Säljer Webhallen retur/beg som nytt?

Permalänk
Skrivet av f@boy:

Så de tre sista kommentarerna missar poängen helt och hållet.
Jag skrev att de hade en bra lösning och att jag inte hade tid att vänta längre, ok.
Jag sammanfattar:
De bra, jag inte tid. Capisce.

Men jag förväntar mig att de ringer tillbaka när de säger det.

Och framförallt vill jag att de säljer produkter där man vet att de är nya från fabrik. Det är mitt huvudgnäll.
Annars får de sälja det på fyndhörnan, då vet man vad man köper. Jag trodde jag köpte ett nytt, nu vet jag inte.

Men de har ju för tusan svarat att de e nytt från fabrik. så varför inte bara va nöjd?

""...det enda som kan ha hänt är att vi har gjort om dom till EU versioner från UK eller Australien genom att ändra nätsladd"
Dvs detta är då något som gjorts i Corsair fabrik och enda resultatet av det är att de återförseglat kartongen efter att ha bytt kabel och att de möjligtvis kan bli viss åverkan på kartongen i sig. Produkten är dock orörd/oanvänd och definitivt vad som kvalificeras som fabriksny. "

Permalänk
Medlem

Det här måste ta priset som en av de värsta trådarna jag läst.... fy fan vilken nörd rage, dags att flytta ut från mammas källare!

So what om dom öppnat din kartong för att byta kabel, vill du hellre ha en Amerikansk sladd? Även om det nu är så att det skulle vara en retur, vad spelar det för roll så länge produkten fungerar som den ska??