Kommer inte åt mina filer

Permalänk

Kommer inte åt mina filer

Tjabba.

Min hårddisk har pajat kan man väll säga ser den inte i windows längre. Men jag vet att det finns program som man ändå kan komma åt sina filer på disken. Har sökt på google men inte hittat något program som kan återskapa filer från en hårddisk som inte har en enhet. Har ni några förslag ? Och program som är gratis och gärna inte program som är gratis att använda men när man skall återskapa filerna kostar det pengar.

/Force

Permalänk

Recuva kan återställa bilder musik och video. Helt gratis.

Dock om inte windows hittar den alls kan det vara svårt för Recuva att veta vilken hårddisk den ska återställa filer på,

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Tjabba.

Min hårddisk har pajat kan man väll säga ser den inte i windows längre. Men jag vet att det finns program som man ändå kan komma åt sina filer på disken. Har sökt på google men inte hittat något program som kan återskapa filer från en hårddisk som inte har en enhet. Har ni några förslag ? Och program som är gratis och gärna inte program som är gratis att använda men när man skall återskapa filerna kostar det pengar.

/Force

Hdd regenerator fixar pajade hårddiskar. Och när den har gjort det så är det bara att göra en backup. Lycka till men dock kan det ta upp till en månad för den att göra det, stäng aldrig av datorn under processen.