SweClockers segt nästan konstant idag

Permalänk
Medlem

SweClockers segt nästan konstant idag

Bara jag eller? Kör via Telia.

Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.

Permalänk

Samma här, kunde inte ansluta alls ett par ggr nu under kvällen, bredband2 har jag.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

sweclockers server är belastad. någon la ut en länk till sweclockers på reddit så nu är det många som besöker hemsidan.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Hade vart trevlig om någon Moderator eller nått, kunde gå in och bekräfta problemet! Visst känner man av att det är segt som sirap idag

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Mitt internet har varit väldigt segt idag. Tillslut startade jag om allt (router, nätverkskortet mm.) Prövade med sweclockers men internet var fortfarande segt. Men jag prövade nu lite andra sidor då jag såg din tråd. Och det visar sig att det nu går fort igen. Bara SweC som är segt. Alltså, dålig sida att testa sin internet hastighet på ikväll..

Visa signatur

Dator: NZXT H2 | MSI Z77a-gd65 | i7-3770k | Corsair h40 med Noctua NF-F12 PWM | Sapphire 7970 Ghz Vapor-X 3GB | Corsair Vengeance 32GB | XFX 550W bronze | Samsung 840 & 850 EVO 250GB SSD | WD Red 3TB |
Kringutrustning: Skärm Qnix 27" 2560x1440p @96hz | Tangentbord Qpad MK-85 | Mus Qpad 5k pro | Matta Qpad CT 4mm | Headset Qpad Qh-90

Permalänk
Medlem

Kolla facebook. De jobbar på det.

Permalänk
Medlem

Samma här tyvärr.

Visa signatur

MSI Z270I :: Intel Core i5 7600K :: Corsair Vengeance LP 16GB :: Samsung 960 EVO (m.2) :: MSI GeForce 1070 OC
Inet fraktfritt

Permalänk
Geeks
SweClockers

Det stämmer att vi har hög belastning till följd av en länk från Reddit.com. Bör återgå till det normala under natten.

http://www.reddit.com/domain/sweclockers.com/

*Flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Kör T3 och det har aldrig varit så segt som idag på SweC.

Permalänk
Medlem

Den här länken för de som är nyfikna, har med nyheten de släppte idag.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

För mig laddar det inte alls ibland.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel core i7 2600K | Corsair H80 | ASUS Radeon HD7970 Direct CU II TOP | Asus P8Z77-V | Corsair Vengeance 8GB | HDD 1TB | Samsung EVO 840 120GB | Fractal Design Newton R2 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Det stämmer att vi har hög belastning till följd av en länk från Reddit.com. Bör återgå till det normala under natten.

http://www.reddit.com/domain/sweclockers.com/

*Flyttad*

Tack för ditt svar. Uppskattas

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Suttit och muttrat för mig själv halva kvällen om Telia's superba internet. Den var visst superb

EDIT: Tycker ni ska införa så man ser hur många som är inne på sidan just nu. Brukar finnas längst nere på sidor som visar det.