så tänker du nog till en extra gång innan du bankar skiten ur det!

Detta i sin tur kanske leder till att dina aggressionsvanor försvinner!

de kanske är bra men slog sönder en 5 månader gammal laptop utan att tänka för några månader sen så vill inte slå sönder nått dyrt igen

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Avstängd

såna som du ska ha 99kronors jula tangentbord... köp 10st såna för 990kronor
edit

seriöst varför är du så störd o slår sönder dina egna saker? som du kanske själv har betalat? eller ännu värre fått i present
så på fullaste allvar kolla på jula tangentbord eller biltema för det passar din stil
/joshoa

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

det med kudden lät rätt skonsamt , oftast slår jag på hårdare saker som dödar handen. krossade knogen för ett tag sen ja ska testa det med kudden , men oftas gymmar jag innan ja spelar och då blir ja inte lika arg

Bah. En redig sandsäck fäst i golv + tak och ett basebollträ, säger jag!

Såg i tidigare inlägg att din läkare rekommenderat 1/3 av din normala dos Concerta (gissar jag?). Det lät skumt... känner flera personer med adhd som tar Concerta men aldrig har de jonglerat med dosen på det viset vad jag vet.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Påminner om mig i att jag blir så ARG när jag förlorar i spel om fienden är en lamer o kör billiga taktiker (t.ex bli skjuten av en krypskytt hela tiden som man inte ens ser eller om de drygar sig nåt så in i i RTS som CoH med jobbiga strategier).

Dock har jag aldrig slått sönder nåt.

Hade fan varit rädd att vara på samma LAN som dig men jag vet att det hade varit dagens grej att trolla dig i nåt spel så du hade blitt galen

Ifråga om tangentbordsråd så handlar det hela om du kommer banka sönder det eller inte. Tar du din medicin så så kör på det bästa du vill ha. Annars får det bli 49:- modeller.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk

aldrig har de jonglerat med dosen på det viset vad jag vet. :)[/QUOTE]

ja kör concerta, anledningen till minskad dos var att ja skulle testa en vecka utan medicin för att se om man kunde se skillnad men när man ska börja igen så får man inte gå direkt på högsta utan man får köra några dar på lägre styrka ska köpa en boxningssäck

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!