Permalänk
Medlem

Hej CorsairSWE

Jag har problem med två nätaggregat. Mitt HX650 har jag gjort en ticket på och undrar nu om jag också kan få pre-paid fraktlappar eller hur ska jag gå tillväga?
Fläkten i nätaggregat tickar och låter illa.
Mitt ticket number är 6533376.

Mitt andra nätaggregat är ett Cx430 och de har coilwhine, köpt på inet för ca 1år sedan. Detta har jag inte gjort någon ticket på än.

Tack för hjälpen

Visa signatur

Intel I5 2500K - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair 16GB DDR3 - Asus 280x 3GB

Permalänk
Medlem

Allt har löst sig nu med ersättning både RMA hold och vad gäller ny produkt. Mycket nöjd. (Dock rekommenderar jag er att maila fraktsedel till kunder så dem i sin tur kan kontakta UPS ang. hämta/lämna paket, i mitt fall stod gubbarna och knackade på min dörr under arbetstid utan min vetskap ) Hur som helst är jag mycket nöjd. Corsair link verkar dock lida av lite barnsjukdomar vad gäller "false warnings"/volttal och när det gäller att upptäcka hårdvara (var tvungen att installera en äldre version av Link för att upptäcka båda grafikkorten/SLI) Men, tack för god service än en gång!

Permalänk
Inaktivt företagskonto

[QUOTE=The Blob;14944707]Allt har löst sig nu med ersättning både RMA hold och vad gäller ny produkt. Mycket nöjd. (Dock rekommenderar jag er att maila fraktsedel till kunder så dem i sin tur kan kontakta UPS ang. hämta/lämna paket, i mitt fall stod gubbarna och knackade på min dörr under arbetstid utan min vetskap ) Hur som helst är jag mycket nöjd. Corsair link verkar dock lida av lite barnsjukdomar vad gäller "false warnings"/volttal och när det gäller att upptäcka hårdvara (var tvungen att installera en äldre version av Link för att upptäcka båda grafikkorten/SLI) Men, tack för god service än en gång![/QUOTE]

Skönt att höra att det löste sig!

Angående Corsair Link, det är väldigt viktigt att man gör en "ren" installation av detta program, det gör du så här:

  • Avinstallera Corsair Link via Kontrollpanelen.

  • Gå till Utforskaren, aktivera "Visa dolda filer".

  • Ta bort denna mapp: C:\Users\"System name"\AppData\Roaming\Corsair (Denna mapp innehåller profiler för alla Corsairs olika mjukvaror så om de är något du vill spara så gör en kopia av den).

  • Starta om datorn.

  • Installera nyaste versionen av Corsair Link.