Permalänk
Medlem

Byta nätverk

Hejsan.

Jag bor i en lägenhet som har ett comhem uttag i väggen för bredband, och för några dagar sedan så ringde jag bahnhof för jag vill byta till dom och dom kollade upp allt osv osv.. och sa att det skulle fungera men ... men nu märkte jag att comhems sak i väggen har inget fiber/direkt internet uttag eller vad man nu ska kalla det så kan jag inte använda bahnhof nu eller? bara comhems bredband? -.-

så här ser saken i väggen ut

vet någon om man faktiskt kan använda något annat än comhem med detta uttag? börjar bli så less på comhem.. överprisat skit.

Permalänk
Hedersmedlem

Med det där uttaget kan du bara använda Comhem. Dock bör du även kunna använda ADSL eller 3G/4G uppkoppling. Om det är bättre vet väl tusan.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av giplet:

Med det där uttaget kan du bara använda Comhem. Dock bör du även kunna använda ADSL eller 3G/4G uppkoppling. Om det är bättre vet väl tusan.

Kan man byta dosa? eller sätta dit någon sak som gör om det till fiber om det nu går.. idk D: annars.. är jag fast med comhem? ._.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zENK95:

Kan man byta dosa? eller sätta dit någon sak som gör om det till fiber om det nu går.. idk D: annars.. är jag fast med comhem? ._.

Nej, du kan inte konvertera den till fiber.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!